Anxietatea tratament natural

Anxietatea are multiple simptome iar încercarea de a trata cu suplimente naturiste și plante trebuie dublată de discuția cu medicul specialist. Anxietatea reprezintă maniera corpului de a reacționa în situațiile periculoase și este o funcție biologică normală. Totuși, atunci când răspunsul anxios apare chiar și în momentele în care nu există nicio amenințare specifică, acesta poate deveni o tulburare de anxietate.

Anxietatea poate avea tratament natural în deplin acord cu sfatul medicului.

Anxietatea poate avea tratament natural în deplin acord cu sfatul medicului.

Simptomele anxietății includ tensiunea musculară, neliniștea, insomnia, durerile de stomac și transpirația excesivă. Dacă suferiți de anxietate severă, ar trebui să vă aflați sub îngrijirea unui medic calificat sau specializat, însă multe persoane apelează la remedii naturale pentru a reduce anxietatea.

Compușii activi din ardeiul iute Cayenne

Oamenii de știință consideră capsaicina compusul activ principal din ardeiul iute Cayenne. Această substanță este responsabilă de iuțeala pentru care acești ardei sunt renumiți, aceștia oferind și numeroase beneficii pentru sănătate. S-a demonstrat că substanța capsaicină diminuează producția de substanță P, produsul chimic responsabil de transmiterea semnalelor de durere către creier. Prin oprirea transmiterii substanței P, capsaicina poate oferi ameliorare temporară a unor afecțiuni precum neuropatia diabetică, durerile de cap, artrita reumatoidă și zona zoster. Capsaicina este cunoscută și pentru creșterea numărului de endorfine la nivelul creierului.

Ardeiul Cayenne și tratamentul natural pentru anxietate

Capsaicina poate ajuta indirect la ameliorarea simptomelor de anxietate prin abilitatea sa de a crește nivelul de endorfine din creier. Cercetătorii de la Colgan Institute au descoperit că această substanță stimulează producția de endorfine, hormoni responsabili de blocarea semnalelor de durere, precum și de generarea unei senzații de euforie. Așadar, prin creșterea endorfinelor, puteți să scădeți nivelul de anxietate.

Mușețelul

Mușețelul, prescris în mod tradițional de naturiști pe post de sedativ ușor sau adjuvant pentru somn, are efecte antispastice și de relaxare a musculaturii, precum și abilitatea de a ameliora tulburările digestive prin reglarea peristaltismului intestinal. Mușețelul, ce poate fi administrat ca ceai calmant sau sub formă de pastile, ajută la reducerea simptomelor fizice de anxietate, inclusiv a stării de nervozitate cu „fluturi” în stomac. Evitați mușețelul dacă sunteți alergici la margarete, crizanteme sau ambrozie.

Roinița

Ceaiul de roiniță poate aduce alinare nervilor tensionați și poate ajuta la restabilirea echilibrului emoțional. Acesta are o puternică acțiune antispastică și proprietăți analgezice. Este posibil ca unele calități de calmare și stabilizare ale ceaiului de roiniță să se datoreze uleiurilor volatile de citral și citronella; de asemenea, acesta este bogat în flavone benefice. Ceaiul de roiniță se prepară prin infuzarea a 2 linguri pline de plantă proaspătă, timp de 15 minute.

Sunătoarea

Sunătoarea, cunoscută și ca Hypericum, pojarniță și dobrișor, poate vindeca anxietatea, insomnia, starea de neliniște și problemele stomacale generate de stres. Efectele benefice ale sunătorii pot ameliora simptomele de depresie și anxietate prin înmulțirea neurotransmițătorilor din creier. Atenție însă pentru că sunătoarea poate cauza sensibilitate crescută la lumină. Nu consumați sunătoare dacă sunteți însărcinată și nu o combinați niciodată cu tranchilizante și alcool.

Valeriana

Naturiștii recomandă valeriana, cunoscută și ca Valeriana officinalis, pentru tratarea insomniei cauzate de anxietate. Valeriana, care are efecte sedative și antispastice, vă poate ajuta să adormiți mai repede și să dormiți mai mult. Pentru anxietate severă sau atacuri de panică, adăugați o picătură de valeriană în apa pentru baie. De asemenea, puteți folosi valeriana în doze mici de-a lungul zilei pentru calmare.

Alte moduri naturale pentru a combate anxietatea

În misiunea de combatere a anxietății și depresiei, nu treceți cu vederea aspectele de bază, mai ales când vine vorba despre alimentație. De exemplu, un articol din 2010 publicat pe site-ul PsychCentral arată că nutrienți precum aminoacizii, acizii grași omega-3, vitaminele C și E și folații pot ajuta la ameliorarea simptomelor și diminuarea severității depresiei. Academy of Nutrition and Dietetics susține că substanța cafeină, mai ales în doze mari, poate intensifica simptomele de anxietate, astfel că puteți începe programul de combatere a anxietății prin diminuarea treptată a aportului de cafeină până când reușiți cu ușurință să o eliminați complet.

Sportul și activitățile în aer liber pot combate anxietatea

Mergeți cu bicicleta, înotați sau mergeți vioi pentru 30 de minute, trei până la cinci zile pe săptămână. Potrivit Mayo Clinic, beneficiile pshihologice și fizice ale exercițiilor fizice pot contribui la reducerea anxietății și îmbunătățirea stării de spirit. Începeți ușor, dacă nu sunteți obișnuiți cu mișcarea; urcați pe scări în loc să luați liftul sau parcați mai departe de clădiri pentru a face mai mulți pași către ele.

Anxietatea poate fi determinată și de deficitul unei vitamine anume!

Este vorba despre o simplă vitamină din complexul B, și anume niacina, vitamina B3. Niacina are o legătură directă cu starea de spirit și dispoziția, căci hormonii echilibrului psihic depind de acțiunea acestei vitamine B3. Ca atare, urmările deficitului de niacină sunt depresiile, anxietatea și lipsa de încredere în propria persoană. Nici o altă vitamină și nici o altă substanță nutritivă implicată în metabolism nu pătrunde atât de profund în zona limitrofă și fragilă din punct de vedere medical, acea dintre dintre trup și suflet. Iar aici se află unicitatea fascinantă a acestei vitamine.

Terapia cognitivă comportamentală

Lucrați cu un terapeut pentru a identifica gândurile negative care contribuie la anxietate. Învățați să le înlocuiți cu gânduri sănătoase și realiste, care vă vor da putere să luptați cu anxietatea.

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.