Archive for July, 2015

Ingrediente pt. Shake-uri: slabire si detoxifere

Shake-urile pentru slăbire implică ingrediente naturale precum: lapte vegetal slab caloric, gheață, pudră proteică (din semințe de in, cânepă, dovleac, alune, din zer bio), alge precum spirulină sau chlorella, fructe precum acai, acerola, lucuma, etc.

Dacă încercați să slăbiți pentru a vă îmbunătăți aspectul fizic, sănătatea sau, de ce nu, ambele, aveți o gama largă de opțiuni. Pe lângă multitudinea de programe de exerciții fizice și planuri de dietă, există și suplimente care pot veni în sprijinul eforturilor dumneavoastră de a slăbi. Pentru a afla care este cel mai optim supliment de slăbit potrivit pentru dumneavoastră, trebuie să cunoașteți ingredientele acestor produse pentru a înțelege cum funcționează.… Citeste articolul »

Amarant: fara gluten, bogat in proteine

Amarant in loc de orez cu lapteAmarantul este o cereală atestată în urmă cu 8000 de ani, care a fost odinioară ingredientul de bază în dieta aztecilor. Planta amarant, înrudită cu sfecla elevețiană, quinoa, sfecla tradițională și spanacul, produce mii de semințe micuțe care reprezintă de fapt acest produs asemănător grăunțelor. Deși nu este folosit în mod obișnuit în dietele americanilor, câștigă popularitate datorită valorii sale nutriționale extraordinare și beneficiilor pentru sănătate.

Amarantul este foarte versatil în privința utilizărilor sale: poate fi gătit ca o masă fierbinte de cereale sau în amestec cu legume și alte cereale precum orezul sau alacul pentru a obține un pilaf mult mai nutritiv decât cel din orez alb simplu.

Citeste articolul »

Arpacasul din orz

Arpacașul din orz este un aliment bogat în fibre cu proprietăți nutritive valoroase. Arpacașul din orz poate fi o alegere sănătoasă dacă vă doriți o alimentație echilibrată pentru că aduce multe beneficii organismului nostru. Poate fi servit drept garnitură, colivă, gătit alături de alte feluri de mâncare sau transformat în cereale pentru micul dejun. Arpacașul fiert are o consistență densă și seamănă la gust cu nucile. El este adesea decojit sau perlat, ceea ce înseamnă că a fost curățat parțial prin decorticare. Arpacașul poate fi de asemenea transformat în fulgi sau prăjit și mărunțit.… Citeste articolul »

Proprietati nutritive Alac

Cu denumirea științifică Triticum spelta, grâul spelt și T. monococcum grâul alac sunt din nou apreciat și tind să înlocuiască grâul modern, mult mai sărac în proprietăți nutritive. Alacul, o cereală cultivată încă din antichitate, este un văr îndepărtat al grâului. Are o aromă ușor dulce care amintește de gustul nucilor. Făina de alac și de spelt o pot înlocui cu succes pe cea din grâu simplu în orice rețetă de pâine, prăjituri, biscuiți sau blaturi de tort.

Alacul este o sursă excelentă de mangan, necesar organismului pentru a menține sănătoase oasele, nervii, celulele, tiroida și nivelul glicemiei.… Citeste articolul »

Ce este kamut? Proprietati.

Kamut este cunoscut și sub denumirea de grâu Khorasan. Kamut are un gust asemănător nucilor și constituie un aliment bogat în proprietăți nutritive. Este disponibil sub forma unor grăunțe uscate, putând fi încorporat în salate, pâine, biscuiți și dulciuri de casă. Kamut are un profil nutrițional larg ce oferă cantități considerabile de proteine, fibre și minerale. Kamut proprietati nutritive beneficii

Kamut furnizează fibre (un tip de carbohidrat ce ajută la slăbire și detoxifiere) și proteine vegetale de cea mai bună calitate (un macronutrient esențial). Proteinele joacă un rol central în repararea țesuturilor și ajută totodată în trasportul oxigenului și în funcția imunitară, în timp ce fibrele ajută la diminuarea colesterolului, luptă împotriva diabetului de tip 2 și mențin sănătatea sistemului digestiv.… Citeste articolul »

Maca, ce beneficii aduce?

Maca este o plantă care crește în Peru, unde a fost cultivată vreme de peste 2000 de ani. Există mai multe tipuri de maca, inclusiv galbenă, roșie și neagră. Poate fi consumată ca supliment sub formă de pudră sau ca medicament, așa cum era folosită în mod tradițional și în trecut. Cercetările arată că pudra de maca (fructele deshidratate și mărunțite) aduce multe beneficii pentru sănătate, atât în cazul persoanelor sănătoase, cât și în cazul celor care suferă de diferite stări, indispoziții și boli.

Maca poate fi cumpărată din magzine cu alimente și suplimente bio de cea mai bună calitate » prodietamagazin.ro «.… Citeste articolul »

Quinoa, beneficii, calorii, rețete

Quinoa este o sămânță bogată în nutrienți, foarte apreciată de nutriționiști și de maeștri bucătari. Quinoa este o sursă completă de proteine vegetale de cea mai bună calitate. De aceea, este o alegere minunată pentru dietele vegetariene sau vegane. În plus, nu conține gluten, reușind așadar să se încadreze perfect în dieta celor cu restricții alimentare. Cu aroma sa ușoară și textura versatilă, quinoa are aspectul, textura și gustul similare grâului. De aceea, ea este un ingredient ideal dacă doriți să înlocuiți cerealele din rețete. Puteți folosi quinoa în locul orezului sau cuș cuș-ului din pilafuri, risotto-uri și salate sau în locul făinii de grâu în rețetele la cuptor.Citeste articolul »

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.