Archive for March, 2012

Eticheta alimentelor

Eticheta alimentelor are nu numai un scop decorativ, de a atrage atentia cumparatorului prin design dar si descriptiv, informational, util. EtichetaLegislatia europeana se modifica relativ frecvent dar cine verifica cu adevarat prevederile privind etichetarea corecta a alimentelor? Exista o "politie a alimentelor" care sa ne faca sa ne simtim in siguranta si incredere atunci cand luam micul dejun, pranzul sau cina? Stirile din presa scrisa ori Tv nu sunt imbucuratoare: mezeluri injectate peste 60% apa si sare, legume tratate cu pesticide si alte produse fitosanitare peste limita admisa, nitrati si nitriti, edulcoranti, metale grele.… Citeste articolul »

Pizza, bere si cartofi copti

Pizza ingrasaDupa cum banuiti, uleiul si cascavalul nu sunt cele mai daunatoare ingrediente dintr-o pizza. Mai ales daca este ulei de masline bun si branza mozzarella slaba. Insa aluatul din faina alba este o problema daca vreti sa slabiti. Iar berea, fireste, nu e nici pe departe o bautura dietetica.

Regele tuturor zaharurilor, care mareste cel mai rapid nivelul de zahar din sange, este maltoza din bere.

Maltoza, zaharul din bere, are un indice glicemic mai mare decat painea alba. Acest indice glicemic ridicat al berii se datoreaza principalei sale componente, maltoza, care este chiar mai daunatoare decat zaharul de masa.… Citeste articolul »

Dulciuri sau mancaruri grase?

Dulciuri

Ce ingrasa mai mult: dulciurile sau mancarurile grase?

Grasimile au mai multe calorii decat carbohidratii. Ar trebui sa insemne ca glucidele (carbohidratii) ingrasa mai putin. In realitate, pare fi chiar pe dos, spune dr. Arthur Agatston in cartea "Slabeste sanatos cu dieta South Beach", Bucuresti, Editura Curtea Veche, 2007.

Atunci cand mancam grasimi, ne saturam repede. Prin urmare, stim cand sa ne oprim. Carbohidratii rafinati provoaca schimbari rapide ale nivelului de zahar din sange, ceea ce stimuleaza senzatia de foame, incurajand supraalimentarea si obezitatea.

La sfarsitul anilor ’70, dr.… Citeste articolul »

Fructele si sucurile de fructe ingrasa

Fructele ingrasa in cea mai mare parte si nu sunt recomandate in curele de slabire. Daca tineti dieta sau regim de slabire (ori dieta de mentinere a greutatii) nu orice fructe sunt recomandate si nu la orice ora. Fructele ingrasaRecomandarea doctorului Arthur Agatston, creatorul Dietei South Beach, este de a manca numai in faza a doua a dietei un fruct pe zi sau o cana in cazul fructelor mici. In primele doua saptamani ale dietei de slabire South Beach nu este recomandat nici un fruct iar apoi doar cate putin, pentru a nu spori excesiv nivelul de zahar in sange.

Nutritionistul Mihaela Bilic ne recomanda sa nu abuzam de fructe, pentru ca nu sunt chiar atat de “nepericuloase” pentru silueta pe cat ne inchipuim: “Din pacate, toate fructele ingrasa!”, este verdictul dat de Mihaela Bilic.Citeste articolul »

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Prin continuarea navigării pe site confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform EU Cookie LAW. info

1. Ce date colectam. Numele si adresa de email pentru formularul de comentarii (numele poate fi si pseudonim). Nu trimitem nici un fel de promotionale pe adresa de email si nici nu transmitem aceasta adresa catre terte parti. Istoricul de navigare, cum ai interactionat cu website-ul, adresa IP, ce tip de browser folosesti, cat a durat vizita, istoricul de cautare, numarul de pagini vizitate, date legate de traffic. Nu trimitem newslettere si nu primim plati online, deci nu colectam date de card bancar.
2. Cum sunt colectate datele. Colectam in mod indirect date prin intermediul cookie si scripturi de monitorizare. Datele colectate in scop de masurare a audientei si care in principiu sunt cele de istoric de navigare sunt pastrate timp de 50 de luni. Aceste date sunt anonimizate si folosite in scopuri statistice fara a se putea identifica persoana reala.
3. De ce colectam datele. Din motive de securitate pe website si trasabilitate.
4. Cine proceseaza datele. Google Analytics, Adwords si Google Search Console pentru servicii de analiza a traficului. Datele tale personale pot fi trimise catre forurile guvernamentale sau instantele judecatoresti in cazul in care exista un temei legal pentru aceasta.
5. Link-uri catre alte website-uri. Este posibil ca in paginile magazinului nostru online sa existe link-uri catre diferite alte site-uri sau retele sociale asupra carora compania nostra nu are niciun control sau influenta.
6. Cum sunt protejate datele mele. Datele tale sunt tinute pe servere securizate, protejate cu ajutorul softurilor antivirus si firewall. Am implementat atat din puct de vedere tehnic cat si la nivel organizational solutii si proceduri pentru ca datele tale sa fie pastrate in siguranta si sa ramana confidentiale.
7. Care sunt drepturile tale. Chiar daca initial ti-ai dat acordul pentru prelucrarea datelor tale, acest acord poate fi retras in orice moment pentru anumite date sau pentru toate (cu respectarea legii si a timpului de stocare). Pentru datele pentru care nu exista obiectiuni in a fi procesate ele se considera de drept procesabile.
8. Transferul datelor in afara UE. Datele colectate de magazinul online sunt gazduite pe servere aflate la Hetzner (https://www.hetzner.de/) si sunt localizate in Frankfurt Germania. In calitate de prestator de servicii european, Hetzner este supus si el normelor GDPR. Terții (Google, Facebook si altii care opereaza in UE) sunt obligați prin contract pentru a proteja și menține confidențialitatea datelor tale și să le utilizeze exclusiv pentru scopurile pentru care le oferim.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.