Ce inseamna Raw Vegan?

Ce este așadar dieta raw vegan? Este RAW diferită față de alte diete la modă? Un fapt aparte la dieta raw vegan Dieta raw veganeste acela că nu ne spune ce să mâncăm, ci doar cum să (nu) preparăm (termic) alimentele.

Esența dietei raw este aceea că mâncarea nu trebuie să fie gătită sau încălzită la o temperatură mai mare de 40 de grade Celsius. Teoria este aceea că prepararea termică a alimentelor distruge nutrienții esențiali și enzimele, lăsând mâncarea mai puțin folositoare pentru organism și pentru sănătatea noastră.

Beneficii aduse de dieta raw vegan pentru sănătate

Dieta raw vegan ne ajută să avem o alimentație diversificată și plină de vitamine și fibre benefice.

Unul dintre cele mai evidente beneficii este că această dietă ne determină să consumăm multe fructe, legume, nuci și semințe, furnizând astfel o mulțime de vitamine și minerale, precum și multe fibre esențiale unei stări bune de sănătate.

Dieta raw de poate ajuta să slăbim și să avem o silueta frumoasă în mod constant.

Dieta raw este benefică și pentru controlul greutății corporale. De cele mai multe ori mâncarea negătită termic are mai puține calorii decât cea pregătită prin fierbere, coacere, prăjire, grătar, etc. De asemenea, este o dietă care ne va ajuta să evităm întru totul alimentele procesate, cu un conținut mare de sare, zahăr, sirop de porumb bogat în fructoză, conservanți, coloranți și arome artificiale. Prepararea termică are un impact asupra compoziției chimice a anumitor compuși, inclusiv unele vitamine B și vitamina C, pe care îi face mai puțin eficienți.

Concret, ce mâncăm atunci când vrem să fim raw? Meniu raw-vegan.

O simplă căutare pe internet după rețete raw vă va furniza nenumărate idei de a combina alimentele crude așa încât să aveți parte de mese delicioase cu meniu variat! Dieta raw este un curent la modă. Dulciurile raw vegane sunt atât de apreciate, încât au apărut cofetării specializate în acest sens în aproape toate marile orașe! Iar în privința micului dejun, prânzului și cinei raw vă puteți descurca iarăși foarte ușor. Micul dejun raw poate fi orice smoothie. Chiar și în site-ul nostru la o căutare despre smoothie-uri regăsiți nenumărate idei de smoothie-uri. Noi vă recomandăm și pudrele proteice care dau consistență și le fac să țină mai mult de foame. Vezi și Cartea Revoluția Smoothie-urilor Verzi!

Legat de prânz și cină, sigur știți să pregătiți salate sau să puneți în blender diverse ingrediente. Iar argumentul că nu aveți timp nu este viabil. Orice mall cu zonă de food/alimentară, supermarket sau restaurant are meniuri vegetariene, cu alimente crude. Iar dacă sunteți la birou și nu aveți timp să comandați vă puteți lua de acasă chips-uri raw vegan. Cum sunt acestea? Firma Inspiral Londra UK este lider în acest domeniu. Fabrica din Londra este un exemplu în sine pentru că își frunizează toată energia în mod eco. Mai mult, ambalajele produselor raw vegan sunt biodegradabile și chiar pot fi aruncate pe jos în curtea dvs. Cum așa? Pentru că pot fi compost benefic pentru plante!

Gustările sănătoase nu trebuie neapărat să aibă și un gust neplăcut. Atunci când vă este poftă de acea gustare crocantă și sărată, este foarte ușor să vă îndreptați atenția către chips-uri și biscuiți sărați. Există multe motive pentru care iubim aceste alimente. Majoritatea chips-urilor și biscuiților sărați conțin sare, grăsimi și zahăr în exces, ceea ce determină creierul să se lumineze de fericire, apărând dorința de a mânca mai mult. Este aproape imposibil să mâncați „doar unul”. Pe lângă chips-uri și biscuiți sărați există sosurile irezistibile. Nimic nu se compară cu textura cremoasă a unui sos ce însoțește textura crocantă a unui chips sau biscuit sărat. Învățați să preparați sosuri și creme uimitoare cu ingrediente mai sănătoase pentru a duce jocul gustărilor la nivelul următor, însă dați la o parte acele chips-urile prăjite și biscuiții grași. Există multe alternative gustoase pentru un răsfăț crocant.
Încercați aceste idei sănătoase, crocante și apetisante pentru a înlocui obișnuitele gustări cu chips-uri și biscuiți sărați.

Legume crude

Legumele crude sunt cea mai sănătoasă cale de a satisface pofta de ronțăit. Pur și simplu tăiați morcov sau țelină în bastonașe și apoi le puteți trece mai ușor prin sos. Țelina, în special, este minunată deoarece îmbunătățește circulația sângelui, iar toate legumele crude alcalinizează organismul. Pentru a semăna mai mult cu un biscuit sărat, feliați legumele în cercuri. În acest fel, legumele sunt mai ușor de trecut prin sos și li se pot aplica topping-uri, ca și în cazul biscuiților. Pentru o gustare crocantă și picantă, încercați să feliați ridichi, atât de des subestimate. Adăugați puțin sos vegan clasic de spanac, pentru a tempera gustul iute. Pentru a obține un biscuit vegetal răcoritor, feliați niște castraveți. Aceștia sunt ideali pentru menținerea hidratării și a unei tensiuni arteriale sănătoase. Castraveții au arome neutre astfel încât li se potrivesc mulțime de sosuri diferite.

Chipsuri din varză kale

În ultima perioadă, se tot vorbește despre varza kale și pe bună dreptate. Aceasta are nenumărate beneficii pentru sănătate, iar chips-urile din varză kale sunt metoda perfectă de a profita de aceste beneficii în timp ce vă bucurați și de o gustare crocantă. În magazine sunt disponibile multe sortimente de chips-uri kale, însă este foarte simplu să vă preparați singuri aceste chips-uri. Luați frunzele verzi, stropiți-le cu puțin ulei de măsline și coaceți-le în cuptor până ce devin crocante. Chips-urile kale sunt extrem de versatile în ceea ce privește aroma, în funcție de cum anume preferați chips-urile. Pentru o gustare cremoasă, încercați chips-urile kale cu smântână și ceapă. Pentru ceva picant, preparați chips-urile kale habanero.

Biscuiți deshidratați

Cei care urmați dieta raw, nu vă temeți! Folosind ingrediente potrivite și temperaturi joase, textura crocantă a biscuitului raw este într-adevăr posibilă. Adăugarea semințelor de in în biscuiții raw reprezintă o metodă excelentă de a obține mai multe fibre dintr-o gustare care în mod normal nu este nutritivă. Aceste chips-uri raw cu parmezan și pita sunt o variantă mai bună a biscuiților sărați prin adaosul de nuci, semințe de in, morcovi și brânză din nuci.

Așadar, nu trebuie să vă opriți din ronțăit! Deși chips-urile și biscuiții sărați din magazine sunt greu de refuzat, consumul unor alternative reprezintă o cale mult mai sănătoasă de a vă potoli pofta de gustări. Majoritatea chips-urilor și biscuiților sărați conțin sare, zahăr și grăsimi rele adăugate, excludeți aceste chinuri alimentare și alegeți în schimb alternativele vegetale, nutritive și integrale.

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.