Archive for September, 2015

Mic Dejun smoothie proteic

Smoothie fructeUn mic dejun bogat în proteine vă poate oferi energie de lungă durată pentru o bună parte din ziua petrecută la serviciu sau la școală. Proteinele oferă rapid senzația de sațietate (nu vă mai este foame pentru mult timp). Un smoothie este un mod nutritiv de a vă începe ziua deoarece conține ingrediente cu un conținut ridicat de proteine și fructe bogate în vitamine. Brendan Brazier scrie în cartea sa, „The Thrive Diet”, că smoothie-urile sunt o cale eficientă de a vă bucura de un mic dejun gustos și de a crește, totodată, aportul de fibre, proteine și nutrienți.… Citeste articolul »

Ce este guma xantan?

Guma xantan. Ce este?Citim pe etichetele produselor 100% naturale și bio ingrediente care nu ne sună tocmai familiar. Guma xantan spre exemplu. Producătorii spun că este un ingredient natural dar bunica nu gătea cu o astfel de gumă… De ce este folosită inclusiv în produsele bio? Ei bine, bunica nu realiza dulciuri care să aibă o consistență perfectă (precum înghețată fără fulgi de gheață sau sosuri care să curgă repede dar să nu se întindă prea mult). Și nici nu avea drept prioritate evitarea glutenului…

Guma xantan este un agent de îngroșare natural, utilizat în multe alimente, medicamente și produse cosmetice.

Citeste articolul »

Idee de pranz copii mici: somon cu dovleac dulce

Iată o idee de prânz pentru copii: somon cu dovleac dulce. Rețeta presupune pregătire la aburi.

Elena Rosu Tehnician NUTRITIONIST

fb.com/prodieta

După vârsta de 1 an copiii vor de multe ori alimente cu un gust mai bun și care să țină de foame un timp îndelungat. Rețeta de somon cu spanac și bostan are mai multe avantaje: este dulceagă datorită bostanului, ține de foame datorită proteinelor din somon, este gustoasă datorită untului, are legume verzi precum spanacul.

Video rețeta de mai jos este realizată de Elena Roșu, Tehnician NUTRIȚIONIST, colaborator prodieta.ro.

INGREDIENTE:

  • bostan (dovleac);
  • spanac (proaspăt sau congelat);
  • câteva felii de ceapă (opțional);
  • ardei gras (opțional);
  • somon (proaspăt sau congelat);
  • unt.
Citeste articolul »

Cum combinam alimentele pentru a slabi?

Când vine vorba despre slăbit, nu există nicio combinație magică de alimente sau de nutrienți care să ofere rezultate pozitive tuturor. Este posibil ca unii nutrienți să vă hrănească mai bine decât alții. Însă, dacă ținta este slăbitul pe termen lung, este inteligent să vă creați un plan de dietă care are un procent mare de proteine. Citiți etichetele alimentelor pe care le consumați. Raionul biscuiți/napolitane/pâine nu va susține corect dorința dvs de a urma această dietă. În schimb raionul carne/lactate/pudre proteice din dovleac, in, cânepă, lupin (disponibile mai degrabă în magazinele naturiste precum prodietabio.ro) vor putea susține dieta de slăbire.… Citeste articolul »

Mâncatul seara îngrașă?

Mancatul seara ingrasa?Știm cu toții sfatul de a nu mânca cina prea târziu seara, și în nici un caz înainte de culcare, căci dacă procedăm așa, sigur ne îngrășăm. Dar este oare adevărat că mâncatul seara îngrașă sau, de fapt, îngrașarea și slăbirea se reduc exclusiv la numărul de calorii ingerate în 24 ore?

Mâncatul seara sau noaptea târziu îngrașă? Metabolismul încetinește seara?

Mulți dintre noi știm că mâncatul seara sau noaptea târziu va cauza îngrășarea certă deoarece metabolismul încetinește seara. Totuși, potrivit paginii web medicale Go Ask Alice!Citeste articolul »

Gatim sau nu cu ulei de masline? Dar de cocos?

Ulei de masline extravirgin prodieta bioDin păcate, răspunsul cel mai scurt la întrebarea privind uleiul de măsline extravirgin se pare că este foarte frustrant, respectiv „da și nu”. Cercetările realizate în privința gătitului cu ulei de măsline indică rezultate destul de consistente, dar, conform whfoods.com este posibilă o dublă interpretare a concluziilor, astfel încât ele pot fi pentru, cât și împotriva utilizării uleiului de măsline la gătit.

În mass-media, a existat o mare confuzie în privința gătitului cu ulei de măsline extravirgin deoarece studiile arată că acest tip de ulei prezintă anumite caracteristici care îl fac să se comporte bine la gătit față de alte sortimente de ulei.

Citeste articolul »

Ce este amidonul de porumb?

Amidon de porumb bio

Amidonul de porumb nu are gluten și este un agent de îngroșare natural și eficient, având proprietatea de a se lega foarte bine cu apa. Are circa 340 calorii/100 gr ceea ce înseamnă că nu îngrașă mai mult decât făina de grâu. Potrivit paginii web a Hodgson Mill, o lingură de amidon de porumb are aceeași putere de îngroșare ca două linguri de făină de grâu. Prin urmare, dacă folosim de două ori mai puțin amidon de porumb decât am fi folosit făină înseamnă că reducem și caloriile la jumătate.

Amidonul de porumb reușește să facă un produs mai cremos decât dacă acesta ar fi preparat cu făină.

Citeste articolul »
Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.