Archive for March, 2016

Germeni si Vlastari: beneficii si proprietati nutritive

Germenii și vlăstarii de grâu, broccoli, lucernă (alfalfa), linte, ridichii, soia verde, quinoa, susan, floarea soarelui reprezintă alimente cu beneficii și proprietăți nutritive extraordinar de valoroase. Vezi aici » multiple opțiuni și variante de preț pentru semințe bio speciale pentru germinare.

GermeniExperții estimează că există până de 100 de ori mai multe enzime în germeni decât în fructe și legume. Enzimele sunt tipuri speciale de proteine care se comportă drept catalizatori pentru toate funcțiile organismului. Asimilarea a cât mai multe vitamine, minerale, aminoacizi și acizi grași esențiali din alimentele pe care le consumați asigură organismului blocurile nutriționale ale vieții care determină ca fiecare proces să funcționeze mai eficient.

Citeste articolul »

Trifoi Rosu

Trifoiul roșu (Trifolium Pratense) este una dintre cele mai folosite plante în perioada de menopauză. Putem consuma sucul de trifoi roșu, extract lichide de trifoi roșu sau chiar capsule cu un preț relativ mic în comparație cu medicamentele prescrie în această perioadă femeilor, cu beneficii certificate.

Trifoi rosu

Trifoiul roșu este considerat una dintre cele mai bogate surse naturale de izoflavone, substanțe chimice hidrosolubile ce se comportă precum estrogenii (cunoscuți sub numele de fitoestrogeni). Astfel, trifoiul roșu este utilizat în tratarea bufeurilor, sindromului premenstrual, pentru sănătatea sânilor, precum și pentru scăderea colesterolului, îmbunătățirea producției de urină și a circulației sangvine, la prevenirea osteoporozei, reducerea probabilității de formare a cheagurilor de sânge și a plăcilor de aterom și în limitarea dezvoltării hiperplaziei prostatice benigne.

Citeste articolul »

Ce sunt rutin si quercitina?

Flavonoidele, un grup de compuși cristalini aflați în plante, au fost descoperite în 1936 de Albert Szent Gyorgyi, laureat la Premiului Nobel. El le-a denumit mai târziu vitamina P. Încă de la descoperirea lui, oamenii de știință au izolat mai mult de 4000 de flavonoide. Deși pare mare, acest număr poate reprezenta numai o mică parte din flavonoidele existente în natură. Flavonoidele se găsesc în legume, nuci, semințe, cereale, ceai, cafea, cacao, vin, cu o mare concentrație în fructe de culoare închisă (precum murele, fructele de soc sau dudele). Mai mult decât atât, majoritatea plantelor medicinale își datorează calitățile terapeutice acestor flavonoide.Citeste articolul »

Seminte de pin, beneficii, proprietati

Seminte de pinCrocante și totuși untoase, semințele de pin se datoreaza conului feminin al pinului. Sunt încântător de dulci și delicioase. Semintele de pin sunt o sursă foarte bună de nutrienți vegetali, minerale și vitamine esențiale și acizi grași mononesaturați „prietenoși cu inima” care ajută la reducerea nivelului de colesterolul din sânge.

Din punct de vedere botanic, pinii aparțin familiei Pinaceae, din genul: Pinus. Deși multe varietăți de pini produc semințe comestibile, doar aproximativ 20 de tipuri de pini au semințe suficient de mari pentru a putea fi valorificate prin culturi.… Citeste articolul »

Unt sau margarina?

Unt sau margarina? Ulei (unt) de cocos.Unt sau margarină? Care dintre aceste două alimente reprezintă o alegere sănătoasă? Este normal să fim confuzi în ceea ce privește untul. Cu ani în urmă, untul era interzis pentru că mărea colesterolul, spuneau nutriționiștii. Dar margarina pe bază de uleiuri vegetale a scăzut și ea în popularitate atunci când medicii au început să înțeleagă pericolele grăsimilor saturate. Astăzi, unii dintre noi nici nu vrem să auzim de margarină, deși există totuși și variante nehidrogenate cu anumite beneficii…

Dezbaterea unt versus margarină este în continuare un subiect alunecos.Citeste articolul »

Zaharul: calorii si eventuale probleme de sanatate

Zahărul are 400 calorii / 100 gr iar o linguriță rasă de zahăr are circa 4 gr, deci 16 calorii. Veți regăsi mai jos în acest articol și o listă cu alimente și băuturi și câte lingurițe de zahăr conțin ele dar și soluții de îndulcire 100% naturală, cu și fără calorii. Dar nu numai caloriile sunt problema în privința zahărului, ci eventualele complicații pentru sănătate și riscurile asociate.

Cum evităm zahărul. Acestea poate fi adăugat de industria alimentară acolo unde nici nu ne așteptăm!

Cum evităm zahărul. Acestea poate fi adăugat de industria alimentară acolo unde nici nu ne așteptăm!

În societatea modernă şi în secolul vitezei, poate fi dificil să menţineţi un echilibru sănătos al nutrienţilor în alimentaţie.… Citeste articolul »

Idei de mancare de post / vegana / vegetariana

Ne plictisim ușor de rețetele standard și căutăm mereu idei de mâncare de post (vegană / vegetariană) delicioasă și mai ales sănătoasă. Iar dacă reușim să și slăbim în timpul postului, pentru mulți dintre noi nu poate fi decât un bonus binemeritat! Știm însă că anumite mâncăruri, deși sunt de post (precum cartofii prăjiți sau pate-urile din soia) nu sunt neapărat și sănătoase și, de aceea, trebuie să ne informăm tot timpul și să căutăm rețete de mâncare de post ușor de pregătit dar mai ales sănătoasă.

Mâncare vegetariană de post, Vegană. Rețete simple.

Mâncare vegetariană de post, Vegană. Rețete simple.

Citeste articolul »
Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Prin continuarea navigării pe site confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform EU Cookie LAW. info

1. Ce date colectam. Numele si adresa de email pentru formularul de comentarii (numele poate fi si pseudonim). Nu trimitem nici un fel de promotionale pe adresa de email si nici nu transmitem aceasta adresa catre terte parti. Istoricul de navigare, cum ai interactionat cu website-ul, adresa IP, ce tip de browser folosesti, cat a durat vizita, istoricul de cautare, numarul de pagini vizitate, date legate de traffic. Nu trimitem newslettere si nu primim plati online, deci nu colectam date de card bancar.
2. Cum sunt colectate datele. Colectam in mod indirect date prin intermediul cookie si scripturi de monitorizare. Datele colectate in scop de masurare a audientei si care in principiu sunt cele de istoric de navigare sunt pastrate timp de 50 de luni. Aceste date sunt anonimizate si folosite in scopuri statistice fara a se putea identifica persoana reala.
3. De ce colectam datele. Din motive de securitate pe website si trasabilitate.
4. Cine proceseaza datele. Google Analytics, Adwords si Google Search Console pentru servicii de analiza a traficului. Datele tale personale pot fi trimise catre forurile guvernamentale sau instantele judecatoresti in cazul in care exista un temei legal pentru aceasta.
5. Link-uri catre alte website-uri. Este posibil ca in paginile magazinului nostru online sa existe link-uri catre diferite alte site-uri sau retele sociale asupra carora compania nostra nu are niciun control sau influenta.
6. Cum sunt protejate datele mele. Datele tale sunt tinute pe servere securizate, protejate cu ajutorul softurilor antivirus si firewall. Am implementat atat din puct de vedere tehnic cat si la nivel organizational solutii si proceduri pentru ca datele tale sa fie pastrate in siguranta si sa ramana confidentiale.
7. Care sunt drepturile tale. Chiar daca initial ti-ai dat acordul pentru prelucrarea datelor tale, acest acord poate fi retras in orice moment pentru anumite date sau pentru toate (cu respectarea legii si a timpului de stocare). Pentru datele pentru care nu exista obiectiuni in a fi procesate ele se considera de drept procesabile.
8. Transferul datelor in afara UE. Datele colectate de magazinul online sunt gazduite pe servere aflate la Hetzner (https://www.hetzner.de/) si sunt localizate in Frankfurt Germania. In calitate de prestator de servicii european, Hetzner este supus si el normelor GDPR. Terții (Google, Facebook si altii care opereaza in UE) sunt obligați prin contract pentru a proteja și menține confidențialitatea datelor tale și să le utilizeze exclusiv pentru scopurile pentru care le oferim.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.