0,1% grasime

Este solutia pentru slabi aceea de a consuma alimente fara grasimi? Cata mancare fara grasimi putem consuma pentru a nu ne ingrasa? Orice ati manca, formula ramane aceeasi: in cazul in care consumati mai multe calorii decat ardeti va veti ingrasa.

grasimiEtichetarea produselor cu termeni precum „fat-free”, „fara grasime” a fost un concept revolutionar in tehnicile de vanzari. Am auzit de atatea ori cum sa fii gras este rau, cum grasimea in sine este rea incat fara grasime nu poate sa sune decat bine.

Un gram de grasime contine 9 calorii in timp ce un gram de proteine sau carbohidrati contine numai 4 calorii.

Mancarea fara grasimi implica mai putine calorii insa are in continuare calorii din proteine si carbohidrati.

Mai mult decat atat, produsele fara grasime au foarte mult zahar integrat pentru a mentine aroma odata ce a fost inlaturata grasimea. Si ca si cum asta nu ar fi fost suficient, fara grasimea care sa incetineasca procesul, zaharul va fi si mai repede absorbit in sange (asa cum se poate vedea in articolul despre zahar).

Foarte adesea produsele fara grasimi sunt tratate ca si cum ar fi fara calorii. Prin acest articol incercam sa atragem atentia asupra faptului ca lucrurile stau diferit. De cate ori n-ati auzit pe cineva spunand „lasa, e 0% grasime, pot manca linistit!” ? Si apoi se plang ca se ingrasa „cu aer”, nu-si pot explica de ce manacand atat de „slab” ei sunt totusi grasi…

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Un comentariu la discutia despre “0,1% grasime”

  1. 1
    Piratul spune:

    Sunteti primul site care sincer imi place ce spuneti. Tot respectul. De cand ziceam la toti chestia cu 0.1% grasime. De parca, oricum, grasimile din lactate ar fii problema.

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.