Archive for November, 2012

Postul alimentar

Postul alimentar este o puternica metoda naturista de profilaxie si chiar de vindecare. Postul alimentar, fie religios fie strict terapeutic, trebuie sa se bazeze pe alimente crude si gatite in casa, pe ingrediente sanatoase si bogate in proteine, pe multe legume verzi.

Legume in post alimentarPostul alimentar poate fi tinut pe o perioada mai scurta, in scopul purificarii organismului si preventiv, sau pe o perioada mai lunga, in scop curativ. Marile religii ale lumii recomanda din cele mai vechi timpuri postul alimentar care in vremurile moderne este considerat totodata o minunata si eficienta metoda naturista de detoxifiere a organismului.Citeste articolul »

Sarea Himalaya

Cristalele de sare Himalaya reprezinta mai mult decat sodiu si clor. Sarea de Himalaya are un continut mare de minerale fiind considerata un veritabil aliment minune. Are efecte curative, energizante, revigorante si de detoxifiere. Poate fi adaugata in mancare, in produse cosmetice, in apa de baie sau in umidificator. Sare Himalaya Culoarea roz a sarii din Himalaya se datoreaza conţinutului de oxid de fier. Minele de unde se extrage sarea se gasesc intre Valea Indusului si Muntii Himalaya, din Pakistan. Se pare ca sarea din Himalaya are o vechime de 250 milioane de ani si ca pastreaza componenţa marilor preistorice.… Citeste articolul »

Ardeiul iute

Ardeiul iute contine o substanta numita capsaicina, cea care “pisca”. Cu cat mai iute este ardeiul, cu atat mai multa capsaicina contine. Capsaicina este un inhibitor puternic al substantei P, o neuropeptida asociata cu procesele inflamatorii. Capsaicina este subiectul a numeroase cercetari avand potential ca tratament eficient pentru tulburari senzoriale ale sistemului nervos, inclusiv dureri asociate cu artrita, psoriazis și neuropatie diabetica.

Ardei iute proprietati

Durerile cauzate de iuteala ardeilor se datoreaza unui grup de substante fitochimice numite capsaicinoide, care actioneaza asupra receptorilor durerii de la nivelul gurii si gatului.… Citeste articolul »

Colesterolul si Goji

Colesterolul mare este cel mai riscant factor pentru bolile cardiovasculare. Daca la analize v-a iesit colesterolul chiar si putin peste medie inseamna ca depunerile pe vasele de sange si ingustarea implicita a acestora pot deveni periculoase pentru sanatate. In Romania evidentele starii de sanatate a populatiei nu sunt atat de bine puse la punct dar in SUA se estimeaza ca 8% din populatie nu stiu ca au o problema de sanatate asociata cu colesterolul. Ca atare, acestia sunt o bomba cu ceas din cauza unui potential atac de cord sau accident vascular cerebral. Va recomandam sa va faceti analizele de colesterol ca sa vedeti unde stati.… Citeste articolul »

Bauturile energizante

V-ati alocat timp vreodata sa cititi eticheta unei bauturi energizante si sa va ganditi ce efect au asupra sanatatii? Ati fi remarcat ca cele mai multe dintre bauturile energizante contin o jumatate de cana de zahar (deci, da, bauturile energizante ingrasa), niveluri excesive de cafeina, stimulanti sintetici, colorant alimentar si taurina printre alte ingrediente daunatoare sanatatii de care n-ati auzit niciodata?

Energizante “Multe dintre cele mai populare bauturi energizante contin ingrediente pe care nu le-ati pune nici in masina dvs – si atunci de ce le puneti in propriul corp?” intreba Lisa Lynn, specialist in tulburari metabolice, pe blogul Doctor Oz.… Citeste articolul »

Cafea, alcool, energizante

Stim cu totii ca atunci cand consumam alcool ne deshidratam si tocmai aceasta deshidratare este in mare masura vinovata si pentru mahmureala ce apare la un interval relativ scurt.

ApaIntr-o cafenea de lux vom remarca faptul ca alaturi de cafeaua de buna calitate solicitata vom primi si un pahar de apa (nesolicitat dar binevenit). Acest gest ne poate duce cu gandul la faptul ca si cafeaua deshidrateaza organismul. Iar daca suntem cu adevarat obositi bem un energizant lasand corpul sa se descurce cu toate problemele aferente, in special deshidratarea. Puteti citi despre efectele nocive ale energizantelor in articolul dedicat

In acest articol vom aduce in atentia dvs rezultatele ultimelor cercetari in domeniu.… Citeste articolul »

Lista alimentelor bogate in antioxidanti

Antioxidantii sunt substante care apara organismul de reziduuri si “radicali liberi”. Antioxidanti gasim in fructe, legume, ceai de plante, condimente sau vin rosu.

Toata lumea stie ca avem nevoie de oxigen pentru a trai. In organism, oxigenul este vital pentru multe dintre reactiile chimice care ne tin in viata si sanatosi. Dar aceste reactii produc, de asemenea, “radicali liberi” – molecule foarte instabile care pot afecta negativ celulele. Radicalii liberi sunt produsi atunci cand organismul descompune alimentele pentru utilizare sau depozitare. Radicalii liberi sunt produsi si atunci când organismul este expus la fumul de tutun, diversi contaminanti, radiatii si orice mediu toxic.

Citeste articolul »
Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.