Cum gatim cu ulei de cocos. Retete.

Uleiul de cocos este un substitut delicios pentru unt sau pentru ulei de floarea soarelui. Uleiul (numit și unt de cocos) este o grăsime solidă la temperatura camerei cu care se poate găti orice fel de mâncare principal sau desert. Uleiul este bogat în proprietăți nutritive valoroase pentru sănătate. Uleiul de nucă de cocos are un conținut ridicat în acid lauric, care este mai ușor de digerat decât alți acizi grași.

Cum gătim cu ulei sau unt de cocos. Rețete dietetice pentru feluri principale și smoothie-uri. De ce ține de foame uleiul de cocos?

Cum gătim cu ulei sau unt de cocos. Rețete dietetice pentru feluri principale și smoothie-uri. De ce ține de foame uleiul de cocos?

Uleiul poate fi: cu gust și aromă specifice sau fără gust și arome specifice. Dacă nu vă place aroma de nucă de cocos atunci când gătiți feluri principale, puteți folosi varianta de ulei sau unt fără gust și aromă specifice. Nu vă temeți de chimicale pentru că acestea nu sunt folosite pentru rafinare în cazul uleiurilor cu certificat ECO (BIO) european. Gustul și aroma dispar prin simpla fierbere la temperaturi înalte pentru o perioadă scurtă de timp, procedeu urmat de filtrare, prin care sunt eliminate totodată și impuritățile. Persoanele cărora le plac mirosul și gustul de cocos pot folosi varianta obținută prin simpla presare la rece, uleiul de cocos extravirgin.

Putem prepara toate mâncărurile cu ulei de cocos exact în aceeași manieră în care preparăm cu alte tipuri de ulei. Alegeți varianta de ulei de cocos fără gust specific și aromă care să nu influențeze gustul și aroma originale ale ingredientelor dvs. Adaptați orice rețetă: omleta poate fi pregătită cu ulei de cocos, pieptul de pui sau de curcan va fi mai fraged, legumele trase la tigaie sau wok vor fi în continuare dietetice!

Puteți bea și lapte de nucă de cocos. Practic orice rețetă la care folosiți lapte de origine animală poate fi readaptată înlocuindu-l cu lapte de nuci de cocos. Același lucru este valabil și la unt sau ulei. Magazinul online www.proDietaNaturala.ro are zeci de sortimente de unt, ulei de cocos, lapte de cocos, smântână, deserturi, budinci, biscuiți, batoane, chips-uri, fulgi, pudră proteică, smoothie.

Dieta cu cocos.

Știați despre trucul incredibil de a tăia foamea cu ajutorul uleiului de cocos?

Luăm două lingurițe de ulei de cocos, le amestecăm cu apă fierbinte, amestecăm bine și bem când are temperatura optimă. Dacă doriți, în loc de apă puteți folosi ceaiul preferat sau chiar cafea.

Deosebit și unic la uleiul de cocos este faptul că acest tip de grăsimi intră în stomac, în nervul vag, care închide supapa pilorică (care leagă stomacul și intestinul subțire,); când supapa închide stomacul plin cu lichid, noi obținem senzația de plin, nu ne mai este foame. Mai trebuie să știm că grăsimea care trece prin supapa pilorică eliberează un semnal numit CCK care transmite creierului că stomacul ne este plin. Există totuși o perioadă de aproximativ 20-30 de minute pentru ca grăsimea să retrimită semnalul CCK către creier și de aceea trebuie să mai rezistați acest interval de timp până când luați masa. Veți remarca apoi faptul că veți mânca mult mai puțin pentru motivul simplu că nu vă mai este foame aproape deloc!

Trucul acesta cu cafeaua cu uleiul de cocos este adoptat de foarte multe vedete de la Hollywood și a apărut ca recomandare și în Reality Show-ul “Revenge Body” cu Khloe Kardashian.

Smoothie-uri cu unt de cocos care țin de foame și ne ajută să slăbim

Vă doriți de mult timp să consumați mai des smoothie-uri dar vă e teamă că, asemenea salatelor, nu vor ține de foame? Posibil, dacă nu au un echilibru valoros între proteine, grăsimi și carbohidrați (incluzând aici fibrele dietetice).

Uleiul de nucă de cocos este ingredientul renascentist al naturii, poate face aproape orice. În această rețetă, este baza unui smoothie sănătos care ține de foame alături de banane delicioase, spanac bogat în vitamine și minerale, căpșuni vitaminizante și lapte vegetal fără colesterol și bogat în calciu. Aveți o colegă sau un prieten care pare să apară întotdeauna cu un smoothie misterios de delicios, plin de culoare și sănătos? Acesta este acel smoothie!

Ingrediente pentru smoothie-ul vitaminizant care ține și de foame:
– 1 lingură de ulei de cocos;
– 2 cești de spanac;
– 2 căni de lapte de migdale neîndulcit;
– 1 banană;
– 2 căni căpșuni congelate;
– 1 linguriță de miere;
– un pic de scorțișoară.
Cum preparăm această rețetă:
1. Într-un blender, procesați toate ingredientele.
2. Când este cremos, smoothie-ul se toarnă în două pahare (sau două recipiente speciale pentru sportivi).

Uleiul de cocos poate fi folosit în foarte multe rețete, chiar și în cele de smoothie. Acesta are proprietăți nutritive valoroase și dă senzația de plin în stomac.

Uleiul de cocos poate fi folosit în foarte multe rețete, chiar și în cele de smoothie. Acesta are proprietăți nutritive valoroase și dă senzația de plin în stomac. Nu ne mai este foame pentru un timp îndelungat iar acest lucru ajută la slăbire. Ulei de cocos Bio extravirgin la preț excelent regăsim în site www.proDietaNaturala.ro magazin cu livrare rapidă și gratuită în funcție de comandă

Sportivii pot adăuga în acest smoothie și pudră proteică din semințe de in, dovleac, cânepă, nuci sau tărâțe. Acest tip de smoothie poate fi pus în forme la congelator și consumat ca înghețată sau frozen smoothie.

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Extracte lichide de patrunjel si plante medicinale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.