Ceai verde pentru cura de slabire eficienta

Se spune despre ceaiul verde că este cel mai bun truc al oricărei cure de slăbire.

Ceai verde pentru slăbire eficientă.

Ceai verde pentru slăbire eficientă.

Este cel mai ieftin și eficient produs natural care poate ajuta orice dietă de slăbire. Deși nutriționiștii nu recomandă niciun produs minune ca fiind singurul secret al slăbirii eficiente, totuși, în plus față de echilibrul între dietă și sport, ceaiul verde este demn de luat în seamă.

Ceaiul verde poate contribui la slăbire și la menținerea unei siluete frumoase prin faptul că stimulează metabolismul să ardă grăsimile.

Acesta conține substanțe chimice numite catehine (sau catechine), un tip de polifenol care menține sănătatea plantei de ceai. Catechinele sunt antioxidanți puternici care neutralizează efectul dăunător al radicalilor liberi, compuși care „fură” electronii din alte celule. Catechinele din ceai, precum și alte ingrediente active precum cofeina și polifenolul teină, susțin și sănătatea umană. Polifenolii din ceaiul verde sunt asociați cu un risc mai scăzut de anumite tipuri de cancer, de Parkinson, atacuri de inimă și de câteva tulburări neurologice, precizează Psychology Today. De asemenea, aceștia ajută la slăbit și stimulează metabolismul grăsimilor, conform University of Maryland Medical Center.

Ceaiul verde stimulează metabolismul și ajută la slăbire

Cofeina și catechinele din ceaiul verde pot să crească metabolismul și să inhibe acumularea de țesut adipos. Tipul de catechine din ceaiul verde, epigallocatechin gallate, sau EGCG, determină creșterea numărului de calorii pe care la ardeți în activitățile zilnice, de la respirat, la alergat.

Un studiu efectuat pe durata a 12 luni și publicat în numărul din februarie 2008 al revistei „Physiology & Behavior” a descoperit că participanții care au băut zilnic ceai verde au slăbit cu 3,3 kg mai mult decât cei care nu au făcut acest lucru, ambele grupuri urmând diete identice. Autorii studiului au concluzionat că ceaiul verde a crescut consumul de energie și metabolismul grăsimilor la participanți.

Consumul de ceai verde taie din pofta de mâncare între mese

Catechinele din ceaiul verde contribuie la reglarea glucozei în corp prin încetinirea eliberării zahărului digerat în sânge. Acest lucru previne variațiile bruște ale glicemiei și atenuează răspunsul insulinic, încetinind transformarea glucozei în grăsime. Ceaiul verde crește sensibilitatea la insulină, oprind supraproducția de insulină și stabilizând glicemia, astfel încât să existe în mod constant energie la dispoziția creierului și organismului. De asemenea, o glicemie stabilă scade apetitul și reduce pofta de mâncare între mesele principale.

Cofeina din ceaiul verde poate suprima apetitul, însă în special catechinele pot fi cele puternice. Un studiu de la University of Chicago desfășurat în cadrul UC Hospitals a descoperit că acei cobai injectați cu EGCG au consumat cu 60 % mai puțină mâncare. Un studiu din 2009 publicat în „Clinical Nutrition” a descoperit că ceaiul verde inhibă foamea și crește sațietatea la subiecții umani, în special atunci când participanții prezentau un deficit caloric. Puteți să beți ceai în orice moment al zile și este posibil să beneficiați de o scădere în greutate, însă consumul de ceai verde chiar în timpul meselor poate aduce beneficii adiționale. Ceaiul verde nu conține calorii, dar umple stomacul, scade apetitul chiar atunci când sunteți pregătiți de masă. Încetinește eliberarea zahărului din mâncarea digerată, însă face acest lucru doar atunci când îl beți în timp ce mâncați.

Ceaiul verde inhibă absorbția grăsimilor

Catechinele din ceai scad absorbția de glucoză în celulele de grăsime. Consumul unei cantități mari de catechine influențează semnificativ distribuția grăsimii la persoanele ușor supraponderale, susține un studiu din 2010 apărut în „Obesity”. Patru grupuri de persoane au băut ceai care se diferenția în ceea ce privește cantitatea de catechine conținută. Participanții care au consumat cele mai multe catechine au prezentat îmbunătățiri semnificative la nivelul grăsimii corporale, masei corporale, circumferinței taliei și greutății.

Ceaiul verde nu este un “glonț magic”. Pentru a slăbi, creați un deficit caloric prin limitarea cantității de mâncare și depunerea unui efort fizic constant, căci organismul nostru nu a fost conceput pentru a fi sedentar, ci pentru mișcare. Mai mult, omul nu a beneficiat niciodată de abundența de mâncare pe care o avem astăzi. Prin urmare, normal este să mâncăm moderat și să avem activitate fizică. Dar ceaiul verde vă poate ajuta în eforturile pe care le faceți. Consumați-l în orice moment al zilei. Transformați ceaiul verde în băutura preferată în timpul meselor, pentru a oferi un sprijin eforturilor depuse de dvs. pentru a slăbi.

Ceaiul verde are virtuţi calmante dar și revigorante. Pentru mai mult gust și arome amestecați ceaiul verde cu ceai de fructe de pădure sau alegeți variantele Yogi!

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.