Anti inflamatoare naturale pentru tratamentul artritei

Artrita este o afecțiune obișnuită ale cărei simptome sunt binecunoscute: inflamație, mobilitate limitată și articulații dureroase. Durerea poate slăbi organismul, împiedicând realizarea mai multor activități fizice și făcând ca viața de zi cu zi să fie o provocare. Drept rezultat, persoanele cu artrită se simt adesea izolate, triste, cu resentimente, singure și depresive, pe lângă faptul că se confruntă cu durere cronică.

Artrita prevenire și tratament naturist. Lista cu alimente cu efect anti inflamator.

Artrita prevenire și tratament naturist. Lista cu alimente cu efect anti inflamator. Care sunt alimentele care produc inflamație în organism și pe care trebuie să le evităm?

Ce se întâmplă în corp atunci când suferim de artrită?

Artrita afectează de obicei articulațiile care susțin greutate (șoldurile, genunchii, coloana vertebrală) și articulațiile care sunt utilizate frecvent de-a lungul unei zile (degetele, brațele, picioarele). Articulațiile sunt spațiile dintre oase care sunt ținute laolaltă de mușchi, ligamente și tendoane. Pentru a aluneca ușor, acestea sunt acoperite de cartilaj, o substanță fină care protejează osul de rodaj. La persoanele cu osteoartrită, cartilajul se deteriorează.
Cercetătorii au descoperit că această continuă deteriorare poate fi cauzată de un dezechilibru între instrumentele de vindecare și cele de distrugere pe care cartilajul le folosește de obicei pentru a se vindeca. În mod normal, celulele din cartilaj produc un număr de proteine care ajută la construirea și distrugerea cartilajului pentru a menține stratul în stare optimă. Însă atunci când stratul este deteriorat, se pare că balanța dintre aceste forțe creatoare și distructive se înclină în favoarea distrugerii, ducând la pierderi de cartilaj și la declanșarea osteoartritei.

De asemenea, inflamația poate juca un rol în osteoartrită (OA). După cum se menționează într-un studiu din Rheumatology, „OA este de obicei descrisă ca o boală non-inflamatorie pentru a o deosebi de «artrita inflamatorie», precum artrita reumatoidă (AR) sau spondilartropatia seronegativă. Cu toate acestea, inflamația este din ce în ce mai mult considerată factor ce contribuie la simptomele și progresia OA.”

Inflamația este un proces în doi pași: mai întâi, la locul rănii ajunge sânge în exces care creează un strat de lichid cu rol de amortizare pentru a preveni agravarea rănii respective. Apoi, un anumite set de particule circulă în jurul locului rănit, curățând țesutul afectat și înlocuindu-l cu țesut nou. Dacă ați privit vreodată o tăietură pe braț sau pe picior în timpul vindecării, vă amintiți probabil că inițial ați văzut-o înroșindu-se și umflându-se, iar apoi a început să se acopere cu un strat foarte subțire și fin de piele nouă. Acesta este procesul de inflamație în acțiune.

Deși un răspuns inflamator normal la o rană apărută ocazional în organism este util, o inflamație cronică drept răspuns la o rană cronică, în acest caz, articulațiile, este nocivă. De-a lungul timpului, aspectul distructiv al procesului de inflamare se cumulează cu deteriorarea cauzată de uzură și rupere, în cele din urmă distrugând cartilajul, provocând presarea directă dintre oase. Luând în considerare faptul că fiecare os are mulți nervi pe suprafața sa, fricțiunea dintre oase poate duce la dureri sfâșietoare.

Inflamația, acumularea de lichid și celule la locul infecției, este pusă în mișcare de către citokine, proteine eliberate în fluxul de sânge de către sistemul imunitar atunci când întâlnește microbi. Citokinele funcționează ca dispeceratele de poliție. Ele semnalizează că există o problemă, ceea ce activează forțele de patrulare ale sistemului imunitar. Aceste limfocite parcurg vasele de sânge și sistemul limfatic. Ca răspuns la semnalul chimic primit de la citokine, fluxul crescut de sânge grăbește aceste celule către locul cu probleme. Căldura, durerea, roșeața și inflamarea neplăcute pe care le simțim sunt indicii că ajutorul este pe cale să ajungă. Atâta timp cât nu este prelungită foarte mult, inflamația este un lucru bun. Însă dacă o reacție inflamatorie durează prea mult, reacția în sine devine o problemă.

Care este tratamentul convențional pentru artrită?

Medicina convențională tratează artrita după ce durerea s-a manifestat, iar tratamentul este gradual, începe cu analgezice care se pot elibera fără prescripție medicală, precum aspirina și acetaminofenul, apoi progresează către prescrierea de medicamente antiinflamatorii nesteroidiene (AINS), precum ibuprofenul și celebrex (celecoxib), continuând cu narcotice care blochează receptorii din creier care captează semnalele de durere. De-a lungul timpului, fiecare medicament fie nu va mai fi la fel de eficient, fie va înceta să acționeze. În plus, de multe ori acestea au efecte secundare, precum iritații la nivelul stomacului, ulcere, daune la rinichi și ficat, iar în cazul narcoticelor, pot să apară dependența și un comportament dezordonat, precum și o mulțime de probleme psiho-social-spirituale asociate cu acestea.
Tehnologiile mai moderne se află în dezvoltare, iar ele includ injecții cu cortizon, trombocite sau factori de creștere a cartilajului, pentru activarea mecanismului de vindecare a organismului și pentru refacerea cartilajului. Într-adevăr, știința evoluează și poate oferi promisiuni extraordinare pentru viitor. Totuși, niciunul dintre aceste tratamente nu se realizează fără niște riscuri semnificative.
Injecțiile, de exemplu, prezintă riscul infectării cu bacterii, sângerării și rănirii directe a ligamentelor, tendoanelor, mușchilor sau nervilor. În plus, având în vedere că artrita afectează de obicei mai multe părți ale corpului simultan, este posibil ca injecțiile să nu fie cel mai eficient tratament împotriva artritei. Apoi există alternativa intervenției chirurgicale, precum cea de înlocuire a șoldului sau de fuziune spinală. În cele mai bune cazuri, operația ameliorează durerea și cresc mobilitatea. Totuși, chiar și în aceste cazuri, articulațiile înlocuite cedează de obicei după 10 sau 15 ani, iar procedura chirurgicală trebuie repetată. În plus, există riscuri și efecte secundare serioase ale operației, inclusiv pierderi de sânge, dizabilități, dureri cronice.

Per total, deși medicina convențională oferă măsuri eficiente de stopare a artritei și deși utilizarea medicamentelor, injecțiilor sau operației este cu siguranță rezonabilă în astfel de cazuri, medicina convențională nu poate preveni sau elimina rădăcina problemei la artrită și, mai mult decât atât, poate aduce noi probleme de luat în calcul. Chiar și în cazul în care medicii pur și simplu recomandă pacienților să facă exerciții fizice și să-și mențină greutatea la o valoare normală, din moment ce obezitatea agravează simptomele, aceștia nu reușesc întotdeauna să facă o treabă bună în ghidarea pacienților în privința modalității de realizare a exercițiilor fizice, moment în care artrita face ca mișcarea să fie dureroasă.

Poate artrita să fie prevenită sau tratată în mod naturist?

Atunci când suntem stresați, sistemul nostru simpatic se activează, punându-ne într-o stare de luptă sau capitulare, ceea ce stimulează glandele suprarenale care declanșează un răspuns inflamator sistemic în tot corpul. Acest lucru agravează orice boli inflamatorii deja existente, inclusiv artrita, boală inflamatorie cronică. Astfel, modalitatea de a face față artritei este un stil de viață cu efect antiinflamator, unul care oprește eficient sistemul nervos simpatic: sistemul nervos parasimpatic, cunoscut și ca sistemul nervos pentru odihnă și digestie.

Un stil de viață cu efecte antiinflamatorii se cultivă prin adoptarea a tot ce este hrănitor, vindecător și odihnitor. Date fiind conexiunile dintre corp, minte, inimă și suflet, sistemul nervos parasimpatic poate fi activat la nivel fizic, mental, emoțional și spiritual prin consumul de alimente integrale bogate în nutrienți, prin lectura unor cărți care să ne provoace gândirea, prin petrecerea timpului alături de persoane care ne fac să ne simțim iubiți și în siguranță, sau prin meditație și rugăciune. Prin ajungerea la o stare fericită în cadrul tuturor acestor niveluri simultan, de exemplu, mersul la plimbare (fizic) în pădure (spiritual) cu un prieten apropiat (emoțional), bucurându-vă de o conversație semnificativă (mental), amplifică impactul fiecărei acțiuni, într-un efect sinergetic ce poartă denumirea de „multitasking sănătos”.

La nivel fizic, medicina naturistă își ghidează pacienții către o cale echilibrată de întărire a musculaturii și articulațiilor, fără a le suprasolicita, de exemplu, mersul pe o cărare de pământ, în locul alergatului pe o pistă de ciment, sau grădinăritul, în locul ridicării de greutăți. Fie că doriți să preveniți artrita, fie că vreți să o țineți sub control, niciodată nu este prea târziu pentru a deveni atent la modalitățile de mișcare ce susțin corpul în loc să-l erodeze.

Alimente care combat inflamațiile în organism. Dieta anti inflamatoare.

Știați că ceea ce mâncăm poate cauza inflamație în organism? În timp ce anumite alimente vă oferă o creștere a energiei, luptă împotriva durerilor și reduc riscul bolilor, alte tipuri de alimente pot avea un impact negativ asupra sănătății și pot duce la diabet, boli de inimă, depresie și colesterol ridicat.

Există desigur și metode naturale de reducere a inflamației, alimente antiinflamatorii si condimente sau plante cu efecte benefice pentru sănătate. Iată o listă cu sfaturi ce pot ajuta în mod natural la tratamentul artritei și scăderea inflamației din organism:

      • Eliminați alimentele cu efect inflamator. Care sunt alimentele cu efect inflamator? O listă scurtă include alimentele prăjite în baie de ulei, tot ceea ce are zahăr, mezelurile, produsele procesate industrial care conțin conservanți și adaosuri sintetice, lactatele, excesul de sare, uleiul de porumb datorită dezechilibrului Omega 3-Omega 6. Alegeți uleiul de avocado pentru salate și diverse preparare. Avocado are efect anti inflamator iau uleiul de avocado obținut în mod natural, prin presare la rece, aduce numeroase beneficii sănătății. Preț și mod de livrare rapidă >> ulei de avocado în www.proDietaNaturala.ro <<
      • Faceți un efort pentru a mânca mai puține alimente ce conțin grăsimi trans și zaharuri procesate. Aceste alimente pot determina sistemul imunitar să considere că ceva nu este în regulă, fapt ce va cauza alertarea organismului pentru a se proteja, inflamându-se pe parcursul acestui proces. Atunci când corpul este inflamat, poate dezvolta boli de inimă, cancer și diabet, așadar este extrem de important să vă schimbați dieta pentru a vă simți mai bine și pentru a evita aceste boli.
      • Schimbați-vă mesele. La micul dejun, în loc să mâncați cereale îndulcite și produse de patiserie, sau sendvișuri cu șuncă grasă, ouă și cașcaval, încercați un castron cu iaurt grecesc și felii de căpșuni. La prânz și cină, mâncați pui sau somon la grătar, ambele fiind surse excelente de proteine slabe.
      • Creșteți consumul de antioxidanți. Adăugați în dietă cel puțin trei porții de fructe și legume de culoare închisă pentru a încetini procesul de deteriorare declanșat de inflamație. Încercați să includeți în mesele zilei afine, zmeură și smochine. De asemenea, ar trebui să adăugați în dietă suplimente cu vitamina C, vitamina B12 și seleniu și să consumați mai multă scorțișoară, rozmarin și ceai verde.
Omega 3 FORTE Ulei de Peste NATURAL 1200 MG (90 cps / 1 pe zi).

Omega 3 FORTE Ulei de Pește NATURAL 1200 MG (90 cps / 1 pe zi). Preț și mod de livrare rapidă, mai multe detalii în www.proDietaPlant.ro

      • Includeți suplimente de Omega 3 în zilele în care nu consumați pește. Dacă nu vreți să mâncați pește în fiecare zi, puteți să beneficiați de doza zilnică de omega 3 consumând semințe de cânepă. Pentru o gustare ușoară și sănătoasă, amestecați semințe de cânepă cu nuci și stafide și păstrați-le într-o punguță de plastic astfel încât să le puteți consuma când sunteți pe drum.
    • Înlocuiți băuturile zaharoase cu turmeric. Din moment ce zahărul poate declanșa inflamații, acum este momentul perfect pentru a elimina băuturile răcoritoare, înlocuindu-le cu o băutură tonică pe bază de turmeric. Curcumina, compusul activ din turmeric, are beneficii antiinflamatorii, astfel că această băutură tonică este perfectă pentru a fi consumată după-amiaza, calmând inflamația. Puteți adăuga ghimbir, suc proaspăt de lămâie, ardei iute cayenne și sirop de agave sau miere pentru a prepara propria băutură și pentru a vă bucura de beneficiile anti-stres și pentru sănătatea creierului, pe care pur și simplu nu le găsiți în băuturile carbogazoase.
Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.