Calciu și magneziu, modul corect de administrare

Calciu și magneziu: care este modul corect de administrare, cât timp se administrează, care sunt formele care sunt ușor de absorbit de organism? Cum alegem suplimentul de calciu și magneziu: în funcție de preț, marcă, design-ul cutiei? V-ați informat în prealabil care este raportul corect între cele două minerale și formula exactă? Zincul și vitamina D3 sunt și ele esențiale pentru o bună absorbție a calciului.

Calciu și Magneziu, cum se administrează? Zinc și Vitamina D3.

Calciu și Magneziu, cum se administrează? Zinc și Vitamina D3.

Calciul și magneziul sunt esențiale pentru dezvoltarea sănătoasă a oaselor și dinților. Întreg organismul nostru are nevoie de ambele minerale pentru a funcționa corect. Conținutul de calciu este mai abundent în corp decât magneziul și cu toate acestea, calciul nu poate fi absorbit dacă nu este prezent și magneziul. Multe alimente furnizează cele două elemente nutritive și vom afla în acest articol care sunt alimentele bogate în mod natural în calciu și magneziu. Poate apărea însă și necesitatea de a lua suplimente de calciu și magneziu, mai ales în cazul în care programul zilnic aglomerat nu ne permite un program alimentar foarte bine echilibrat.
Orice supliment ați lua, indiferent de preț sau de marcă, citiți cu atenție lista de ingrediente. Producătorul indică și cantitatea zilnică recomandată.

Calciu

Exemplu: Calciu (carbonat de calciu, gluconat de calciu) 500 mg și Magneziu (oxid de magneziu, gluconat de magneziu) 250 mg. Doza zilnică recomandată: 2 comprimate. Raportul dintre cele două minerale este deosebit de important și este ideal în proporția de 2:1.

Necesarul zilnic de calciu pentru un adult sănătos este de 800-1200 mg. Inamicii absorbției calciului sunt grăsimile, acidul oxalic (pe care îl regăsim și în ciocolată), precum și acidul fitic (din cereale). Acestea împiedică absorbția intestinală a calciului. Toți cei care consumă făinoase, dulciuri, multă ciocolată și cola (fie adulți sau copii) trebuie să aibă în vedere faptul că absorbția calciului este afectată!
Lista alimentelor care conțin calciu în cantități mari include: iaurtul, semințele de susan, lactatele, spanacul fiert, ceapa verde, varza creață, broccoli sau brânza mozzarella. Cantitatea de calciu din alimente nu este afectata negativ de gătit sau de depozitarea pe termen lung!
Calciul contribuie la transmiterea normală a semnalelor între celulele nervoase, normalizarea metabolismului energetic, funcționarea normală a sistemului muscular și a enzimelor digestive. Are rol în diviziunea celulară și este necesar pentru menținerea sănătății sistemului osos și a dinților.

Magneziu

Magneziul este indispensabil bunei funcționări a sistemului nervos, mușchilor și a numeroase enzime. Participă la funcționarea a mai mult de 300 de enzime vitale, având astfel un rol extraordinar de important în metabolismul glucidelor, lipidelor, acizilor nucleici și proteinelor, precum și în procesele de energo-geneză.

Magneziul scade riscul formării calculilor renali și biliari cu conținut de calciu. Este necesar și pentru asimilarea calciului.
Lista alimentelor bogate în magneziu include în principal: semințele de dovleac, spanacul, soia, cuișoare, chimion, semințele de susan, fasolea neagră, quinoa, semințele de in și de floarea soarelui.

Zinc

Puteți căuta o formulă de calciu plus magneziu plus zinc. Zincul controlează procesele metabolice ale organismului și activitatea sistemelor enzimatice, menține integritatea celulară și este vital pentru sinteza proteinelor. Zinc (gluconat de zinc, citrat de zinc). Alimente bogate în zinc sunt carnea de vită și miel, stridiile, lintea, nucile. Cea mai mare parte a zincului existent în produsele alimentare este distrusă în timpul preparării termice. Suplimentele alimentare sunt de aceea recomandate. Vezi aici preț și cum se administrează suplimentele de zinc.

Vitamina D

Și vitamina D3 are un rol important în absorbția calciului! Insuficienţa de vitamina D poate duce la oase subţiri, fragile sau deformate, în timp ce suficienţa previne rahitismul la copii, osteomalacia la adulţi şi, împreună cu calciul, ajută la protejarea oamenilor în vârstă care au osteoporoză.
Vitamina D este produsă în piele după expunerea la lumina ultravioletă B, din sursele solare sau artificiale şi apare în mod natural într-o gamă mică de alimente. Sursele de mâncare precum peştele, ouăle sau carnea sunt foarte bogate în vitamina D şi sunt adesea recomandate persoanelor care suferă de deficienţă de vitamina D. Vezi aici preț și cum se administrează suplimentele de vitamina D pentru copii și adulți.

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.