Creatina. Vascularizarea brațelor pentru sportivi.

Creatina este un aminoacid utilizat de mușchi. Sportivii și persoanele pasionate de sport își doresc o musculatură tonifiată și vene umflate care să ateste efortul fizic susținut și forța. Creatina este un aminoacid disponibil și sub formă de supliment, care ajută mușchii să se dezvolte mai rapid la antrenamente și venele să fie mai intens vascularizate.

Creatina este un aminoacid utilizat de mușchi. Vene umflate pe mâini, vascularizarea brațelor la sportivi.

Suplimente cu creatină pentru forță și vene umflate pe mâini, vascularizarea brațelor la sportivi. Modalități care ajută la vascularizarea venelor și creșterea vizibilității.

Creatina ajută și ca recuperarea după efort să fie mai eficientă, în special în cazul exercițiilor scurte dar de o intenstitate maximă! Creatina a fost, de asemenea, utilizată pentru a trata distrofia musculară și boala pulmonară obstructivă cronică sau BPOC, deoarece poate îmbunătăți forța musculară.



Cum funcționează suplimentele de creatină?

Suplimentarea cu creatină în Statele Unite este o industrie de 14 milioane de dolari pe an, potrivit Centrului Medical al Universității din Maryland, UMMC.
Când consumați suplimente de creatină, aceasta este absorbită în fluxul sanguin și transportată în țesutul dumneavoastră muscular ca fosfat de creatină. Acționează ca o sursă secundară de energie pentru mușchii dvs. în timpul exercițiilor scurte și deosebit de intense, cum ar fi ridicarea greutăților. Principala sursă de energie a mușchilor în timpul ridicării greutăților grele este adenozin trifosfat sau ATP. Această energie se arde în câteva secunde în timpul unei activități fizice grele și acolo creatina stocată acționează pentru a produce mai mult ATP.

Ce este creatina și cum afectează vascularizarea venelor? Ajută la dilatarea venelor?

Creatina monohidrat este un aminoacid utilizat de organismul pentru a contracta mușchii. Se produce în ficat, pancreas și rinichi din metabolismul altor aminoacizi, însă și alimentația zilnică este importantă pentru creșterea mușchilor. Odată produsă sau ingerată, creatina este stocată în principal în mușchi, unde este transformată în energie în timpul contracțiilor musculare cu intensitate ridicată. În esență, creatina oferă mușchilor un impuls de energie și permite fibrelor să se contracte cu o forță mai mare și o durată mai lungă, conform “Exercise Physiology: Energy, Nutrition, and Human Performance.” Ca atare, mulți culturiști și atleți adaugă suplimente de creatină pentru a crește masa musculară și pentru a face antrenamentele mai eficiente. Nu s-au efectuat studii pe termen lung cu privire la creatină, deci ar trebui să vă limitați consumul la mai puțin de 20 de grame pe zi.



Surse naturale de creatină. Ce alimente sunt recomandate.

Creatina este sintetizată și de corpul nostru, dar poate fi obținută și din alimentație. Corpul uman poate produce creatina, folosind aminoacizii arginina, glicina si metionina. Dintre sursele alimentare, mușchii și ficatul de animale sunt cele mai bogate alimente în aminoacidul creatină. Sportivii și persoanele ce doresc să obțină mai multă creatină din alimente, pot consuma carne și pește (preferabil Bio sau sălbatic). Carnea ideală pentru o sursă naturală de creatină este aceea de vânat. Animalele sălbatice care aleargă foarte mult în natură au mușchii și organele deosebit de bogate în acest aminoacid. Alegeți, așadar, de câte ori puteți, carne de mistreț, struț, bivol, bizon, fazan, rață sălbatică sau iepure. Ca un bonus, carnea de vânat are calorii semnificativ mai puține decât carnea domestică. Acest tip de carne are mai puține grăsimi saturate și mai multe grăsimi polinesaturate sănătoase decât carnea domestică. Peștele sălbatic oferă o altă sursă naturală de creatină. În medie, o porție gătită de pește conține 1 până la 2 grame de creatină. Peștii crescuți în crescătorie, alimentați cu o dietă de slabă calitate, pot conține niveluri mai scăzute de creatină decât peștii sălbatici.

Vegetarienii au de obicei semnificativ mai puțină creatină stocată în mușchii lor decât consumatorii de carne. Culturiștii și sportivii care participă la competiții preferă să-și completeze dieta alimentară cu suplimente de creatină monohidrat pentru a se asigura că țesutul muscular este saturat cu aminoacizi în timpul antrenamentelor. Pudra poate fi integrată în shake-uri proteice.

Shake proteic cu plante special conceput pentru consum înainte de antrenament!

Shake proteic cu plante special conceput pentru consum înainte de antrenament! Citește mai multe detalii și vezi mai multe produse pentru sportivi, energizante, proteice de la Diet Food BIO.

Vene umflate pe mâini

Venele sunt aproape de suprafața pielii și transporta sângele deoxigenat din țesuturi înapoi în inimă. Deși majoritatea femeilor evită să aibă venele umflate pe mâini, în schimb, bărbații pasionați de sport își doresc să aibă venele vizibile pe mâini și chiar caută suplimente pentru dilatarea venelor. Brațele vascularizate sunt un semn de masculinitate și, alături de suplimentele pentru mușchi, sportivii caută și suplimente pentru vene. Mulți culturiști și alți sportivi se străduiesc pentru a avea mușchii mai mari, mai puternici și cu vene vizibile. Vascularitatea crescută a venelor este un indicator al efortului fizic, al puterii și masculinității. Unii oameni au venele vizibile în mod natural, datorită geneticii. Cei cărora nu li se văd venele pe mâini deși își doresc acest lucru, au nevoie să folosească strategii și suplimentele de creatină.

Creatină pentru vene vizibile

Creatina este un vasodilatator ușor, ceea ce înseamnă că relaxează și crește diametrul vaselor de sânge, astfel încât mai mult oxigen și nutrienți ajung în țesutul muscular. Vasodilatația afectează mai mult arterele decât venele și tinde să crească retenția de apă în mușchii scheletici, ceea ce crește adesea vascularitatea prin împingerea venelor mai aproape de suprafața pielii.
Aminoacizii furnizează blocurile pentru proteine, iar creatina este un astfel de aminoacid. Organismul transformă creatina în creatină fosfat sau fosfocreatină și o depozitează în țesuturile musculare, unde servește precum combustibil. Din cauza rolului creatinei în energie, atleții și culturiștii iau în mod obișnuit suplimente de creatină.

Alte modalități care ajută la vascularizarea venelor și creșterea vizibilității

Venele au tendința să iasă în evidență sau să se umfle mai mult la oamenii slabi și de aceea, reducerea stratului de grăsime dintre piele și mușchi este o strategie practică pentru a mări vizibilitatea. Antrenamentele intense ard mai multe calorii și ajută la pierderea de grăsimi. Eliminarea apei reținute cu o dietă cu conținut redus de sare va evidenția mai bine definirea musculară și vascularizarea. În plus, mai sunt și alte suplimente care prezintă proprietăți vasodilatatoare, cum ar fi arginina și acidul azotic, uneori combinate cu creatina. Consultați medicul specialist atunci când consumați suplimente de creatină și diverși aminoacizi.



Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Extracte lichide de patrunjel si plante medicinale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Plafar magazin naturist online cu livrare rapida


Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Prin continuarea navigării pe site confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform EU Cookie LAW. info

1. Ce date colectam. Numele si adresa de email pentru formularul de comentarii (numele poate fi si pseudonim). Nu trimitem nici un fel de promotionale pe adresa de email si nici nu transmitem aceasta adresa catre terte parti. Istoricul de navigare, cum ai interactionat cu website-ul, adresa IP, ce tip de browser folosesti, cat a durat vizita, istoricul de cautare, numarul de pagini vizitate, date legate de traffic. Nu trimitem newslettere si nu primim plati online, deci nu colectam date de card bancar.
2. Cum sunt colectate datele. Colectam in mod indirect date prin intermediul cookie si scripturi de monitorizare. Datele colectate in scop de masurare a audientei si care in principiu sunt cele de istoric de navigare sunt pastrate timp de 50 de luni. Aceste date sunt anonimizate si folosite in scopuri statistice fara a se putea identifica persoana reala.
3. De ce colectam datele. Din motive de securitate pe website si trasabilitate.
4. Cine proceseaza datele. Google Analytics, Adwords si Google Search Console pentru servicii de analiza a traficului. Datele tale personale pot fi trimise catre forurile guvernamentale sau instantele judecatoresti in cazul in care exista un temei legal pentru aceasta.
5. Link-uri catre alte website-uri. Este posibil ca in paginile magazinului nostru online sa existe link-uri catre diferite alte site-uri sau retele sociale asupra carora compania nostra nu are niciun control sau influenta.
6. Cum sunt protejate datele mele. Datele tale sunt tinute pe servere securizate, protejate cu ajutorul softurilor antivirus si firewall. Am implementat atat din puct de vedere tehnic cat si la nivel organizational solutii si proceduri pentru ca datele tale sa fie pastrate in siguranta si sa ramana confidentiale.
7. Care sunt drepturile tale. Chiar daca initial ti-ai dat acordul pentru prelucrarea datelor tale, acest acord poate fi retras in orice moment pentru anumite date sau pentru toate (cu respectarea legii si a timpului de stocare). Pentru datele pentru care nu exista obiectiuni in a fi procesate ele se considera de drept procesabile.
8. Transferul datelor in afara UE. Datele colectate de magazinul online sunt gazduite pe servere aflate la Hetzner (https://www.hetzner.de/) si sunt localizate in Frankfurt Germania. In calitate de prestator de servicii european, Hetzner este supus si el normelor GDPR. Terții (Google, Facebook si altii care opereaza in UE) sunt obligați prin contract pentru a proteja și menține confidențialitatea datelor tale și să le utilizeze exclusiv pentru scopurile pentru care le oferim.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.