Cum slabim cand tinem post? Alimente recomandate in dieta vegetariana.

Oare chiar slăbim atunci când ținem post? Sau dacă alegem să urmăm dieta vegetariană? Ei bine, slăbim sau nu în funcție de câte calorii conțin alimentele din farfurie și de activitatea fizică.

Dieta vegetariana sau de post: cum slabim in mod sanatos?

Dieta vegetariana sau de post: cum slabim in mod sanatos?

Sedentarismul combinat cu cartofi prăjiți, prăjituri de post și sucuri de fructe nu vor aduce nimic bun pentru sănătate ori siluetă. Trebuie să alegem, așadar, alimente sănătoase.

O accepțiune comună este aceea că veganii sau cei ce țin post slăbesc doar pentru că urmează o dietă fără carne grasă și produse lactate. Totuși, în perioada de post sau de dietă vegetariană putem și să ne îngrășăm. Ca în orice dietă, totul depinde de câte calorii consumăm. Există persoane vegetariene sau care țin toate posturile dar cu o siluetă rotunjoară și colesterol mărit! Cum așa? Pentru că nu triază corect între alimente sănătoase și nesănătoase de post / vegetariene.

Fără niciun fel de carne la masă, vegetarienii și persoanele care țin post tind totuși să consume mai multe fructe și legume, fapt ce le poate aduce mai multe beneficii pentru sănătate și chiar un corp suplu care arată bine. Astfel, acest stil de viață scade riscul de obezitate și supraponderabilitate. Consumul mai multor fructe și legume poate diminua riscul de boli cronice precum diabetul, calculii renali, infarctul, bolile de inimă, pierderea densității osoase și cancerul.

Cât slăbim dacă ținem post sau dacă devenim vegetarieni?

O dietă vegetariană de post poate duce la o pierdere în greutate rapidă dacă sunt consumate alimentele potrivite. Chiar și așa, nu încercați să slăbiți prea repede deoarece veți pierde deopotrivă grăsime și masă musculară. De asemenea, vă expuneți riscului unui deficit de nutrienți și cel mai probabil veți lua înapoi în greutate odată ce începeți să consumați mai multe calorii. Propuneți-vă să slăbiți cel mult 1 kilogram pe săptămână, aceasta fiind greutatea maximă pe care o puteți da jos când urmați o dietă sănătoasă.

Din ce alimente luăm proteine dacă renunțăm la carne?

Mulți vegetarieni aflați la început de drum se îngrijorează în privința nutriției, mai ales dacă vor asimila suficiente vitamine dar și proteine. Aceasta este o îngrijorare justificată, din moment ce carnea reprezintă sursa principală de proteine pentru alimentația umană. Vegetarienii ar trebui să-și plănuiască din timp mesele pentru a avea o dietă cu puține grăsimi și care să includă multe surse de proteine slabe. Vegetarian Resource Group declară fasolea, lintea, nucile, semințele, mazărea, tofu, pudrele proteice din semințe și nuci și produsele lactate parțial sau total degresate de origine vegetală ca fiind unele dintre cele mai bune opțiuni bogate în proteine, care nu au nicio legătură cu carnea.

Ce alimente sunt recomandate în post pentru a slăbi? Dieta vegetariană.

Orice plan de slăbit sănătos conține multe legume, iar aici dieta vegană se potrivește perfect. Gătiți cu multe legume verzi, tomate, dovlecei și alte alimente care au un volum mare, dar calorii puține. Veți avea o stare de sațietate înainte de a avea șansa de a consuma numărul de calorii care să vă strice dieta. De asemenea, vă veți simți minunat în timp ce slăbiți deoarece aceste alimente sunt pline de nutrienți ce mențin energia și sănătatea. Dietele care se concentrează pe fructe și legume, mai degrabă decât pe carne și lactate, sunt motivul pentru care vegetarienii și veganii au șanse mai scăzute în a dezvolta boli de inimă, diabet de tip doi și cancer.

Alimente recomandate în perioada de post sau de dietă vegetariană:

    • Nuci, migdale, alune de padure, caju, nuci Macadamia, Pecan, fistic, semințe de floarea soarelui, semințe de dovleac, semințe de cânepă, in, chia – dar, atenție, recomandat să le consumați în stare crudă ca atare sau măcinate sub formă de pudră (pulbere). Dacă doriți să vă feriți de grăsimile din fructele oleaginoase (căci într-adevăr, toate cele enumerate sunt bogate în grăsimi) puteți cumpăra din magazinele naturiste pudre proteice din semințe de in, floarea soarelui, cânepă, alune de pădure, migdale, etc. Cum se produc aceste pudre proteice și care este rolul lor? Din aceste semințe se extrage uleiul prin presare iar ceea ce rămâne (pudra bogată în proteine, fibre și foarte puțini carbohidrați) se usucă ușor și devine un aliment ideal pentru vegetarieni, sportivi, persoane care țin dietă de slăbire sau post. Este bine știut faptul că un aport de proteine vegetale va face ca să obținem mai repede sațietate și să nu ne mai fie foame pentru mai multe ore. Pudra proteică se presară în orice mâncare sau peste sucuri, shake-uri, smoothie-uri.
    • Nucă de cocos, fulgi (chips) de cocos, batoane din ovăz cu cocos.
    • Cacao, nibs de cacao (sâmburi cruzi de cacao – se găsesc în magazinele naturiste), ciocolată neagră 85% cacao.
    • Măsline verzi, ulei de măsline extravirgin autentic, ulei de avocado, cocos, de chimen negru.
    • Unt de arahide, unt de caju, unt de migdale.
    • Tofu este foarte bogat în proteine și calciu, grupul de vitamine B, fibre alimentare, isoflavone, nu conține grăsimi saturate, zero colesterol si este foarte ușor de digerat.
    • Gem de fructe fără zahăr adăugat (cu puține calorii).
Gem BIO de catina cu putine calorii si FARA ZAHARA Adaugat! Vezi mai multe fructe, dulceata si gem fara zahar adaugat, pret si beneficii.

Gem BIO de cătină cu puține calorii și FĂRĂ ZAHĂR Adaugat! Vezi mai multe opțiuni de fructe, dulceață și gem fără zahăr adăugat, preț și beneficii.

Alimente vegetariene nerecomandate în perioada de post dacă vrem să slăbim!

Legumele cu amidon precum cartofii și porumbul au mai multe calorii la suta de grame decât legumele fără amidon. Consumați-le cu moderație. Nucile sunt utilizate frecvent în bucătăria vegană, dar și la ele va trebui să fiți atenți. O porție de doar 28 g de nuci, de exemplu, pot furniza 185 calorii (sunt preferabile pudrele proteice care au mare parte din grăsimi eliminate). Adăugați-le cu măsură pentru a da o notă crocantă felurilor de mâncare vegană și nu le utilizați ca masă principală. Același lucru este valabil și în cazul grăsimilor și uleiurilor, avocado, laptele de cocos și uleiul de gătit pot să saboteze procesul de slăbire dacă depășiți porțiile mici.

Alimente pe care să le eliminăm din dieta zilnică

Motivul pentru care așa mulți vegani sunt supraponderali deși au o dietă sănătoasă este acela că zahărul și făina rafinată sunt permise în dieta vegană. La fel și chipsurile și alte tipuri de mâncare nesănătoasă. Tehnic, puteți fi vegani în timp ce urmați o dietă foarte nesănătoasă formată din brioșe, cartofi prăjiți și fursecuri. Eliminați din dietă produsele de patiserie dulci și ale alimente bogate caloric și sărace în nutrienți. Carbohidrații rafinați, în special, pot încetini procesul de slăbire.

Dacă doriți să slăbiți, o dietă vegetariană vă poate ajuta să evitați alimentele nesănătoase și pline de calorii, cum ar fi carnea roșie. Însă încă există o mulțime de alimente nesănătoase tentante care sunt vegetariene care vă pot îngrășa. Este important să mențineți o dietă echilibrată, iar plănuirea atentă a meselor vă ajută. Respectarea zilnică a planurilor de alimentație sărace în calorii vă poate ajuta să slăbiți și să rămâneți totodată fideli dietei vegetariene.

Formula pentru săbire

Formula pentru slăbit cere să consumați mai puține calorii decât ardeți. Pentru a slăbi 0,5 kg trebuie să eliminați aproximativ 3.500 calorii. Așadar dacă mâncați cu 500 calorii mai puțin în fiecare zi, veți slăbi aproape 0,5 kg într-o săptămână. Pentru a slăbi, vegetarienii își pot reduce aportul caloric consumând alimente bogate în nutrienți și sărace în calorii. Evitați caloriile goale prezente în alimentele prăjite, gustările procesate și deserturile preparate la cuptor.

Pate tip bruschete din legume si seminte BIO, FARA SOIA. Vezi mai multe pate-uri sanatoase de post fara soia.

Pate tip bruschete din legume si seminte BIO, FARA SOIA. Vezi mai multe pate-uri sanatoase de post fara soia.

Puteti posta comentarii mai jos .


Apartament de vacanta pe litoral de vanzare



Cum slabim simplu cu bautura Slim D cu portocale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2015. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.