Cate calorii trebuie sa consumam zilnic daca dorim să slabim?

Câte calorii trebuie să consumăm zilnic dacă dorim să slăbim? După “buget”, am putea răspunde! Cum așa? Exact cum în cazul cumpărăturilor la magazin depindem de banii din portofel sau de pe card pentru că altfel ne îndatorăm, tot așa și în cazul meselor: trebuie să mâncăm atâtea calorii câte putem arde căci altfel ne îndatorăm să facem mult sport (deci să ardem multe calorii) sau ne îngrășăm.

Calcul calorii dietă, plan de slăbire rapidă.

Cum calculăm caloriile în cadrul unui plan de slăbire?

În primul rând, dacă nu suntem sportivi deosebit de activi și dorim să slăbim, trebuie urmat un plan de alimentație cu 1200 sau 1600 calorii pe zi.

Atunci când elaborăm un plan alimentar pentru a slăbi, trebuie ținut cont de trei factori principali:

  1. Vârstă: De obicei, rata metabolică scade la fiecare zece ani, iar acest lucru este determinat în principal de pierderea masei musculare. Dacă musculatura nu este lucrată, metabolismul scade. Persoanele până în 35 de ani, ar trebui să încerce planul de 1600 calorii. Dacă vârsta depășește 36 de ani, ar trebui încercat planul de 1200 calorii.
  2. Înălțime: La persoanele înalte, șansele sunt ca greutatea să provină din structura osoasă, astfel încât sunt necesare mai multe calorii pentru a o susține. Persoanele cu o înălțime mai mică de 1,52 metri ar trebui să încerce planul de 1200 calorii. Dacă înălțimea depășește 1,52 metri, se potrivește planul de 1600 calorii.
  3. Nivel de activitate fizică: Dacă nu sunteți o persoană activă sau dacă faceți mișcare ocazional, ar trebui să adoptați planul de 1200 calorii. Acest lucru înseamnă că puteți sta toată ziua la birou sau să faceți exerciții ușoare, spre exemplu un curs de yoga de două ori pe săptămână sau o plimbare cu prietenii de câteva ori pe săptămână. Dacă sunteți o persoană foarte activă, adică faceți câteva tipuri de exerciții aproape în fiecare zi, încercați planul de 1600 calorii.

La micul dejun, există opțiuni precum laptele bătut, iaurt cu semințe de chia, tofu cu roșii și castraveți, lapte cu fulgi de ovăz, hrișcă sau de amarant ori quinoa neîndulciți (toate aceste opțiuni pot fi achiziționate din magazinul online proDietaNaturala.ro). Fiecare opțiune ia doar câteva minute de preparare. La prânz, gătiți din timp astfel încât puteți lua la serviciu masa fără să cădeți în capcana tentațiilor. Rețetele pentru cină trebuie proiectate astfel încât să fie cât mai ușoare și să înlocuiască alimentele nesănătoase în care majoritatea persoanelor caută alinare după ce se întorc acasă de la muncă. Nu uitați, puteți adăuga oricâte legume fără amidon doriți la oricare dintre mesele principale, astfel că nu vă veți înfometa niciodată, iar senzația de sațietate va fi mereu prezentă.

Acum că ați făcut un calcul în funcție de cei trei factori menționați mai sus și ați determinat în ce categorie de calorii vă încadrați, de 1500 calorii sau mai puțin, trebuie să știți ce anume puteți mânca pentru a menține nivelul stabilit și pentru a vă bucura din plin de beneficii.

Ce mâncăm dacă urmăm un plan cu un conținut scăzut de calorii?

Dacă alegeți un plan cu un conținut scăzut de calorii, puteți opta pentru preparate ca: omleta din albușuri și legume precum ridichii, babay spanac, castraveți și roșii, la micul dejun; „orez” din konjac cu pui la grătar și castraveți feliați, la prânz; și tăiței din konjac cu mazăre dulce și creveți gătiți la abur, pentru cină. Dacă vă este poftă de o gustare, alegeți felii de măr pentru a vă satisface pofta de dulce și baghete de țelină verde pentru a mânca ceva crocant. Produsele din konjac, respectib paste spaghete, fettucine, tăițeii sau orezul dietetic cu numai 6 calorii se găsesc în site proDietaNaturala.ro și pot fi livrate în scurt timp.

SALATĂ DE QUINOA CU DRESSING ZESTY
Această salată de inspirație grecească conține un dressing cu lămâie, este vegetariană și nu conține gluten. Quinoa este o cereală integrală sănătoasă și plină de proteine. Quinoa se fierbe identic ca și orezul.
Amestecați:
– ¾ ceașcă de quinoa fiartă cu un cub de legume BIO
– 1 lingură ceapă roșie tocată
– ½ ceașcă roșii, bucățele
– ½ ceașcă castraveți, bucățele
– 5 măsline grecești (spre exemplu, kalamata)
– ¼ ceașcă brânză feta degresată
– 1 lingură ulei de măsline
– 1 lingură suc de lămâie
Informații nutriționale:
Calorii 412; grăsimi 25 g; proteine 14 g; carbohidrați 38 g

De ce funcționează planul de dietă bazat pe puține calorii

Motivul pentru care acest plan de alimentație se potrivește atât de bine persoanelor care doresc să consume mai puține calorii este existența proteinelor la fiecare masă și faptul că include o mulțime de alimente voluminoase, precum legumele fără amidon, care induc starea de sațietate datorită conținutului de apă și fibre, fiind eficiente și din punct de vedere caloric. De exemplu, 400 calorii de ulei ocupă foarte puțin loc în stomac, iar 400 calorii de carne de pui ocupă ceva mai mult, însă 400 calorii de legume ocupă aproape cu totul stomacul dvs, fapt ce garantează că veți slăbi fără a vă înfometa.

Ingrediente cu un conținut scăzut de calorii pe care să le aveți în vedere

Dacă doriți să slăbiți, să mențineți un stil de viață sănătos și să consumați mese mai ușoare, prietenul cel mai bun poate fi ingredientul cu un conținut redus de calorii.
Combinați astfel de ingrediente cu alte produse, pe care e recomandat să le consumați prin rotație. Aceste alimente nu doar că au un conținut scăzut de calorii, ci sunt și foarte versatile, astfel încât puteți prepara cu ele o mulțime de feluri de mâncare.

Cu doar 25 calorii per porție, salata de broccoli face ca orice masă să fie mai sățioasă. O puteți consuma alături de mese reci, puteți să o combinați cu carne de pui și să înlocuiți pastele cu ea sau o puteți încadra într-o mâncare preparată la tigaie.

Dacă doriți să adăugați savoare și prospețime cu puține calorii, lămâile sunt răspunsul. Acestea sunt extrem de versatile, astfel că pot fi feliate și adăugate în apă pentru un gust mai răcoritor, poate fi stors puțin suc de lămâie peste calamar, pot fi adăugate felii de lămâie puiului la cuptor și deasupra oricărei rețete cu somon.

Tăițeii shirataki, pastele și orezul din Konjac sunt secretul meselor cu puține calorii

Ce este konjac? Este o rădăcină care crește în pământ ca oricare alta. Produsele SLIM UK sunt NUMĂRUL 1 în Marea Britanie și Irlanda și sunt comercializate de proDietaNaturala.ro în România. Sunt desemnate produsul anului 2013 si de atunci au un succes impresionant printre persoanele aflate la dieta! Combinați-le cu legume, sosuri roșii sau albe dietetice!

"Pastele

Pastele dietetice din konjac cu mai puțin de 9 calorii pot fi cumpărate la www.proDietaNaturală.ro >> preț, mod de livrare rapidă, idei de rețete cu puține calorii <<

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.