Archive for March, 2016

Germeni si Vlastari: beneficii si proprietati nutritive

Germenii și vlăstarii de grâu, broccoli, lucernă (alfalfa), linte, ridichii, soia verde, quinoa, susan, floarea soarelui reprezintă alimente cu beneficii și proprietăți nutritive extraordinar de valoroase. Vezi aici » multiple opțiuni și variante de preț pentru semințe bio speciale pentru germinare.

GermeniExperții estimează că există până de 100 de ori mai multe enzime în germeni decât în fructe și legume. Enzimele sunt tipuri speciale de proteine care se comportă drept catalizatori pentru toate funcțiile organismului. Asimilarea a cât mai multe vitamine, minerale, aminoacizi și acizi grași esențiali din alimentele pe care le consumați asigură organismului blocurile nutriționale ale vieții care determină ca fiecare proces să funcționeze mai eficient.

Citeste articolul »

Trifoi Rosu

Trifoiul roșu (Trifolium Pratense) este una dintre cele mai folosite plante în perioada de menopauză. Putem consuma sucul de trifoi roșu, extract lichide de trifoi roșu sau chiar capsule cu un preț relativ mic în comparație cu medicamentele prescrie în această perioadă femeilor, cu beneficii certificate.

Trifoi rosu

Trifoiul roșu este considerat una dintre cele mai bogate surse naturale de izoflavone, substanțe chimice hidrosolubile ce se comportă precum estrogenii (cunoscuți sub numele de fitoestrogeni). Astfel, trifoiul roșu este utilizat în tratarea bufeurilor, sindromului premenstrual, pentru sănătatea sânilor, precum și pentru scăderea colesterolului, îmbunătățirea producției de urină și a circulației sangvine, la prevenirea osteoporozei, reducerea probabilității de formare a cheagurilor de sânge și a plăcilor de aterom și în limitarea dezvoltării hiperplaziei prostatice benigne.

Citeste articolul »

Ce sunt rutin si quercitina?

Flavonoidele, un grup de compuși cristalini aflați în plante, au fost descoperite în 1936 de Albert Szent Gyorgyi, laureat la Premiului Nobel. El le-a denumit mai târziu vitamina P. Încă de la descoperirea lui, oamenii de știință au izolat mai mult de 4000 de flavonoide. Deși pare mare, acest număr poate reprezenta numai o mică parte din flavonoidele existente în natură. Flavonoidele se găsesc în legume, nuci, semințe, cereale, ceai, cafea, cacao, vin, cu o mare concentrație în fructe de culoare închisă (precum murele, fructele de soc sau dudele). Mai mult decât atât, majoritatea plantelor medicinale își datorează calitățile terapeutice acestor flavonoide.Citeste articolul »

Seminte de pin, beneficii, proprietati

Seminte de pinCrocante și totuși untoase, semințele de pin se datoreaza conului feminin al pinului. Sunt încântător de dulci și delicioase. Semintele de pin sunt o sursă foarte bună de nutrienți vegetali, minerale și vitamine esențiale și acizi grași mononesaturați „prietenoși cu inima” care ajută la reducerea nivelului de colesterolul din sânge.

Din punct de vedere botanic, pinii aparțin familiei Pinaceae, din genul: Pinus. Deși multe varietăți de pini produc semințe comestibile, doar aproximativ 20 de tipuri de pini au semințe suficient de mari pentru a putea fi valorificate prin culturi.… Citeste articolul »

Unt sau margarina?

Unt sau margarina? Ulei (unt) de cocos.Unt sau margarină? Care dintre aceste două alimente reprezintă o alegere sănătoasă? Este normal să fim confuzi în ceea ce privește untul. Cu ani în urmă, untul era interzis pentru că mărea colesterolul, spuneau nutriționiștii. Dar margarina pe bază de uleiuri vegetale a scăzut și ea în popularitate atunci când medicii au început să înțeleagă pericolele grăsimilor saturate. Astăzi, unii dintre noi nici nu vrem să auzim de margarină, deși există totuși și variante nehidrogenate cu anumite beneficii…

Dezbaterea unt versus margarină este în continuare un subiect alunecos.Citeste articolul »

Zaharul: calorii si eventuale probleme de sanatate

Zahărul are 400 calorii / 100 gr iar o linguriță rasă de zahăr are circa 4 gr, deci 16 calorii. Veți regăsi mai jos în acest articol și o listă cu alimente și băuturi și câte lingurițe de zahăr conțin ele dar și soluții de îndulcire 100% naturală, cu și fără calorii. Dar nu numai caloriile sunt problema în privința zahărului, ci eventualele complicații pentru sănătate și riscurile asociate.

Cum evităm zahărul. Acestea poate fi adăugat de industria alimentară acolo unde nici nu ne așteptăm!

Cum evităm zahărul. Acestea poate fi adăugat de industria alimentară acolo unde nici nu ne așteptăm!

În societatea modernă şi în secolul vitezei, poate fi dificil să menţineţi un echilibru sănătos al nutrienţilor în alimentaţie.… Citeste articolul »

Idei de mancare de post / vegana / vegetariana

Ne plictisim ușor de rețetele standard și căutăm mereu idei de mâncare de post (vegană / vegetariană) delicioasă și mai ales sănătoasă. Iar dacă reușim să și slăbim în timpul postului, pentru mulți dintre noi nu poate fi decât un bonus binemeritat! Știm însă că anumite mâncăruri, deși sunt de post (precum cartofii prăjiți sau pate-urile din soia) nu sunt neapărat și sănătoase și, de aceea, trebuie să ne informăm tot timpul și să căutăm rețete de mâncare de post ușor de pregătit dar mai ales sănătoasă.

Mâncare vegetariană de post, Vegană. Rețete simple.

Mâncare vegetariană de post, Vegană. Rețete simple.

Citeste articolul »
Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.