Colesterolul si Goji

Colesterolul mare este cel mai riscant factor pentru bolile cardiovasculare. Daca la analize v-a iesit colesterolul chiar si putin peste medie inseamna ca depunerile pe vasele de sange si ingustarea implicita a acestora pot deveni periculoase pentru sanatate. In Romania evidentele starii de sanatate a populatiei nu sunt atat de bine puse la punct dar in SUA se estimeaza ca 8% din populatie nu stiu ca au o problema de sanatate asociata cu colesterolul. Ca atare, acestia sunt o bomba cu ceas din cauza unui potential atac de cord sau accident vascular cerebral. Va recomandam sa va faceti analizele de colesterol ca sa vedeti unde stati.

Valori ale colesterolului total:

  • Optim – mai putin de 200 mg / dL
  • Risc mare – 200-239 mg / dL
  • Risc foarte mare – 240 mg / dl si mai sus

Grasimi colesterol

Problema colesterolului este ingrijoratoare pentru ca ingrosarea vaselor de sange apare chiar si atunci cand colesterolul LDL este doar usor ridicat. Cu cat mai mare valoarea colesterolului cu atat mai rapida este depunerea pe vasele de sange. Iata cativa pasi pentru adoptarea unui stil de viata sanatos si implicit de reducere a colesterolului marit:

  • mentinerea unei greutati sanatoase, a unei circumferinte mici a taliei si a unui Indice al Masei Corporale optim;
  • activitate fizica moderata zilnica – 15 minute de exercitii fizice "ca la scoala" facute dimineata si 30 de minte de mers pe jos zilnic ar fi foarte bine;
  • reducerea stresului. Anumite persoane iau in deradere ideea ca stresul afecteaza sanatatea pentru ca nu il pot contoriza sau masura concret. El exista insa iar medicina il considera un real factor de risc pentru sanatate;
  • renuntarea la fumat;
  • persoanele cu valori mari ale colesterolului LDL trebuie sa manance alimente sarace in grasimi saturate. Reduceti aportul de grasimi saturate la mai puțin de 7% din totalul de calorii. Aceste grasimi saturate se gasesc in produsele de origine animala – unt, carne, oua, produse lactate, lapte integral și brânzeturi – și anumite uleiuri, in alimentele procesate și in produse de patiserie. Reducerea de grasimi saturate poate reduce LDL cu pana la 10%;
  • Fructe goji suc

  • exista plante foarte bogate in antioxidanti care dau un impuls organismului sa elimine colesterolul. Mancati alimente bogate in steroli si stanoli (acestia se gasesc in multe fructe, legume, nuci, seminte si produse imbogatite cu steroli/stanoli). Goji ajuta la slabire si la scaderea colesterolului marit. Fructele Goji (Goji Berry) atat de bogate in antioxidanti contribuie in mod eficient la reducerea colesterolului rau. Sunt recomandate si fibrele solubile din fulgii de ovaz sau taratele de psyllium;
  • limitati consumul de sare si zahar.

Cititi mai multe despre colesterol intr-un alt articol amplu in site-ul nostru » Tratamentul colesterolului ». Cititi si despre » Scaderea trigliceridelor »

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Extracte lichide de patrunjel si plante medicinale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.