Archive for April, 2013

Diversificarea pt bebelusi

Copil diversificarea alimentatieiDiversificarea alimentatiei bebelusilor este o provocare pentru mamici. Diversificarea alimentatiei bebelusului poate incepe de la 6 luni daca alaptati. Tinem sa mentionam inca de la inceput ca diversificarea meselor nu este ca o formula matematica sau ca o “schema” fixa. Si tot inca de la inceput vom mentiona faptul ca editorul acestui articol, Elena Rosu, este mamica unui baietel de 10 luni la momentul scrierii articolului, articol avizat si de pediatrul baietelului alaturi de nutritionistii colaboratori ai revistei online prodieta.ro. Noi va recomandam sa fiti foarte bine informati si sa luati decizii urmand sfaturile medicului dar si intuitia dvs de mama.… Citeste articolul »

Nuci

Nuci Omega 3Nucile au calorii multe, dar acestea provin din grasimi sanatoase Omega 3 si de aceea putem spune ca nucile consumate moderat nu ingrasa. Nucile sunt bogate in polifenoli iar nutritionistii ne recomanda gustari pe baza de nuci de 4 ori pe saptamana, inclusiv in dieta de slabire.

Multi dintre noi consumam nuci doar in prajituri sau diverse forme de alimente gatite dar arareori ne gandim ca acestea pot constitui singure o gustare sanatoasa intre mese sau pot completa un mic dejun care sa ne tina de foame ore bune.

Prin coacere sau prajire nucile isi pot pierde o serie de nutrienti si de aceea este preferabil sa mancam nuci natur, nepreparate termic.… Citeste articolul »

Migdale

In migdale gasim proprietati nutritive valoroase atat pentru sanatate cat si pentru dieta de slabire. Putem consuma migdale crude (preferabil cu coaja) sau sub forma de lapte ori unt de migdale.

Migdale intregi, unt de migdale sau lapte.

Migdale intregi, unt de migdale sau lapte.

Migdalele ne ajuta sa slabim iar proprietatile lor benefice ne feresc de boli ale inimii si ajuta la scaderea colesterolului rau LDL. Desi aduc foarte multe beneficii sanatatii, multe persoane le evita pentru ca se gandesc ca migdalele ingrasa. Un studiu prospectiv publicat in revista Obesity prezinta astfel de temeri ca fiind nefondate. De fapt, persoanele care mananca fructe oleaginoase au o probabilitate mult mai mica de a se ingrasa decat cei care nu mananca deloc sau aproape niciodata nuci, migdale si alte asemenea.… Citeste articolul »

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.