Archive for March, 2012

Eticheta alimentelor

Eticheta alimentelor are nu numai un scop decorativ, de a atrage atentia cumparatorului prin design dar si descriptiv, informational, util. EtichetaLegislatia europeana se modifica relativ frecvent dar cine verifica cu adevarat prevederile privind etichetarea corecta a alimentelor? Exista o "politie a alimentelor" care sa ne faca sa ne simtim in siguranta si incredere atunci cand luam micul dejun, pranzul sau cina? Stirile din presa scrisa ori Tv nu sunt imbucuratoare: mezeluri injectate peste 60% apa si sare, legume tratate cu pesticide si alte produse fitosanitare peste limita admisa, nitrati si nitriti, edulcoranti, metale grele.… Citeste articolul »

Pizza, bere si cartofi copti

Pizza ingrasaDupa cum banuiti, uleiul si cascavalul nu sunt cele mai daunatoare ingrediente dintr-o pizza. Mai ales daca este ulei de masline bun si branza mozzarella slaba. Insa aluatul din faina alba este o problema daca vreti sa slabiti. Iar berea, fireste, nu e nici pe departe o bautura dietetica.

Regele tuturor zaharurilor, care mareste cel mai rapid nivelul de zahar din sange, este maltoza din bere.

Maltoza, zaharul din bere, are un indice glicemic mai mare decat painea alba. Acest indice glicemic ridicat al berii se datoreaza principalei sale componente, maltoza, care este chiar mai daunatoare decat zaharul de masa.… Citeste articolul »

Dulciuri sau mancaruri grase?

Dulciuri

Ce ingrasa mai mult: dulciurile sau mancarurile grase?

Grasimile au mai multe calorii decat carbohidratii. Ar trebui sa insemne ca glucidele (carbohidratii) ingrasa mai putin. In realitate, pare fi chiar pe dos, spune dr. Arthur Agatston in cartea "Slabeste sanatos cu dieta South Beach", Bucuresti, Editura Curtea Veche, 2007.

Atunci cand mancam grasimi, ne saturam repede. Prin urmare, stim cand sa ne oprim. Carbohidratii rafinati provoaca schimbari rapide ale nivelului de zahar din sange, ceea ce stimuleaza senzatia de foame, incurajand supraalimentarea si obezitatea.

La sfarsitul anilor ’70, dr.… Citeste articolul »

Fructele si sucurile de fructe ingrasa

Fructele ingrasa in cea mai mare parte si nu sunt recomandate in curele de slabire. Daca tineti dieta sau regim de slabire (ori dieta de mentinere a greutatii) nu orice fructe sunt recomandate si nu la orice ora. Fructele ingrasaRecomandarea doctorului Arthur Agatston, creatorul Dietei South Beach, este de a manca numai in faza a doua a dietei un fruct pe zi sau o cana in cazul fructelor mici. In primele doua saptamani ale dietei de slabire South Beach nu este recomandat nici un fruct iar apoi doar cate putin, pentru a nu spori excesiv nivelul de zahar in sange.

Nutritionistul Mihaela Bilic ne recomanda sa nu abuzam de fructe, pentru ca nu sunt chiar atat de “nepericuloase” pentru silueta pe cat ne inchipuim: “Din pacate, toate fructele ingrasa!”, este verdictul dat de Mihaela Bilic.Citeste articolul »

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.