Archive for February, 2010

Michel Montignac

Michel Montignac“Mananc, deci slabesc”, baza regimului disociat, a facut din aceasta dieta una din cele mai raspandite in lume si din cartea lui Michel Montignac una din cele mai vandute carti despre dieta, cu peste 14 milioane de exemplare. Michel Montignac se defineste el insusi ca un “fost gras”. A conceput un program de slabire pentru pierde in greutate si pentru a ramane suplu ducand in acelasi timp o viata sociala activa. Cercetatorul francez Michel Montignac a explicat ca nu este nevoie sa ne infometam pentru a reusi sa avem o greutate normala.

Secretul dietei Montignac consta in combinarea sau in separarea celor trei categorii de alimente (glucide care, la randul lor, se impart in “bune” si “rele”, lipide si proteine).

Citeste articolul »

Arthur Agatston

Arthur AgatsonArthur Agatston a absolvit New York University School of Medicine, si-a facut stagiul de medicina interna la Albert Einstein College of Medicicine, iar practica de cardiologie la New York University. Timp de un an a facut parte din consiliul profesoral al acestei universitati. Este expert cnsultant pentru Clinical Trials Commitee of the National Institutes of Health, profesor asociat de medicina la University of Miami School of Medicine si director al prestigiosului “Simpozion de prevenire a bolilor cardiovasculare”, ce are loc anual. Practica clinică a dr. Agatston este dedicată în cea mai mare parte profilaxiei maladiilor cardiovasculare.… Citeste articolul »

Dieta fara grasimi

Fara grasimiMancare fara grasimi si sare – iata recomandarea doctorului! Dieta fara grasimi si sare pare o solutie buna si pentru slabirea rapida. Dieta propune sa mancam numai mancare fara grasimi si sare si astfel slabim pentru ca organismul va consuma rezervele de grasime si nu va mai acumula altele. Desigur, lucrurile nu stau insa chiar atat de simplu iar dieta fara grasimi trebuie urmata in deplina cunostinta de cauza. Nu inseamna ca daca identificam alimentele fara grasimi si le eliminam din dieta zilnica vom slabi cu siguranta. Pentru o sanatate deplina avem nevoie de grasimi sanatoase in dieta zilnica.Citeste articolul »

Vitamina K

Vitamina K ajuta la coagularea sangelui si protejeaza oasele in special in perioada post-menopauza. Vitamina K previne calcifierea arterelor si asigura protectie impotriva afectiunilor hepatice si a cancerului de prostata.

vitamina kSunt situatii in care necesarul organismului de vitamina K este mai mare decat in mod normal iar printre aceste situatii enumeram:

  • Sangerari excesive, inclusiv, sangerare menstruala, nazala sau in tractul digestiv
  • Vanatai
  • Probleme cu calcifierea vaselor de sange sau supapelor inimii
  • Probleme cu fracturi de oase sau diminuarea structurii osoase

Patrunjel

Alimente care contin vitamina K: patrunjel, spanac, varza de Bruxelles, fasole verde, mazare, sparanghel, broccoli, gulii, morcovi sau mustar.Citeste articolul »

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.