Archive for January, 2014

Rodia – Proprietati si Beneficii

rodie_pentru_slabitRodia este un fruct parfumat și zemos, care aduce foarte multe beneficii sănătății. Sucul de rodie are proprietăți antioxidante curative, vitaminizează și remineralizează organismul. Rodia înseamnă un “măr cu semințe.” Denumirea din limba engleza “pomegranate” este o combinație între cuvântul latinesc pomum care înseamnă măr și granatum, care înseamnă cu semințe. Rodia este un fruct cunoscut din aproximativ 3000 î.Hr., cu proprietăți atât culinare dar și medicinale – este asociată cu sănătatea, fertilitatea și renașterea și a jucat un rol important în cultura și bucătăria din Orientul Mijlociu.… Citeste articolul »

Cum slabim DUPA NASTERE?

Proaspetele mamici au o mare intrebare: cum slabim dupa nastere? Ce cura de slabire dupa nastere este potrivita si sanatoasa, fara sa afecteze alaptarea? Sunt intrebari puse de proaspetele mamici: cum sa pierdem rapid kilogramele acumulate in timpul sarcinii. Nu recomandam mamicilor si in special femeilor care alapteaza cure rapide sau drastice de slabire. Raspunsurile din site-ul nostru nu vor oferi solutii si cure de slabire foarte rapide dupa nastere, ci mai degraba lente dar stabile.

Trebuie sa slabim incet si sa combatem depresia post-natala

Dupa nasterea copilului intampinati probleme noi, precum cea a kilogramelor in plus.

Citeste articolul »

Tahicardie

Tahicardie inimaTahicardia presupune un ritm cardiac mai rapid decât cel normal. În cazul unui adult sănătos, inima bate în mod normal de la 60 la 100 de ori pe minut atunci când este în repaus. Dacă aveți tahicardie, ritmul din camerele superioare sau camerele inferioare ale inimii (sau ambele) este semnificativ mai mare. Ritmul cardiac este controlat de semnale electrice trimise în țesuturile cardiace. Tahicardia apare atunci când o anomalie în inimă produce semnale electrice rapide. O electrocardiogramă – numita de asemenea un ECG sau EKG – este un instrument principal pentru diagnosticarea tahicardiei.… Citeste articolul »

Intoleranta la lactoza

Intoleranta la lactoza poate crea disconfort si tulburari digestive dar nu este o boala grava care sa ameninte viata. Intoleranta la lactoza poate fi usor controlata prin modificarea dietei.

Alimente care contin lactoza

LapteExista alimente la care nu v-ati fi asteptat sa contina lactoza dar carora trebuie sa le acordati deosebita atentie. Iata cateva exemple de alimente care pot contine lactoza si care trebuie evitate in cazul in care aveti simptomele specifice acestei boli: orice lapte de origine animala (chiar fiert) si produse lactate; mezeluri preambalate; branza proaspata moale; supe la plic si sosuri; faina; prajituri, torturi, produse de patiserie; inghetata, ciocolata; ketchup, mustar, maioneza; margarina; indulcitori.… Citeste articolul »

Antibioticele

AntibioticeȘtiați că termenul de antiobiotic vine din limba greacă, însemnând anti-viață (greacă ἀντί– contra, βίος- viață)? Medicamentele antibiotice, derivate de la microorganisme cum ar fi ciupercile, luptă împotriva infecțiilor cauzate de organisme unicelulare cunoscute sub numele de bacterii. Bacteriile pot pătrunde în corp și perturba funcțiile normale iar antibioticele ajută corpul pentru că distrug bacteriile și inhibă capacitatea lor de a se reproduce. În Statele Unite, decesele cauzate de infecțiile bacteriene sunt doar 4 % din ceea ce au fost înainte  ca antibioticele moderne să fie inventate.… Citeste articolul »

SAREA Neiodata si de Himalaya

Sare de Himalaya este de obicei o sare neiodata. Specificația “iodat” se trece special acolo unde este cazul. Sarea are multiple varietăți: sare marină, de Himalaya roz sau gri, sare fără iod sau fără sodiu, sare Nigari. De unde cumpărăm sare fără iod, fără sodiu sau sortimente speciale? De obicei nu prea găsim în supermarket dar magazinele de produse naturiste au de obicei sare de Himalaya (care nu este îmbogățită cu iod) sau sare marină fără iod.

Sare fără Iod. Iodul este esential pentru buna funcționare a tiroidei și pentru menținerea unui echilibru hormonal. Dar uneori dorim să evităm adaosul de iod.

Sare fără Iod. Iodul este esential pentru buna funcționare a tiroidei și pentru menținerea unui echilibru hormonal.

Citeste articolul »

Germenii de grau

Germenii de grau reprezinta stratul interior (embrionul) al bobului de grau. Germenii de grau sunt o sursa naturala hranitoare de zinc, vitamina E, folati, biotina si multe alte vitamine din complexul B. Germenii de grau contribuie la mentinerea nivelului de energie al organismului, imbunatatesc metabolismul grasimilor si ajuta la protectia impotriva bolilor de inima, a afectiunilor imunodeficientei si a unor forme de cancer.

Cum mancam germenii de grau?

Puteti adauga germeni de grau in laptele cu cereale integrale de dimineata, in salate ori sandwichuri, in iaurt, in aluatul de paine ori prajituri.… Citeste articolul »

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.