Ce alegem: Chlorella sau Spirulina? Asemanari si diferente.

Chlorella și spirulina sunt recomandate în special persoanelor care au probleme cu glanda tiroidă, deficit de iod, deficit de minerale, senzație de oboseală sau își revin după o boală și au sistemul imunitar slăbit. Deși este posibil ca majoritatea românilor să nu fi auzit încă de chlorella, multe persoane iau spirulină de ani de zile. Chlorella este apreciată în special de sportivi, vegetarieni, pasionați de nutriție sănătoasă.

Chlorella și spirulina sunt bogate în mineralele mării. Ele sunt numite și legumele mărilor și oceanelor.
Chlorella și spirulina sunt bogate în mineralele mării. Ele sunt numite și legumele mărilor și oceanelor.

La noi în țară spirulina este foarte cunoscută și unul dintre cele mai bine vândute suplimente alimentare. Dar chlorella începe să devină și ea din ce în ce mai cunoscută și apare inevitabil întrebarea: care este mai bună, spirulina sau chlorella? Pe care să o cumpărăm mai degrabă?

Ambele sunt organisme ce viețuiesc în apă, însă la nivel celular, chlorella și spirulina sunt destul de diferite.

Atât spirulina, cât și chlorella au un echilibru concentrat de nutrienți ce s-au dovedit a fi de folos în nutriția și detoxifierea organismului, precum și o concentrație mare de proteine care susțin energia.

Chlorella este un gen de algă verde care a supraviețuit ca formă de viață de miliarde de ani. Acest organism microscopic unicelular este compus în principal din pigmenți clorofilieni. Cu capacitatea de a se reproduce la o rată rapidă de 4 ori în doar 12 ore, Chlorella este o sursă de substanțe nutritive incredibil de mare. Chlorella are beneficii nutriționale valoroase, demonstrate de studii: posibilitatea de a sprijini funcția hormonală, de anulare a efectelor chimioterapiei și radiațiilor, de a menține o bună sănătate a sistemului cardiovascular, scăderea tensiunii arteriale și a colesterolului LDL. Chlorella excelează prin capacitatea sa de eliminare a toxinelor dăunătoare din organism.

Spirulina este o algă verde-albăstrui deosebit de bogată în proteine și calciu. Spirulina este una dintre puținele surse de vitamina B12 din lumea plantelor, fiind prin aceasta favorita vegetarienilor și veganilor. Spirulina are și alte vitamine, cum ar fi vitaminele C, D, și E. De asemenea, este foarte bogată în fier și magneziu. Datorită faptului că are atât de multe substanțe nutritive vitale, spirulina este considerată un “super-aliment”.

Diferențe între chlorella și spirulină

Conținutul de clorofilă. Chlorella este cea care conține cea mai mare cantitate de clorofilă dintre toate plantele cunoscute. Chlorella este bogată și în beta-caroten, alfa-caroten si luteina. Acesta constituie, de asemenea, o sursă bogată de vitamine B, C, D, E, K și minerale, inclusiv fosfor, calciu, zinc, magneziu și fier.

Capacitatea de detoxifiere. Chlorella este binecunoscută ca fiind deosebit de eficientă în acest sens. Pereții celulari duri ai chlorellei au o importanță foarte mare în detoxifiere. A fost nevoie de mulți ani de cercetare, studii și testări pentru a descoperi o cale prin care organismul uman o poate digera eficient. Se consideră că substanța conținută de acești pereți este cea care înconjoară metalele grele, pesticidele și alte toxine și ajută la eliminarea lor din corpul uman și la detoxifierea eficientă.

Chlorella este considerată așadar ca fiind utilă pentru detoxifierea organismului și întărirea sistemului imunitar, în timp ce spirulina ajută la menținerea unui regim alimentar echilibrat și crește nivelul de energie.

Asemănări între chlorella și spirulină

Bogăția de proteine. Atât spirulina cât și chlorella sunt bogate în proteine. Se poate spune că acestea conțin mai multe proteine decât echivalentul unei porții de friptură. Sunt, în plus, surse bogate de grăsimi sănătoase, inclusiv acid oleic.

De fapt, spirulina a fost utilizată în programele demarate de către Organizația Mondială a Sănătății pentru hrănirea copiilor malnutriți din țările subdezvoltate. O singură doză de un gram de spirulină pe zi poate combate deficiența de vitamina A (deficiență care poate duce la pierderea vederii).

Ambele chlorella și spirulina susțin buna funcționare a sistemului imunitar, precum și digestia. Ambele ajută la slăbirea sănătoasă. O cură de slăbire clasică ne poate lăsa organismul fără vitamine și minerale esențiale. Este foarte clar că dacă nu consumăm alimente nutritive, corpul nu primește substanțele vitale și nu mai poate funcționa corect. Spirulina și chlorella ne pot ajuta să ținem cură de slăbire fără a priva însă organismul de vitamine, minerale, proteine, fibre. În acest sens există deja mixuri în magazinele cu produse naturale precum Super Slim care combină plante, alge și fructe ce favorizează arderea de grăsimi. Acestea sunt deshidratate și transformate în pudră: proteine de cânepă, chlorella, spirulina, guarana, lucuma.

Ce este mai bun: chlorella sau spirulina?

Ei bine, nivelurile de proteine alături de combinația de vitamine, minerale, fitonutrienți și fitochimicale din chlorella o poziționează pe aceasta în fața spirulinei. Dar atunci când sunt utilizate împreună, puterea lor se intensifică.

Ce cumpărăm: chlorella sau spirulină?

Dvs decideți, dar concluzia ar fi că ambele aduc beneficii sănătății iar în multe privințe au beneficii nutriționale diferite și se completează una pe alta!

Combinatie de chlorella, spirulină, fructe și proteine de cânepă care ajută la slăbirea sănătoasă.
Combinație de chlorella, spirulină, fructe și proteine de cânepă care ajută la slăbirea sănătoasă. Vezi ce contine Super Slim Mix, ce beneficii aduce, pret si mod de livrare în site proDietaMagazin.ro

Cum includem chlorella și spirulina în alimentația zilnică?

Ambele sunt suplimente alimentare disponibile în magazine cu produse naturale și sunt în general considerate sigure. Acestea nu au de obicei efecte secundare, dar unii oameni pot întâmpina probleme din cauza nivelului ridicat de proteine, care pot fi greu de digerat. Este recomandat să începeți treptat administrarea de spirulină sau chlorella și să urmăriți reacțiile organismului dvs și particularitățile acestuia.

Atunci când luați un supliment de chlorella sau spirulină, există câteva metode prin care îl puteți administra.
1. Chlorella / Spirulină pudră, pulbere pe care o putem presăra peste orice mâncare sau lichid. Chlorella și spirulina au un gust foarte intens. Pot fi adăugate în orice suc ori smoothie cu banană, apă de cocos, pudră proteică, lucuma, stevia, suc de lime, ananas sau orice vă place dvs și știți că este sănătos.
2. Chlorella / Spirulină tablete, comprimate. Pur și simplu luați 3-6 tablete de chlorella și spirulină cu 230 ml apă de 1-3 ori pe zi pentru a avea parte de beneficiile lor pentru sănătate. ProDietaMagazin: vezi preț tablete de spirulină și chlorella BIO.

Diverse companii au combinat pudrele de spirulina și chlorella, ba chiar au adăugat și pudră de iarbă de grâu, de orz, lucuma (fruct exotic) și cacao pentru a face foarte ușor de consumat. Fie că sunteți acasă și vă faceți un smoothie cu fructe în care adăugați una, două lingurițe de pudră fie că v-ați comandat un suc la cafenea / restaurant și scoateți din geantă recipientul practic, iată că astăzi spirulina și chlorella sunt ușor de adăugat în alimentația zilnică!

Spirulina și chlorella sunt disponibile cu livrare rapidă în www.proDietaMagazin.ro atât în varianta capsule cât și pudră pentru smoothie-uri și shake-uri. Simplu sau combinat!
Spirulina și chlorella sunt disponibile cu livrare rapidă în www.proDietaMagazin.ro atât în varianta capsule cât și pudră pentru smoothie-uri și shake-uri. Simplu sau combinat!

Scrie un raspuns:

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *