Ce sa mananci seara ca sa slabesti

Iată câteva dintre întrebările pe care le aude un nutriționist: Ce să mănânci seara ca să slăbești. Știți câteva trucuri pentru slăbire rapidă, ce mâncăm la cină pentru a slăbi?

Ce sa mananci seara ca sa slabesti. Ce poti manca seara fara sa te ingrasi.
Ce mâncăm seara pentru a slăbi rapid? Ce putem mânca seara fără să ne îngrășăm?

Probabil că ați auzit zicala, “micul dejun este cea mai importantă masă a zilei”, dar când încercăm să slăbim, ceea ce mâncăm pentru cină este esențial.
Multe persoane dau vina pe faptul că mănâncă mult seara înainte de culcare iar acest lucru înseamnă în mod sigur kilograme în plus în următoarele săptămâni.

Este important să știm nu numai ce să mâncăm seara dar și cât. Trucul așa zis magic ar fi să mâncăm în farfurii mici și lent masa de seară dacă vrem să slăbim.
O cină sănătoasă poate face diferența între silueta subțire și senzația de satisfacție în timpul serii, sau supraalimentarea, îngrășarea și senzația de lene și greutate în special noaptea. Ar trebui să vă concentrați asupra câtorva alimente nutritive cheie atunci când planificați mese sănătoase, dar permiteți multă varietate pentru meniurile dvs. la cină, astfel încât să nu vă plictisiți și să nu renunțați repede la dietă.

Este o greșeală să nu mâncăm nimic la cină: acest lucru scade glicemia și încetinește metabolismul!

Ce poți mânca seara fără să te îngrași: multe legume de culori diverse. Legumele sunt gustoase, au puține calorii și fibre dietetice.

Este o idee bună să consumați legume pe parcursul zilei atunci când încercați să slăbiți, iar cina nu face excepție. Supele și ciorbele fără prea multă carne dar cu multe zarzavaturi, salatele consistente, legumele la aburi sau sotate sunt ideale pentru cină. Încercați să aveți farfuria plină de culori! Adică să includeți legume de variate culori la fiecare masă (morcovi, fasole verde, ardei gras roșu, vinete, sparanghel, etc).

Eliminați amidonul și includeți proteinele ușoare

Persoanele care doresc să știe ce să mănânce seara ca să slăbească trebuie să știe și ce să nu mănânce seara! Cartofii spre exemplu. Eliminați din meniul dvs amidonoasele. Cartofii sunt o prima sursă importantă de amidon. Alte legume care vor fi evitate sunt mazărea, porumbul, păstârnacul, dovleacul. Pâinea este și ea bogată în amidon și ar trebui să evităm să mâncăm pâine seara dacă dorim să slăbim.
Într-o dietă axată pe un aport scăzut de carbohidrați, un obiectiv important este evitarea alimentelor care cresc nivelul glucozei în sânge, asa cum sunt produsele bogate in amidon.
Carnea slabă de curcan, pui sau fructele de mare sunt recomandate alături de legume în farfuria dvs de la cină! Dacă sunteți vegetarieni, creșteți aportul de proteine cu burgeri de năut și ciuperci sau încercați tofu cu conținut scăzut de grăsimi.

Paste calorii alimente dieta konjac shirataki
Paste DIETETICE cu 7 calorii. Detalii si pret produse ce fac parte din planul de dieta rapida în >> site proDIETAmagazin.ro. Cum pregătim o masă DIETETICĂ în numai 5 minute? Specialiștii DIET FOOD UE s-au gândit la tot și aduc soluția produselor lor care au mai puțin de 10 calorii per 100 gr. Mâncăm și slăbim!

Este recomandat să mâncăm fructe seara sau nu?

Fructele pot crea probleme digestive dacă sunt mâncate seara înainte de culcare și de aceea nu sunt recomandate. Ideal ar fi să consumăm fructele ca gustare fie în jurul orei 11.00, fie după amiaza pe la orele 16.00 – 17.00 pentru că atunci există o secreție fiziologică de insulină, hormon care scade glicemia și determină poftă de dulce. Fructele sunt recomandate și la micul dejun sau după efort fizic intens pentru că redau energie și refac rezervele de glicogen din mușchi. În plus, fructele sunt recomandate mai mult vara, căci refac echilibrul și balansul necesar de apă și minerale pierdute prin transpirație.

Seara, metabolismul încetinește, glucidele din fructe nu mai pot fi folosite ca energie și se pot transforma în țesut adipos de rezervă. Singurele fructe care pot fi consumate totuși în cantitate mică seara sunt ananasul și papaya, în special după ce am consumat carne, deoarece favorizează digestia.

Mâncați cereale integrale pentru fibre

Carbohidrații sănătoși oferă energie de lungă durată și ajută la reglarea glicemiei, astfel încât veți fi mai puțin tentați să luați o gustare mai puțin sănătoasă la miezul nopții. Acest lucru se datorează conținutului ridicat de fibre din cerealele integrale, care mențin alimentele în stomac mai mult timp după masă, prelungind acel sentiment de “plin”, de sătul. Cheia în privința consumului de carbohidrați este controlul porției, deoarece multe alimente cu conținut ridicat de amidon sunt bogate în calorii. Încercați să serviți legumele și proteina slabă cu puțin orez brun, quinoa sau amarant pentru o creștere a carbohidraților sănătoși.

Ce să mâncăm la cină dacă vrem să slăbim pe termen lung.

Pentru a slăbi pe termen lung trebuie să avem mese variate, nu unele plictisitoare. O cură de slăbire nu poate dura pentru tot restul vieții, dar un stil de viață sănătos, diversificat și echilibrat poate fi urmat pentru tot restul vieții.

Spre exemplu, înlocuiți pastele din grâu sau cereale cu pastele din fasole, năut, linte, soia, quinoa. 

Pastele nu trebuie să fie din grâu! Puteți mânca paste din linte, fasole, ovăz, soia neagră, quinoa. Magazinul www.proDietaMagazin.ro este specializat în paste și alimente dietetice!
Pastele nu trebuie să fie din grâu! Puteți mânca paste din linte, fasole, ovăz, soia neagră, quinoa. Magazinul www.proDietaMagazin.ro este specializat în paste și alimente dietetice! Citiți mai mult despre pastele moderne care evită grâul și glutenul!

Alimente recomandate seara la cină. Faceți chifteluțe delicioase cu carne de curcan, ceapă, morcovi, ciuperci și cuscus de năut pe care le puneți la cuptor, nu în baie de ulei. O altă opțiune pentru gustare cu conținut scăzut de calorii, bogată în proteine și ușor dulce, este iaurtul fără grăsimi. Un iaurt fără grăsimi cu fructe de 200 ml are în jur de 180 de calorii. Această porție de iaurt vă va furniza 12 grame de proteine și 23 procente din necesarul zilnic de calciu. Alte câteva idei de rețete pentru cina care nu îngrașă: somon cu broccoli la aburi, păstrăv cu fasole verde sotată, ton cu salată verde și dressing de lămâie cu iaurt, dovlecei cu sos de iaurt și ierburi aromatizante.

În concluzie: ce mâncăm seara înainte de culcare pentru a slăbi?

Combinatie de chlorella, spirulină, fructe și proteine de cânepă care ajută la slăbirea sănătoasă.
Combinație de chlorella, spirulină, fructe și proteine de cânepă care ajută la slăbirea sănătoasă. Vezi ce contine Super Slim Mix, ce beneficii aduce, pret si mod de livrare în site proDietaMagazin.ro

Multe cure de slăbire vă interzic să consumați mâncare după o anumită oră, cum ar fi 7 p.m, dar aceasta nu este o soluție magică pentru a slăbi. Anumite diete încearcă să vă împiedice să consumați alimente calorice seara. O cină târzie nu subminează dieta dvs dacă știți ce să mâncați seara ca să nu vă îngrășați. Oamenii mănâncă în momente diferite ale zilei, conform programelor de lucru, foamei, exercițiilor și orelor de culcare sau trezire; nici un program nu funcționează identic pentru toată lumea. Dacă vă bugetați caloriile pe tot parcursul zilei și nu consumați prea mult seara, puteți mânca porții moderate de proteine slabe, legume și cereale integrale. Evitați zahărul excesiv, alimentele rafinate și grăsimile saturate, alimente care, de altfel, pot face la fel de mult rău și în timpul zilei.

Singurul secret al oricărei diete ține de autodisciplină și de echilibru alimentar!

Cina dietetică: idei, rețete și preparate rapide cu ingrediente sănătoase. Gata în numai câteva minute prin fierbere. În magazinul specializat în alimente dietetice https://www.prodietamagazin.ro
CINA DIETETICĂ: IEI, REȚETE și preparate rapide cu ingrediente sănătoase. Gata în numai câteva minute prin fierbere. În magazinul specializat în alimente dietetice https://www.prodietamagazin.ro

Scrie un raspuns:

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *