Dieta cu mere

Dieta cu mere este o dieta ideala atunci cand ne intrebam cum sa slabim foarte repede. Ca si dieta disociata sau alte diete, si dieta numai cu mere are mai multe variante. Putem sa tinem dieta numai cu mere trei zile la rand ori putem sa ne alegem o zi pe saptamana in care sa mancam numai mere. Putem alege sa mancam numai mere ori putem tine o dieta in care merele sa completeze mesele zilei. Fitonutrientii din mere regleaza glicemia. Marul este un fruct foarte valoros care contine foarte multe dintre vitaminele si mineralele necesare organismului sanatos. Dieta cu mereMarul contine antioxidanti, beneficii cardiovasculare, incetineste digestia carbohidratilor, stimuleaza pancreasul sa produca mai multa insulina, aduce beneficii in lupta cu astmul ori cancerul pulmonar, reduce degenerescenţa maculară de ochi. Marul este bogat in vitamina C, B6, potasiu, fibre, tine colesterolul sub control si fortifica gingiile. Daca suferiti de hiperaciditate, puteti amesteca marul cu morcov ori il putei manca dupa ce l-ati copt fara zahar.

Exista mai multe variante pentru dieta cu mere:

  • 1. Dieta numai cu mere presupune ca o zi pe saptamana vom manca numai mere. Sau trei zile pe saptamana vom manca numai mere. Consumati-le ori de câte ori vă este foame. Puteţi mânca oricat de multe, după cum doriţi. Sunt permise si merele coapte, eventual cu scortisoara dar fara adaos de zahar sau miere! Este recomandat sa asociem dieta cu mere cu ceai verde neindulcit care ajuta si el la slabirea rapida. Dieta cu mere mai este numita si de detoxifiere. Dacă aţi încercat deja dieta de detoxifiere cu lamai, cu pepene rosu, cu grapefruit sau cu struguri, veţi găsi dieta de detoxifiere cu mere simpla si eficienta. După detoxifiere incercati sa mentineti o dietă sănătoasă. Începeţi prin a manca un bol de amestec de fructe sau un smoothie de kiwi si banane sănătos, ori supa de legume sau o farfurie de legume fierte la abur.
  • 2. O alta dieta populara este dieta cu mere si iaurt. Regula dietei este ca la un mar mancat sa consumam si o jumatate de cana de iaurt si astfel sa procedam de 5-6 ori pe zi. Iaurtul este un aliment foarte sanatos si bogat in proprietati nutritive, despre care puteti citi mai multe pe site-ul nostru.
  • 3. Dieta cu mere are si o varianta care permite consumul de alimente slabe caloric:
    Mic Dejun: Vom manca o felie de paine din faina de secara sau multicereale prajita, 50 g branza slaba si tare, fara zer, un mar;
    Gustare: Pana la masa de pranz putem sa mai mancam un mar.
    Pranz: Ingrediente pentru masa de pranz: 250 grame de spanac, o ceapa, 200 grame file de curcan, 2 mere. Caliti foarte putin ceapa, adaugati repede fileul de curcan, spanacul, merele taiate cubulete si un pahar de apa. Dupa ce s-au inabusit le retrageti de pe foc, scurgeti tot lichidul produs si adaugati o lungurita de ulei de masline. Caliti putin mancarea pentru un plus de gust.
    Gustare: Dieta ne permite ca intre mese sa mai consumam inca un mar. Putem bea si ceai verde care are si prorietatea de a reduce senzatia de foame.
    Cina: Putem face o salata de mere rase si morcovi cruzi dati pe razatoare. Putem asezona cu iaurt. Putem tine aceasta dieta trei zile la rand in fiecare saptamana pentru mai multe saptamani in functie de cat doriti sa slabiti. In celelalte 4 zile ale saptamanii va recomandam "prodieta".

Dieta cu mere Marul (Malus domestica) stimuleaza secretia sucurilor digestive si contribuie la digestia proteinelor. Contine pectina, care se leaga de colesterol si de acizii biliari, imbunatatindu-le excretia din organism. Pectina face ca marul sa fie un remediu simplu impotriva diareei. Marul protejeaza organismul impotriva multor toxine din mediul inconjurator.

Stiati ca

  • … merele fac parte din familia trandafirilor?
  • … prin traditie merele sunt oferite cuplurilor necasatorite, profesorilor si prietenilor pentru a le aduce noroc

Un nou studiu arata ca un măr pe zi ne ajuta sa tinem caloriile sub control. Daca mancam mere inainte de masa ne scade apetitul. Participantii la studiu care au mancat un mar cu aproximativ 15 minute înainte de prânz au mancat ulterior mult mai putin! (caloriile consumate au fost cu aproape 190 mai puţine decât atunci când acestia luau masa fara a manca un mar inainte). Studiul a fost prezentat la o reuniune a Obesity Society, o organizaţie de control al greutăţii corporale formata din oameni de ştiinţă şi profesionişti. Cercetatorii de la Universitatea de Stat din Pennsylvania au testat modul în care consumul de mere în diferite forme afectează consumul de calorii.

Mar

Ei au invitat in laborator timp de cinci săptămâni 59 de persoane cu greutate normala, atat bărbaţi dar şi femei, să mănânce micul dejun şi masa de prânz. Înainte de masa de prânz, participantii au mancat fie nimic, fie un mar si jumatate crud (aproximativ 125 de calorii), fie o cantitate echivalenta caloric de piure de mere, suc de mere cu fibre adăugate sau suc de mere fără fibre. Aproximativ 15 minute mai tarziu, participantii au fost servit un antreu de brânză şi tortellini cu sos de rosii. Participantii care au mancat un mar si jumatate crud au consumat apoi cu 187 mai putine calorii la masa decat atunci când au consumat piure de mere, suc sau nimic. "Acest lucru sugereaza ca daca alegem sa mancam un fruct sarac in calorii inainte de masa, aceasta ar putea fi o strategie grozava pentru reducerea aportului ulterior de calorii", a declarat Julie Flood, un cercetator de la Penn State. "Se pare ca fructele consumate ca atare sunt mai satioase decat sucul de fructe iar oamenii le percep în mod diferit. Atunci cand se uită la mere se gandesc ca acestea le vor umple stomacul…" Brian Wansink, directorul de la Cornell University’s Food and Brand Lab in Ithaca, NY, spune: "Aceasta este o dovadă clara ca nu atat numarul de calorii, ci efortul de a manca ne pacaleste sa gandim ca suntem satui si nu mai vrem sa mancam altceva."

Un studiu condus de cercetatorii de la Universutatea de Stat din Rio de Janeiro a descoperit ca femeile supraponderale care au introdus in dieta lor trei mere pe zi au slabit mai mult decat femeile care nu au consumat mere.

Diabeticii care consuma mere prezinta niveluri mai mici ale glucozei dupa consumarea acestora, probabil datorita continutului de fibre solubile.

Incercati sa tineti dieta cu mere in special toamna sau iarna cand merele sunt proaspat culese si bogate in vitamine si minerale.

Alimentatia variata este fundamentala pentru aportul de antioxidanti. Cu cat consumam legume si fructe mai variate, cu atat avem mai multe sanse sa ne bucuram de o gama complexa de antioxidanti de care avem nevoie pentru a fi intr-o stare buna de sanatate. Conform cercetarilor intreprinse de specialisti, ar trebui sa consumam zilnic in jur de un gram de polifenoli. Merele, in functie de soi, pot avea cam de la 100 pana la 300 de miligrame de polifenol. Asadar, doua mere consumate zilnic sunt, fara indoiala, benefice. Iar daca cineva incearca sa va sperie, spunandu-va ca merele contin formol, ii puteti raspunde ca, indiferent de consecintele pe care le are formaldehida in stare naturala, avantajele oferite de polifenoli sunt mult mai importante.

Variante produse sanatoase cu mere, otet de mere si sucuri 100%naturale >> vezi aici<<

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

3 Raspunsuri la discutia despre “Dieta cu mere”

  1. 3
    Dieta cu mere | Doctor Pronat spune:

    […] Articol preluat de pe https://www.prodieta.ro […]

  2. 2
    Lorena spune:

    Dragele mele ,
    Aveti grija cu aceasta dieta, este buna si ve-ti obtine rezultate dupa 3-4 zile insa trebuie sa fiti foarte atente sa nu le puneti la loc.
    Eu am pierdut foarte repede 5 kg si am pus la loc dublu.
    Mult succes in a slabi 🙂

  3. 1
    cristina spune:

    aceasta reteta e super buna dar eu am tinuto altfel adica trei zile doar mere alte trei doar carne fiarta de pui sau vitel cu putina sare si alte rei zile legume fierte siam slabit 9 kg incercati mult succes

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.