Archive for August, 2015

Melasa

Melasa este produsă din trestie de zahăr. Melasa neagră, vâscoasă (blackstrap molasses) este cea mai căutată pentru alimentația sănătoasă căci are cei mai mulți nutrienți. Cerințele principale pentru a prepara melasa din trestie de zahăr sunt de a separa sucul de trestie de zahăr de pulpa acesteia, urmând procesul de extragere a zahărului (în mare parte, sucroză) din suc. Melasa este de fapt siropul care rămâne în urma extragerii zahărului din suc.

Melasa are mai puține calorii decât zahărul (practic, are 3 calorii per gram în loc de 4).

Citeste articolul »

Trandafiri: Beneficii, Retete cu Ulei si petale

„Un trandafir, oricum i-ai spune, îți dă același scump parfum”, spune Julieta, în opera lui Shakespeare, Romeo și Julieta, afirmație ce s-a dovedit a fi întru totul adevărată, ținând cont de faptul că trandafirul a fascinat mințile și inimile oamenilor de-a lungul secolelor. Totuși, trandafirul s-a dovedit a fi valoros și datorită nenumăratelor utilizări ale sale în alimentație, sănătate naturistă și medicină.

Trandafirul este o plantă lemnoasă, cu spini, din familia rosaceae.… Citeste articolul »

[1] Dieta Hipo Calorica: Principii de baza

Dieta Super-Alimentelor pentru slăbire sănătoasă este o dietă hipocalorică specială (implică puține calorii), în sensul că include alimente cu o mare densitate de vitamine, minerale, fitonutrienți, acizi grași esențiali, antioxidanți și fibre care să asigure optima funcționare a organismului, fără privațiuni. În plus față de alimentele comune (alimente fermentate bogate în probiotice, cereale integrale, fructe cu indice glicemic mic, oleaginoase, leguminoase, carne, pește, lactate și multe legume), dieta propune și alimente de nișă, alimente cu care sunt familiarizate în special persoanele preocupate de nutriție și de viața sănătoasă.… Citeste articolul »

[2] Dieta Hipo Calorica: Alimente recomandate si nerecomandate

Termenul hipocaloric implică un aport scăzut de calorii, respectiv mai puțin de 1250 de calorii pe zi pentru femei și 1500 calorii pentru bărbați.

Pentru a avea o greutate ideală (dar fără a afecta sănătatea), este necesar un echilibru între energia pe care o oferim organismului din alimente și energia pe care o folosim (metabolismul: procesele de ardere cu eliberare de energie). În mod logic, pentru a slăbi este necesar un deficit de energie, determinând astfel organismul să apeleze la rezerve (mai precis la țesutul adipos).

În general, o femeie activă poate să consume aproximativ 2.000 de calorii pe zi, pe când un bărbat activ trebuie să consume aproximativ 2.500 de calorii pe zi (în funcție de greutate, înălțime și vârstă) pentru a acoperi arderile zilnice.… Citeste articolul »

[3] Dieta Hipo Calorica: Meniu pas cu pas pentru 30 zile

Eficiența unei diete de slăbire depinde atât de voință dar mai ales de organizare: să știm pas cu pas ce trebuie să mâncăm!
Vă recomandăm să aveți lista de cumpărături organizată din timp, să aveți numai ingrediente sănătoase în casă iar la serviciu să vă luați pachet pregătit în prealabil. Dacă toate mesele principale și gustările sunt pregătite din timp, cura dvs de slăbire nu poate da greș!

La finalul acestui articol veți regăsi un buton pentru TIPĂRIRE sau TRIMITERE EMAIL. Acesta permite eliminarea imaginilor, a reclamelor și a unor părți din text, așa încât să puteți tipări dieta într-o formă cât mai compactă și utilă.

Citeste articolul »

[4] Dieta Hipo Calorica: Recomandari Generale

Cereale integrale, paste konjac, salate, pește, legume, leguminoase, fructe cu indice glicemic mic, oleaginoase, toate stau la baza dietei hipo calorice. O mare problemă a tuturor dietelor restrictive este aceea că nu ne învață să urmăm un stil de viață sănătos și în majoritatea cazurilor persoanele care au ținut cură de slăbire se îngrașă la loc.

Iată câteva recomandări generale pentru a slăbi eficient și pentru a menține silueta:

  • Este foarte important să vă hidratați corespunzător. Organismul are nevoie de cel puțin 2 litri de apa zilnic pentru a funcționa corect și pentru ca toate organele să-și îndeplinească funcțiile.
Citeste articolul »

[5] Riscurile dietei hipocalorice. Impedimente ce pot fi depasite.

Riscurile dietei hipocalorice. Impediemente ce pot fi depășite.

#1

Malnutriția poate apărea ca o consecință a acestei diete, în cazul în care nu sunt luați în considerare toți nutrienții esențiali. O dietă cu puține calorii prezintă riscul de a avea un aport redus de minerale, vitamine și antioxidanți. În primă fază, efectele unei diete hipocalorice sunt pozitive: pierderea în greutate, nivelul energiei mai ridicat. Însă pe termen lung, acest regim alimentar poate produce deficiențe grave de nutrienți, ceea ce duce la scăderea densitații osoase, oboseală cronică, sensibilitate la temperaturi scăzute, dar și schimbări psihologice.… Citeste articolul »

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.