Archive for February, 2016

Cum spalam rufe: sintetic sau natural?

Nuci de sapun pudra

Nuci de sapun pentru a spala 100% natural si ieftin

Alegerea de a trăi natural implică nu numai alimentația ci și cosmeticele, detergenții, hainele. Cosmeticele și detergenții chimici pot interfera cu metabolismul și pielea noastră, provocând alergii și chiar boli. Ne dorim ca hainele să fie curate dar, în mod ironic, detergenții pot avea substanțe chimice care fac mai mult rău. Acest lucru se datorează faptului că un număr foarte mare de detergenți conțin chimicale dăunătoare. Resturile acestor chimicale rămân în hainele noastre după spălarea și uscarea rufelor și se pot absorbi cu ușurință în corp prin piele sau se pot evapora în aer, fiind inspirate.… Citeste articolul »

Michelle Obama ne incurajeaza sa adoptam Dieta Vegana!

Încă de când a devenit Prima Doamnă a Statelor Unite, Michelle Obama a susţinut în mod deschis alimentaţia sănătoasă în şcoli şi în cadrul familiei. Chiar a mărturisit cum a reuşit să le determine pe cele două fiice ale sale să mănânce legume.
John Salley, campion NBA şi susţinător vegan, a lansat o provocare pentru Prima Doamnă ca în 2016 să ofere un exemplu urmând dieta vegană pentru 30 de zile. MICHELLE OBAMA A ACCEPTAT PROVOCAREA DE A DEVENI VEGANĂ PENTRU 30 DE ZILE! http://www.choosingvegan.com/articles/in-the-news/michelle-obama-vegan-challenge/

Dieta Vegana Michelle Obama

Dieta Vegana este susținută și de Michelle Obama

În scrisoarea către FLOTUS, fostul campion scrie: „Alimentaţia vegană nu este doar un slam dunk pentru sănătate; este şi o metodă eficientă de a combate schimbarea climei.

Citeste articolul »

Fulgi de ovaz, proprietati si beneficii

Vedetele dietei Dukan, fulgii de ovăz ajută la slăbire dar și la scăderea colesterolului și trigliceridelor. Aduc numeroase beneficii sănătății și nu trebuie să lipsească de la micul dejun sau din rețetele de zi cu zi.

Fulgii de ovăz sunt recomandați în dieta Dukan și în orice cură de slăbire. Aduc beneficii pentru sănătate printre care scăderea colesterolului.

Fulgii de ovăz sunt recomandați în dieta Dukan și în orice cură de slăbire. Aduc beneficii pentru sănătate printre care amintim și scăderea colesterolului.

Fulgii de ovăz reprezintă unul dintre cele mai sănătoase alimente pe care le putem consuma la micul dejun ori în cadrul gustărilor, deserturilor, meselor de dietă. Bogat în fier, fibre alimentare şi tiamină, ovăzul este un superaliment ieftin care merită mai multă apreciere.… Citeste articolul »

Meniu zilnic: ce mancam sa ne ingrasam in mod sanatos? 2500 calorii +

Ce să mâncăm ca să ne îngrășăm în mod sănătos, ce meniu zilnic să alegem? Un nutriționist primește mai rar această întrebare dar preocuparea pentru sănătate este prioritară, ca și în cazul slăbirii. Elaborarea unui meniu de îngrășare trebuie să includă cu prioritate alimente sănătoase, integrale, neprocesate industrial, fără aditivi chimici. În partea de jos a articolului veți regăsi un meniu zilnic de cel puțin 2500 calorii care vă îndruma ghida pas cu pas pentru a câștiga în greutate în mod sănătos. [Sari direct la meniul zilnic pentru o săptămână elaborat de tehnician nutriționist Elena Roșu.Citeste articolul »

Beneficiile lampilor din sare de Himalaya

Ce sunt lămpile de sare Himalaya și de ce sunt menționate atât de des atunci când vine vorba despre sănătatea noastră?

Beneficiile lămpilor (veiozelor) din sare de Himalaya sunt recomandate atât pentru copii cât și pentru adulți. Starea de bine din organism este similară cu cea pe care o avem atunci când facem aerosoli lângă valurile mării, când ieșim afară după ploaie sau când stăm lângă o cascadă. Motivul: ionii negativi benefici.

Lămpile de sare sunt pur şi simplu bucăţi mari de sare pură de Himalaya, cu un mic bec înăuntru. Lămpile de sare de Himalaya sunt realizate din cristale de sare de Himalaya, pură şi comestibilă.… Citeste articolul »

Alimente bogate in proteine

Cei pasionați de nutriție și sport cunosc importanța proteinelor de calitate în alimentația zilnică. Se poate vorbi despre o adevărată fascinaţie pentru proteine care este, de fapt, bine întemeiată. Oricare dintre noi putem remarca faptul că, prin consumul de alimente bogate în proteine obținem și saţietate. Ne săturăm repede și nu ne mai este foame timp îndelungat, nu mai simţim nevoia să mai gustăm nimic, lucru destul de important, mai ales pentru persoanele care în general nu reuşesc să se abţină de la mâncare.

Pentru cei care iau numai trei mese pe zi, fără gustări, rezultatele studiilor clinice realizate asupra foamei sugerează că 25% din calorii ar trebui să provină din proteine.

Citeste articolul »
Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.