Archive for November, 2015

Proprietăți: Carnea de CURCAN

Datorită cantităților mari de proteine pe care le furnizează carnea de curcan, aceasta este adesea considerată ca fiind un aliment proteic. Curcan platou sanatos dietaAlimentele proteice sunt preferate de către persoanele care doresc să slăbească, să depună masă musculară, să își întărească imunitatea și să aibă valori bune pentru colesterol și trigliceride. Dintre toate părțile curcanului, pieptul fără piele furnizează cele mai multe proteine per porție, și anume 34 g într-o porție de 113 g. Însă puteți asimila 31 g din aceeași cantitate de pulpă de curcan, respectiv 21 g proteine din 113 g pulpă superioară de curcan.… Citeste articolul »

Alimente si plante contra insomniei

Insomnia poate fi tratată și cu alimente și plante, nu numai cu medicamente. Alimente contra insomniei sunt considerate cele bogate în melatonină, triptofan, magneziu sau uleiuri volatile. Plantele care ajută la tratarea insomniei pot fi valeriana, floarea pasiunii, mușețelul, nucșoara, lavanda, feniculul.

Insomnia tratament cu alimente si planteInsomnia înseamnă să te scoli mai devreme decât ai planificat sau să ai dificultăți la adormire sau la a rămâne adormit. Insomnia nu este o boală în sine, ci mai degrabă un simptom pentru probleme emoționale legate de viața personală sau profesională. Stresul, anxietatea și depresia pot fi cauze principale ale lipsei de somn.… Citeste articolul »

Tratament pt Virus stomacal (gastroenterita virala)

Virusul stomacal cauzează inflamarea intestinelor, cele mai frecvente simptome fiind stările de vomă, febră, balonare, durere abdominală și dereglările intestinelor. Virusuri care declanșează gastroenterita: adenovirus, rotavirus, calcivirus, astrovirus, norovirus. Afecțiunea cauzată de virusul stomacal se numește gastroenterită virală și este o afecțiune contagioasă. Poate dispărea fără medicamente în 3-5 zile, tratamentul cu lichide fiind eficient în aceste sens, dar trebuie să mergeți la medic pentru a analiza dacă problemele sunt de natură virală sau bacteriană.… Citeste articolul »

Proprietati nutritive si beneficii Hrisca

Hrișca este o sursă foarte bună de mangan, dar și de cupru, magneziu, fibre alimentare și fosfor. Hrișca are în componența sa doi flavonoizi care joacă un rol semnificativ în susținerea sănătății: rutina și quercitina. Proteinele din hrișcă sunt de înaltă calitate, conținând toți cei opt aminoacizi, inclusiv lizină.

Hrisca bio fara glutenÎn vreme ce mulți dintre noi considerăm că hrișca este o cereală, ea este de fapt sămânța fructului unei plante care se înrudește cu rubarba și măcrișul. Hrișca este adeseori măcinată și transformată în făină, pe care o găsim în variantă albă sau neagră, cea din urmă fiind mai bogată din punct de vedere nutrițional.… Citeste articolul »

Alimente nerecomandate copiilor

O listă cu alimente nerecomandate copiilor ne poate fi utilă atunci când începem diversificarea alimentației și până la vârste școlare. De la deserturi de 500 calorii deghizate în băuturi cu cafea, la cartofii prăjiți unsuroși, cu o crustă de sare, noi, adulții, știm când facem alegeri neînțelepte în materie de mâncare. Însă de cele mai multe ori nu ne dăm seama că alimentele cu care hrănim bebelușii și copii de vârstă medie în mod constant sunt, în esență, junk food, cu un conținut bogat în calorii, zahăr sau sare și sărac în nutrienți.
Consumul de junk food este mai dăunător în cazul bebelușilor decât al adulților.… Citeste articolul »

Cum gatim quinoa. Retete.

Quinoa are proprietăți nutritive valoroase și este un aliment preferat de către toate persoanele care apreciază alimentația sănătoasă. Mulți dintre noi nu știm însă cum să gătim quinoa. Puțin probabil ca mamele și bunicile noastre să fi gătit aceste aliment, prin urmare, fiind destul de nou și modul de pregătire poate părea dificil. Și totuși, nu este deloc greu să gătim quinoa. De fapt, dacă știm să gătim cu orez (orez cu lapte, pilaf, risotto cu legume, carne, etc) atunci știm să gătim și quinoa. Pur și simplu o fierbem și o pregătim exact ca în cazul orezului!Citeste articolul »

Beneficii Paste din Hrisca

Motivul principal pentru a consuma hrișcă (în afară de aroma ei parfumată) îl constituie beneficiile nutriționale excepționale căci este bogată în proteine, vitamine și minerale. Hrișca aduce mai multe beneficii sănătății întregului organism prin faptul că protejează sistemul cardiovascular și ține sub control glicemia.

Bucătăria noastră tradițională nu include prea multe rețete cu hrișcă dar dacă nu știm să o gătim avem oricând la îndemână pastele. Sunt versatile, ușor de gătit în maxim 20 de minute și deosebit de bogate în proprietăți nutritive.… Citeste articolul »

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.