Spirulina Beneficii

Termenul de spirulină se referă la un număr mare de cianobacterii sau alge verzi – albastre. Atât Spirulina spp. darși non – Spirulina spp. se încadrează în clasificarea de cianobacterii și includ: Aphanizomenon spp., Microcystis spp. , Nostoc spp. și Spirulina spp. Cele mai multe produse comerciale conțin Aphanizomenon flo-aquae, Sprirulina maxima și/sau Spirulina platensis. Aceste alge se găsesc în apele calde, alcaline ale lumii, în special în cele din Mexic și Africa Centrală.

Printre cele mai importante beneficii ale spirulinei se numără, desigur, acela că spirulina ajută la slăbire. Spirulina acționează ca un inhibitor puternic al poftei de mâncare și, în timp, reduce considerabil greutatea corporală, dacă este asociată cu un stil de viață sănătos. Consumați și ceai verde si alte produse și suplimente alimentare ce pot contribui la o scădere sănătoasă și treptată în greutate.

Spirulina este folosită în curele de detoxifiere a organismului. Iată un mod simplu de detoxifiere a organismului și ficatului: câte o capsulă de spirulină înainte de fiecare masă principală, o salată de sfeclă roșie zilnic (sfecla roșie este unul dintre alimentele cu cele mai mari proprietăți de detoxifiere a ficatului), beți ceai verde zilnic. Citiți și articolul >>DETOXIFIEREA organismului în 7 zile<<

Spirulina este o sursă desoebit de bogată de elemente nutritive. Spirulina conține proteine în procent de până la 63%, vitamine din complexul B, ficocianina, clorofilă, beta – caroten, vitamina E, precum și numeroase minerale.  Spirulina conține fier, potasiu, sodiu, magneziu, fosfor, calciu.

Știați că… spirulina conține mai mult beta-caroten decât morcovii? (Și nici nu e portocalie…) Beta-carotenul conţinut în spirulină, odată ajuns în organism, este transformat în vitamina A, nutrient esențial sănătății oaselor, dinţilor, pielii sau ochilor.

Știați că… spirulina are un conținut ridicat de proteine vegetale (50-63%), mult mai mare decât cel conținut în carnea de pește sau vită?

Este recomandat să mâncăm peşte pentru conţinutul de acizi graşi esenţiali Omega 3 însă ne-am întrebat vreodată de unde îşi fac peştii aceste rezerve de nutrienţi? Ei bine, din consumul acestor alge spiralate. Acizii graşi Omega sunt esenţiali în lupta contra bolilor cardio-vasculare, în atenuarea artritei, osteoporozei, diabetului şi precum şi în scăderea colesterolului rău LDL.

Iată părerea celebrului Dr. Mehmet Oz: “Un adevărat miracol al mării, spirulina este o sursă excelentă de proteine. Această algă albastă-verzuie disponibilă atât sub formă de pudră cât și capsule în magazinele cu produse naturale, vă oferă energie și sănătate.” Nutriționiștii recomandă spirulina și în curele de slăbire căci ajută corpul să consume glucidele și nu permite formarea de depozite de grăsime.

*Vă recomandăm spirulina de calitate, produsă de firme recunoscute, căci spirulina uimitor de ieftină și cu un producător necunoscut poate fi chiar toxică pentru ficat și contaminată cu metale grele.

Cum ajută sănătatea spirulina?

Spirulina a fost folosită încă din antichitate ca o sursă de substanțe nutritive și a avut inclusiv utilizări medicale ca antiviral, antineoplazic, ajutor pentru slăbire și agent de scădere a lipidelor.

Prin proprietățile ei nutritive si curative, spirulina poate fi de ajutor în numeroase afecțiuni:

Spirulina 500 mg

Spirulina 500 mg (200 comprimate x 3 pe zi), suficient pentru mai mult de doua luni! Vezi pret si mai multe detalii pe www.proDietaPlant.ro

  • sindromul premenstrual (PMS),
  • rinită alergică,
  • diabet,
  • stimularea sistemului imunitar,
  • stres, oboseală, anxietate, depresie,
  • îmbunătățirea memoriei,
  • creșterea metabolismului și slăbire,
  • scăderea colesterolui,
  • scăderea riscului de a apariție a bolilor cardiovasculare,
  • vindecarea rănilor,
  • blefarospasm (spasm al pleoapelor),
  • o digestie bună și sănătatea intestinelor .

Spirulina sau “minunea verde” este recoltată, transformată într-o pastă densă și apoi este lăsată să se întărească, după care este pisată, ca în final să fie comercializată sub formă de capsule. Spirulina are un nivel important de betacaroten cu rolul de a proteja celulele (de 5 ori mai mare decât morcovii și de 40 de ori decât spanacul) și un volum crescut de acid gama-linoleic (care reduce colesterolul și previne bolile cardiovasculare).

Cum administrăm spirulina?

Cel mai bun mod de a lua spirulină este acela sub formă de capsule cu o jumătate de oră înainte de mesele principale. Dacă aveți întrebări suplimentare privind interacțiunea spirulinei cu afecțiuni medicale pe care e posibil să le aveți, nu ezitați să cereți sfatul medicului.

Putem da spirulină copiilor?

Nu cunoaștem până la acest moment dacă spirulina este sigură sau nu pentru copii. Mai trebuie făcute cercetări pentru a putea transmite un mesaj oficial că spirulina poate fi administrată în siguranță copiilor. Daca doriți să dați spirulină copiilor, cereți sfatul doctorului dvs. Spirulina poate fi dată adolescenților.

Spirulina pudră poate fi adăugată în orice suc, salată, smoothie, shake.

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Extracte lichide de patrunjel si plante medicinale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.