Beneficiile Smoothie-ului verde pentru sanatate

Unul dintre cei mai faimoși medici din America a făcut celebru smoothie-ul verde. Este vorba despre Dr. Oz care a adus în atenția publicului sucurile verzi care pot înlocui cu succes micul dejun clasic sau gustările dintre mese. Și la noi în România avem un “ambasador” al sucurilor de detoxifiere, respectiv smoothie-urile semnate de Andreea Marin. Retetele de smoothie-uri verzi pot fi găsite și pe site-urile asociate cu Andreea Marin căci vedeta are eleganța de a face publice rețetele smoothie-urilor ei de detoxifiere.

Pentru a adopta și noi acest stil de viață trebuie să fim puțin vizionari. Chiar s-a demodat micul dejun clasic bazat pe pâine prăjită, unt, dulceață și mezeluri? Se pare că da! Un astfel de mic dejun clasic nu aduce mari beneficii sănătății, în schimb încarcă organismul cu calorii (de multe ori calorii goale, inutile proceselor metabolice) și chiar toxine.

De ce are mult mai multe beneficii un smoothie sau un suc verde? Iată aici câteva dintre beneficiile pe care le aduc smoothie-urile verzi care pot înlocui micul dejun:

Nutriție: Arareori consumăm spanac proaspăt, țelină, castravete cu tot cu coajă, pătrunjel, ghimbir, fructe și legume crude căci este destul de incomod să le asociem cu modul tradițional de a servi masa. Este însă foarte ușor să le punem în blender și să le “bem”. Vom oferi astfel organismului foarte mulți fitonutrienți, enzime sănătoase, vitamine și minerale care revigorează și detoxifică natural.

Un mic dejun clasic nu are de cele mai multe ori nici măcar 10% nutrienții pe care îi are un smoothie verde dar are în schimb mult mai multe calorii nedorite!

Atenție: vă recomandăm smoothie verde și nu suc verde. De ce? Smoothie-ul menține și pulpa și de aceea este mult mai recomandat decât sucul. Procesul de stoarcere presupune că anumite părți din fructe și legume vor fi îndepărtate – respectiv pulpa și fibrele care sunt de altfel extrem de benefice sănătății. Fibrele din fructe și legume dau senzația de sațietate, elimină toxinele din colon și mențin un nivel mic al glicemiei. Smoothie-ul verde cu pulpă este așadar mult mai recomandat decât sucul verde.

Energie: Energia oferită de un smoothie verde nu este genul de energie pe care îl primim de la o sticlă de suc carbogazos sau de la un energizant plin de zahăr. Este o altfel de energie – una care susține buna funcționare a celulelor și a organelor, procesele metabolice și detoxifierea așa încât să evităm apariția bolilor.

Omega 3. Grăsimile sănătoase Omega 3 din pudra proteică de dovleac, in sau cânepă ajută la scăderea colesterolului și a trigliceridelor. Și buna funcționare a creierului depinde de grăsimi sănătoase precum cele din semințele oleaginoase.

Slăbire: Un alt avantaj imens aduse de Micul Dejun pe bază de Smoothie este menținerea greutății normale. Corpul nostru are abilitatea de a reglementa greutatea așa încât să ajungem la silueta optimă fără alte eforturi decât alimentație corectă și 30 de minute de mișcare zilnic.

Detoxifiere: Câteva zile de smoothie-uri și salate vor fi probabil o experiență ciudată, dar vor însemna un fel de “repornire” pentru corpul dumneavoastră. Foarte multe vedete de la Hollywood și chiar din România țin această cură de smoothie-uri + salate pentru a slăbi dar și pentru a-și detoxifia organismul. Un corp detoxifiat este mai energic iar pielea este mai luminoasă. Efectele detoxifierii se simt atât la interior cât și la exterior.

Rețeta de smoothie verde

INGREDIENTE:

Echipamente: blender; sită cu ochiuri fine (opțional).
Mod de pregătire: Adăugați toate ingredientele în vasul blenderului. Dacă vă lipsește vreunul dintre ingrediente nu este nici o problemă, smoothie-ul va fi în continuare sănătos și benefic! Se amestecă ingredientele pe setarea cu cel mai mare nivel. Dacă doriți să vă bucurați de pulpă, se toarnă amestecul în pahare și se servește. Dacă preferați o consistență mai subțire, se toarnă amestecul printr-o sită cu ochiuri fine, și folosind o spatulă, apăsați pulpa în sita pentru a extrage cât mai mult lichid posibil.

Puteți adăuga și alte legume sau fructe la acest smoothie verde, după gust și disponibilitate. Evitați însă bananele, perele, strugurii și îndulcitorii bogați caloric. Deși delicioase, anumite fructe precum cele menționate mai devreme au foarte multe calorii și un indice glicemic mare. Mierea și siropul de arțar sau de agave sunt pline de nutrienți dar și de calorii și pot fi folosite numai de persoanele care nu au probleme cu greutatea. Fructele de pădure proaspete sau congelate se găsesc la majoritatea supermarketurilor și sunt recomandate în smoothie-uri căci au puține calorii și sunt foarte bogate în vitamine și fitonutrienți. Vă mai recomandăm ananasul proaspăt care este delicios, aromat și conține bromelaină – o enzimă ce ajută la digestia proteinelor. Broccoli, salata, kiwi, avocado – sunt și ele recomandate a fi adăugate pentru a obține un smoothie verde rapid și sănătos.

Despre beneficiile aduse de pudra proteică 100 % naturală puteți citi aici.

Iarba de grau, iarba de orz, pudră de cacao, spirulină sau chlorella puteți regăsi în magazine naturiste. Detalii »

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Extracte lichide de patrunjel si plante medicinale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.