Dulciuri sau mancaruri grase?

Dulciuri

Ce ingrasa mai mult: dulciurile sau mancarurile grase?

Grasimile au mai multe calorii decat carbohidratii. Ar trebui sa insemne ca glucidele (carbohidratii) ingrasa mai putin. In realitate, pare fi chiar pe dos, spune dr. Arthur Agatston in cartea "Slabeste sanatos cu dieta South Beach", Bucuresti, Editura Curtea Veche, 2007.

Atunci cand mancam grasimi, ne saturam repede. Prin urmare, stim cand sa ne oprim. Carbohidratii rafinati provoaca schimbari rapide ale nivelului de zahar din sange, ceea ce stimuleaza senzatia de foame, incurajand supraalimentarea si obezitatea.

La sfarsitul anilor ’70, dr. David Jenkins de la Universitatea din Toronto a introdus conceptul de indice glicemic. Acesta reprezinta gradul in care consumul unui anumit aliment mareste nivelul de zahar din sange si, ca urmare, favorizeaza ingrasarea. O descoperire surprinzatoare a fost aceea ca anumite fainoase si alimente bogate in amidon, cum sunt painea alba si cartofii albi, maresc nivelul de zahar din sange mai repede decat zaharul obisnuit! » Cititi mai multe despre indicele glicemic al alimentelor si dieta IG »

Nu mi-e foame dimineata. Deci nu mananc micul dejun…

Un fenomen observat la persoanele supraponderale este ca multe dintre ele sar peste micul dejun – mai ales femeile. Acest lucru nu e neaparat o incercare de a reduce numarul de calorii. Respectivii sustin ca pur si simplu n-au chef sa manance de dimineata. Problema este ca in cursul diminetii nivelul de zahar din sange scade si senzatia de foame creste, iar la pranz apare o pofta puternica de carbohidrati de calitate indoielnica – exact aceia care mentin kilogramele in plus. In concluzie, nu e bine sa sariti peste micul dejun, mai ales daca doriti sa slabiti.

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Extracte lichide de patrunjel si plante medicinale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.