Artrita tratament natural

Artrita este o afecțiune influențabilă benefic prin tratament natural, alimentație sănătoasă, remedii și suplimente naturiste. Artrita este o boală cronică ce cauzează o inflamație dureroasă la nivelul genunchilor, încheieturilor și nu numai. Printre tipurile de artrită putem enumera osteoartrita, artrita reumatoidă și artrita post-traumatică.

Artrita

Artrita

Există o mulțime de remedii naturale, suplimente și tratamente naturiste disponibile pentru a ajuta persoanele ce suferă de dureri cauzate de artrită la încheieturi și la nivelul genunchiului. Fie că preferați medicamentele farmaceutice convenționale sau pe cele alternative, precum pantele medicinale, suplimentele naturiste, acupunctura sau tincturile, există, iată, soluții care să aline durerea, rigiditatea și inflamația pricinuite de artrită.

Nu lăsați ca durerea cauzată de artrita la genunchi să vă oprească din a vă bucura de viață! Dacă aveți dureri și nu ați încercat remedii naturiste pentru alinarea lor, probabil acum este momentul să faceți asta.

Turmeric (curcuma)

Consumați turmeric (curcuma), un condiment foarte cunoscut și un supliment vegetal despre care se crede că face minuni prin alinarea durerilor cauzate de artrită, reducând rigiditatea și inflamația, după cum recomandă Herbal Remedies World. Turmericul este bogat în antioxidanți și și-a demonstrat eficacitatea în reducerea durerii cauzate de tendinită și artrită. Citiți aici despre faptul că turmericul (curcuma) este la fel de eficient ca și medicamentele anti-inflamatorii și de unde puteți cumpăra acest condiment natural.

Grăsimi sănătoase Omega 3 și 6

Adăugați în dieta dumneavoastră acizii grași Omega-3 și Omega-6, după cum sugerează ArthritisAlternative.com. S-a demonstrat că uleiul de pește sau crustacee (krill) determină o reducere semnificativă a durerii, jucând rolul unui agent antiinflamator în tratamentul naturist al artritei. În special pacienții cu artrită reumatoidă care au consumat acizi grași proveniți din uleiul de pește au fost cei care au confirmat o ameliorare a simptomelor. Uleiul de krill este revoluționar în domeniul suplimentelor bogate în Omega 3 și Omega 6. Ce este mai exact uleiul de krill și cum se administrează? Citește aici.

Trebuie să facem și ceva mișcare…

Includeți exercițiile fizice în rutina zilnică pentru alinarea durerilor genunchilor afectați de artrită. Mersul pe jos încet și flexarea ușoară a genunchilor contribuie la dezvoltarea flexibilității și la extinderea gamei de mișcare, întărind totodată musculatura, după cum menționează YourOrthopaedicConnection.com, site-ul oficial al Academiei Americane a Chirurgilor Ortopezi.

Ananas pentru componenta naturală bromelaină

Consumați bromelaină, o enzimă pe care o găsiți în ananas! Aceasta poate ajuta în alinarea durerilor cauzate de artrită, potrivit ArthritisAlternative.com.

Eficiența bromelainei în tratarea artritei a fost dovedită pe deplin în urma unor studii clinice. Are același mecanism de funcționare ca și inhibitorii de COX-2 și medicamentele de tip Ibuprofen sau Naproxen ce acționează în prevenirea acumulării de substanțe chimice generatoare de durere și inflamație la nivelul țesuturilor.

Dacă aveți cumva o greutate peste medie, cel mai probabil doctorul v-a sfătuit să mai slăbiți pentru a ușura durerile legate de artrită. Dar este oare ușor să slăbim? Bromelaina din ananas ajută și la slăbire odată cu relaxarea durerilor cauzate de artrită. Dar consumul ocazional de ananas nu este suficient, trebuie să aveți o atitudine constantă privind acest supliment alimentar pentru ca să fie cu adevărat funcțional. Consumați ananas proaspăt cât de des puteți iar în zilele în care nu puteți face acest lucru luați capsule de ananas conform indicaților producătorului.

Cartilagiu de rechin

Rechinii au supraviețuit încă din vremea dinozaurilor, ceea ce înseamnă că au găsit formula eficientă a supraviețuirii fără probleme. Îi regăsim în oceanele planetei de peste 420 de milioane de ani, iar rezistența lor la îmbolnăviri, la schimbările de mediu și la alți factori ostili este uimitoare, fapt încă studiat de biologi. Cartilajul din care este facut scheletul rechinilor este un țesut ușor, elastic și extrem de rezistent, care absoarbe șocurile și le protejează corpul de răniri. Cartilajul rechinilor mai are un rol: acela de “fabrică” de celule ale sistemului imunitar și de substanțe cu rol în apărarea organismului. Cartilagiul de rechin conține o matrice unică ce poate ajuta în tratamentul natusit al osteoartritei. Această matrice implică multe proteine pure de colagen, glicozaminoglicani (care asigură funcţionalitatea articulaţiilor şi participă la refacerea ţesutului cartilaginos), minerale precum calciu, fosfor, magneziu, potasiu, zinc cu roluri importante în menţinerea sănătăţii muşchilor, oaselor şi articulaţiilor.

Alimente care combat efectele artritei la genunchi

Cereale integrale
Cerealele integrale sunt bogate în vitamine, minerale, antioxidanți și fibre. Fiind alimente cu un indice glicemic scăzut, cerealele integrale nu cresc foarte mult glicemia ceea ce înseamnă că nici nu îngrașă. Conform lui Harris H. McIlwain și Debrei Fulghum Bruce, autorii „Artrita fără dureri: un plan în 7 pași pentru a te simți bine din nou”, o dietă săracă în glucide rafinate și bogată în cereale integrale, cu un consum cât mai rar al cerealelor rafinate (fără produse din făină albă), poate sprijini menținerea unei greutăți corporale sănătoase și poate reduce durerea cauzată de artrită.

Trebuie să slăbiți! Când artrita afectează încheietura genunchiului, greutatea și kilogramele în plus sunt o problemă reală. Cu cât greutatea exercită o presiune mai mare asupra genunchilor, cu atât vor crește durerea și inflamația. Înlocuiți cât mai des cerealele procesate, pe care le regăsim în pâinea, cerealele, pastele și gustările din făină albă, îmbogățită, cu echivalentul lor din făină integrală. Exemplele de alimente din cereale integrale, cu un indice glicemic scăzut includ ovăz brut mărunțit sau fulgi, pâine integrală făcută din boabe încolțite sau nerafinate, orz fiert, floricele de porumb preparate cu aer cald, orez brun cu bob lung, orez sălbatic, amarant, semințe de chia, mei și quinoa.

Alimente ce trebuie evitate dacă suferiți de artrită

Alimente bogate în calorii. Există o conexiune directă între obezitate și osteoartrită, ce vizează în mod special zona genunchilor, conform Fundației pentru Probleme de Artrită. Cu fiecare kilogram în plus rezultă 2 kilograme de stres suplimentar asupra genunchilor. Însăși grăsimea creează substanțe chimice ce pot agrava inflamația, fapt ce explică de ce persoanele obeze prezintă un risc crescut de artrită la mâini. Există de asemenea o conexiune între obezitate și artrita reumatoidă, dar și gută, potrivit Fundației pentru Probleme de Artrită. Încercați să slăbiți sănătos eliminând din dietă alimentele pline de grăsimi și zahăr, în special cele care conțin calorii goale, ca de exemplu sucurile carbogazoase sau produsele de panificație, cofetărie, patiserie.
Alimentele gătite la temperaturi mari. Produsele finite de glicozilare avansată, sau AGE, sunt substanțe prezente în multe alimente, în special în cele bogate în grăsimi, în cele mult procesate industrial și în alimentele prăjite, preparate la grill, la microunde sau în cuptor. Cercetătorii de la Mount Sinai School of Medicine au descoperit că, deși nu s-a găsit științific o conexiune directă între alimentele bogate în AGE și artrită, prin reducerea lor din alimentația zilnică se ajută în mod real combaterea inflamației. Într-un articol publicat în „Revista Asociației Americane pentru Dietă”, aceștia au precizat că puteți elimina din AGE consumând mai mult pește, mai multe legume, fructe, semințe și produse lactate degresate și mai puțină carne, precum și mai puține produse lactate cu un conținut ridicat de grăsime. Puteți de asemenea să preparați alimentele la temperaturi mai mici sau prin metode ce folosesc căldura și umiditatea ridicată. Puteți lăsa carnea la marinat într-un sos acid înainte de a o pune pe grătar, coace sau prăji.
Sensibilități alimentare. Sensibilitatea la gluten poate genera o varietate de simptome, inclusiv dureri articulare. Unele persoane cu artrită reumatoidă au declarat că produsele lactate, citricele sau plantele din familia solanaceelor, cum ar fi cartoful sau ardeiul iute, le agravează simptomele. Potrivit Fundației pentru Probleme de Artrită, cu greu poate fi găsită o explicație științifică care să susțină aceste lucruri. Însă un studiu din 2006 publicat în revista „Gut” arată că mulți pacienți cu artrită reumatoidă prezintă un nivel ridicat de anticorpi în urma consumului de lactate, soia, cod, carne de porc, ouă și cereale. Cercetătorii au creat o ipoteză potrivit căreia sensibilitatea la mâncare poate agrava răspunsurile autoimune în cazurile de artrită reumatoidă.
Alimentele bogate în purine și alcoolul. Dacă problema dumneavoastră este guta, eliminați din alimentație produsele cu un conținut ridicat de purine, din moment ce ele cauzează creșterea nivelului de acid uric. Vă dăm câteva exemple de astfel de alimente: anșoa, sparanghel, preparate din organe animale, hering, macrou, sardine, scoici, fasole și mazăre uscate. Potrivit Institutelor Naționale de Sănătate din Statele Unite, chiar și alcoolul poate crește nivelul de acid uric.

Extract de midie verde pentru tratamentul naturist al artritei

Extractul de midie verde este deosebit de eficient, având rol antiinflamator 100% natural. Midiile sunt bogate în mod natural în glicozaminoglicani (GAG). Inflamația este un proces patologic complex și foarte multe boli și probleme de sănătate sunt cauzate de aceasta. Substanțele active din scoica cu cochilie verde (midia verde) inhibă 5-lipoxigenaza, enzima implicată în dezvoltarea nedoritelor procese inflamatorii. Acțiunea extractului de midie verde se produce așadar în mod natural, nu cu substanțe chimice de laborator! De aceea, extractul de midie verde este unul dintre cele mai bine vândute suplimente alimentare pentru tratamentul naturist al bolilor cauzate de procese inflamatorii.

Colagen + Vitamina E pentru articulații active

Colagenul este cea mai abundentă proteină din organism. Colagenul este totodată o componentă esențială a pielii, oaselor, cartilajelor, a vaselor de sânge și a numeroase țesuturi. Nu numai că este un element indispensabil pentru sănătatea sistemului osteo-articular, a pielii, a dinților și gingiilor, dar ajută și în procesul de vindecare a rănilor interne și externe. Colagenul hidrolizat este o proteină de legătură care, împreună cu Vitamina E hrănește și vitalizează articulațiile. Vitamina E apără celulele de radicalii liberi și este un puternic antioxidant. Și da, colagenul recomandat pentru articulații sănătoase este același colagen recomandat și pentru frumusețe! Și ridurile pot fi estompate totodată cu reducerea durerilor articulare.

Glucozamină și condroitină

Adăugați în meniul zilnic glucozamină și condroitină, două suplimente alimentare ce și-au demonstrat eficiența în reducerea durerilor și rigidității în cazul celor ce suferă de artrită în zona genunchilor. Aceste două suplimente sunt adesea comercializate împreună și, de cele mai multe ori, sursa lor o reprezintă crustaceele. Dacă sunt prezente în organism, atât glucozamina, cât și condroitina ajută la reconstrucția cartilajelor din jurul articulațiilor.

Glucozamina Condroitina MSM si Extract de MACESE (60 cmpr / 1 pe zi). Vezi preț, mod de livrare rapidă și mai multe detalii în site www.proDietaPlant.ro

Glucozamina Condroitina MSM si Extract de MACESE (60 cmpr / 1 pe zi). Vezi preț, mod de livrare rapidă și mai multe detalii în site www.proDietaPlant.ro

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.