Ceaiul verde

ceai verdeCeaiul verde poate fi folosit cu succes in cura de slabire. In plus fata de slabirea cu ceai verde, acesta aduce si beneficii certe pentru sanatatea organismului. Ceaiul verde este deosebit de bogat în flavonoizi care ajuta la mentinerea sanatatii (flavonoizii constituie 30% din greutatea uscata a unei frunze). Ceaiul verde contine inclusiv catechine si derivatii acestora. Cea mai des intalnita catechina din ceaiul verde este EpiGalloCatechin-3-Galat(EGCG), cu rol esential impotriva dezvoltarii cancerului. Catechinele ar trebui să fie luate mai mult în considerare, alături de antioxidantii precum vitaminele E sau C, ca factor major de susţinere a sanatatii.

Traditia consumului de sute de ani a ceaiului verde in Asia a servit ca punct de plecare in cercetarea acestei plante considerata ca fiind “miraculoasa” inclusiv pentru slabire.

Ceai verde: Beneficii pentru sanatate si slabire:

Datorita continutului de polifenoli, ceaiul verde are un efect antioxidant, protejand organismul impotriva radicalilor liberi (responsabili de imbatranirea celulelor). Are efect antitumora; polifenolii cuprinsi in ceaiul verde blocheaza formarea nitrosaminelor (care sunt cancerinogenetice). Prin continutul sau bogat de taninuri ceaiul verde reduce absorbtia lipidelor si a glucidelor, fiind folosit cu succes in curele de slabire. Cu alte cuvinte, orice cure de slabire ati adopta, nu uitati sa beti la fiecare masa si cate un ceai verde. (Atentie, pentru o slabire reala, nu vorbim despre ceaiul verde ca suc cumparat imbuteliat ci despre ceaiul preparat din frunze de ceai verde).

Ceaiul verde contine flourina, indispensabila pentru sanatatea dintilor. Baut zilnic reduce riscul aparitiei cariilor cu pana la 50%. Cofeina continuta in proportie de 204% de ceaiul verde confera un efect tonic, revitalizant. Datorita efectului diuretic, laxativ ceaiul verde scade tensiunea arteriala, elimina constipatia, ajuta la slabire si la detoxifierea organismului.

Beneficiile aduse sanatatii de ceaiul verde au fost pe larg cercetate iar in comunitatea stiintifica gradul de conştientizare a beneficiilor aduse de ceaiul verde a crescut foarte mult, ceea ce a condus la noi si noi studii. Astfel, in noiembrie 2004, in baza de date PubMed erau cuprinse mai mult de 1000 de studii legate de ceaiul verde, dintre care aproape 400 erau publicate chiar in timpul anului 2004! In acest articol includem un scurt rezumat al unora dintre cercetari.

Concluziile generale ale acestor cercetari sunt ca bautorii de ceai verde au un risc scazut de a dezvolta o gama larga de boli, de la simple infecţii virale sau bacteriene pana la boli degenerative cronice, inclusiv bolile cardiovasculare, cancer, accident vascular cerebral, boală periodontala sau osteoporoza. Cele mai recente studii ofera o foarte bună înţelegere a modurilor în care actioneaza ceaiul verde.

prodieta.ro

Un studiu din august 2006, publicat în European Journal of Clinical Nutrition, arata că ceaiul verde este o alegere mai sănătoasa decat aproape orice bautura, inclusiv apa. Aceasta se datoreaza faptului ca, in plus fata de rolul de hidratare oferit de apa simpla, ceaiul este bogat in polifenoli cu rol de protecţie împotriva bolilor cardiace. Un studiu japonez publicat în numarul din septembrie 2006 al revistei JAMA sugerează că bautorii de ceai verde prezinta un risc scazut de deces din toate cauzele, inclusiv a bolilor cardiovasculare. Studiul a început în 1994 si a durat 11 ani. A fost realizat pe 40.530 adulţi, cu varste variind intre 40 si 79, la nord-est de Japonia. În această regiune, 80% din populaţie consuma pe zi in medie 3 căni de ceai verde.

Comparativ cu participanţii care consumă mai puţin de 1 ceasca de ceai verde pe zi, cei ce au baut 5 sau mai multe căni pe zi au avut un risc de deces mai scăzut in mod semnificativ. Femeile in special beneficiază de o protecţie mai mare legata de riscul de deces din cauza bolilor cardiovasculare (31%), chiar mai puternică decat bărbaţii (22%). La femei riscul de deces din orice cauză este cu 23% mai mic, fata de 12% la barbati. Riscul de deces cauzat de accidente vasculare cerebrale este cu 62% mai mic la femei si cu 42% mai mic la barbati.

ceai verde recomandari

În cazul în care pur şi simplu nu va puteti începe ziua fără o ceaşcă de cafea, încercaţi in schimb ceai verde! Veţi descoperi rapid ca ceaiul verde este o combinaţie irezistibilă de arome delicioase cu calităţi calmante si revigorante. Sfatul prodieta.ro: pentru mai mult gust si arome amestecati ceaiul verde cu ceai de fructe de padure!

Ceai Verde Organic >> numai 14.9 Lei >> citeste detalii <<

Ceai Verde Organic >> numai 14.9 Lei >> citeste detalii <<

Ceaiul verde subtiază sangele şi ajută la prevenirea formării cheagurilor de sange. Catechinele din ceaiul verde impiedica formarea de pro-inflamatorilor proveniti de la compuşii Omega-6 – acizi graşi care se găsesc în carne şi uleiuri vegetale polinesaturate, precum porumb sau ulei de soia. Un alt efect al consumului de ceai verde: se minimizeaza efectele unui atac de cord sau al unui accident vascular cerebral si se grabeste recuperarea.

Consumul de ceai verde s-a dovedit de ajutor in sporirea sanselor de supravieţuire la femei cu cancer ovarian. Într-un studiu de 3 ani cu rezultate publicate în noiembrie 2004 in revista International Journal of Cancer, se arata ca femeile cu cancer ovarian care au băut cel puţin 1 ceasca de ceai verde zilnic au avut un risc de deces redus cu 56% fata de cele care nu au baut deloc.

Datele obtinute de la numeroase alte studii au sugerat că ambele tipuri de ceaiuri: atat verde cat si negru pot oferi protecţie împotriva a diverse tipuri de cancer. Se considera ca polifenolii din ceai au rol de agenţi de protecţie.

<Ceaiul verde protejeaza impotriva declinului mental, bolii Alzheimer sau Parkinson. Catechinele din ceaiul verde nu sunt numai simpli antioxidanti ci invoca un spectru foarte larg de mecanisme celulare. Rezultatul final al actiunii acestora este acela ca se produc mai putine daune la nivelul celulelor creierului. Acumularea de fier in anumite zone ale creierului si distrugerea celulelor de catre radicalii liberi constitui factori majori in dezvoltarea bolilor neurodegenerative (incluzand Parkinson si Alzheimer).

Datele obtinute de la numeroase alte studii au sugerat că ambele tipuri de ceaiuri: atat verde cat si negru pot oferi protecţie împotriva a diverse tipuri de cancer precum: cancerul mamar, de colon, rinchi sau de plamani. Se considera ca polifenolii din ceai au rol de agenţi de protecţie.

Contraindicatii in consumul de ceai verde

gravide si ceai verdeGravidele nu trebuie sa consume ceai verde in primul trimestru al sarcinii! Ceaiul verde are si contraindicatii!! Potrivit unui studiu publicat in numarul din Martie 2005 al revistei Cancer Research , ECGC, o catechina prezenta in ceaiul verde inhiba dihidrofolat-reductaza bacteriana (DHFR), enzima activa in metabolismul folatului. Cercetarii considera ca legatura dintre ECGC si DHFR poate mari riscul de disfuncii neuologice sau spina bifida. Femeile gravide sau care isi doresc sa ramana gravide sunt sfatuite sa ia suplimente de acid folic. Acidul folic ajuta la dezvoltarea normala a copilului si protejeaza impotriva spina bifida prin producerea de enzime DHFR. Ceaiul verde baut in cantitati mari nu este bun pentru gravide pentru poate scadea actiunea enzimei DHFR si creste riscul aparitiei bolilor tubului neural! Nu va speriati insa foarte tare…este foarte putin probabil ca o ceasca sau doua de ceai verde sa dauneze foarte tare.

Ceaiul verde ajuta la slabire.

Este bine stiut ca slabirea cu ajutorul ceaiului verde se produce in special in zona abdomenului si intern (se elimina grasimea din jurul organelor interne si a intestinelor). Spre deosebire de depozitele de grasime acumulate in zona soldurilor (care creeaza asa numita forma de “para” a corpului), grasimea viscerala (cea din jurul intestinelor, care produce forma de “mar”) este asociata cu un risc mare de sindrom metabolic sau diabet de tip 2. Ceaiul verde contine 3 ingrediente majore care duc la slabire: catechine, cafeina si teanina. Studiile arata ca slabirea este legata de inhibarea lipazei pancreatice si gastrice.

Ceaiul verde prezinta beneficii speciale pentru persoanele cu trigliceride mari! O serie de experimente a arătat că un mix de catechine găsite in mod natural în ceaiul verde inhiba activitatea lipazei pancreatice, enzima secretata de pancreas. Ca rezultat, scade rata la care organismul transforma grăsimile în trigliceride. C reşterea nivelului de trigliceride din sange după ce mancam este un factor de risc important pentru dezvoltarea bolilor cardiace coronariene si de aceea se recomanda sa bem la masa o cana de ceai verde, mai ales dacă vă nivelul trigliceridelor este mai mare decat cel normal.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.




16 Raspunsuri la discutia despre “Ceaiul verde”

Pages: [2] 1 » Vezi toate comentariile

  1. 16
    Mirabella spune:

    Am avut dintotdeauna probleme cu greutatea,insa acum nu ma mai simt bine m-am ingrasat exagerat in cateva luni in pare parte la burta….vreau un sfat urgent regim imi este cam greu sa tin de fapt nu pot….astept un raspuns va rog.multumesc

  2. 15
    andreea spune:

    buna eu am avut 95 de kg di datorita unei diete si ceai verde am reusit in 6 luni sa slabesc 25 kg acuma 68 si ma mai chinui inca o luna 2 sa mai slabesc 10 kg … va spun fuctioneaza ceaiul verde bafta la totiii

  3. 14
    ana spune:

    In aceasta iarna am pus cca 5 Kg.De la 55 kg am ajuns la 60.Niciodata nu am fost grasa),nu sunt nici acum_1.57 cm,48 ani,60 kg,dar de pe la 58 kg simt ca ma incomodeaza kg, pantalonii marimea 38 incep sa ma stranga.Cu toate ca n-am tinut niciodata cura de slabire ,am dus intotdeauna o viata echilibrata.Am inceput sa beau de trei zile ceai verde 2cani pe zi, una dimineata si una in jur de ora 17.Surpriza a fost in aceasta dimineata cand m-am cantarit si am observat ca au disparut 1.5 kg.Deja ma simt mult mai usoara. Greseala mea e ca beau foarte putina apa si voi incerca sa consum pe langa cele 2 cani de ceai cel putin 2-3 cani de apa .Succes si va tin la curent

  4. 13
    lucica spune:

    o sa incerc si eu chiar sint curioasa cum functioneaza ceaiul verde

  5. 12
    Roxana spune:

    Buna…:) Ceaiul verde este eficient, daca avem si o altimentatie sanatoasa.Acum 2 ani am tinut cura de slabire nu una anume, si am baut 2 litri de ceai verde pe zi (foloseam un pliculet pentru 2 litri de apa,fiind prea tare te doare capul sau ai probleme cu burtica.:), asa l-am administrat eu si a fost de folos). Nu ceai verde chinezesc, si a functionat. Acum imi asum vinovatia ca am mancat mult mai mult decat trebuia si am luat inapoi in greutate, dar asta nu s-ar datora in orice caz acestul ceai, din contra, mam hotarat sa beau dinou ceai verde si sa tin acelasi regim ca acum 2 ani.

  6. 11
    vero spune:

    eu pot sa va spun ca ceaiul verde functioneaza.cel putin la mine a functionat dar…l-am baut cat de fierbinte am putut,adica atunci cand ajungea in stomac simteam o caldura timp de 1 minut si ceva.si fara nici un fel de dieta(dar nici nu mancam exagerat),in doua luni am slabit 8 kg. 3 ceaiuri pe zi,si o alimentatie echilibrata,fara infometare. inca mai beau si acum,dar doar o cana pe zi,dimineata,deoarece nu mai este nevoie sa slabesc,si pana acuma(de 6 luni),ma mentin.dar probabil ca depinde de organismul fiecaruia.succes tuturor

Pages: [2] 1 » Vezi toate comentariile

Opinia / Comentariul dvs


× 3 = 12

Powered by WordPress | Visit iCellPhoneDeals.com for Free Cell Phone Deals. | Thanks to BestInCellPhones.com, MMORPGs and Fat burning furnace| Scientia.ro
Toate articolele din acest site sunt sub licenta revistei online prodieta.ro. Articolele Prodieta.ro pot fi preluate in limita a 1000 de semne, dar nu mai mult de 1/2 din continut, obligatoriu cu link catre articolul original.Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ si nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricarei alte forme de interventie medicala profesionala. Pro dieta.ro nu este responsabil pentru diagnosticuri facute de vizitatori sau de consecintele interpretarii informatiilor prezente aici. Site-ul pro dieta .ro are la baza informatii furnizate de nutritionisti si articole ale universitatilor si institutelor de cercetare specializate in nutritie si sanatate. Informatiile sunt adaptate conform stilului redactional prodieta.ro.
Bibliografie generala: Ghidul sanatatii tale/Michael van Straten; 199 de retete vegetariene; Cum sa oprim imbatranirea/Jean Carper; Ghidul indicelui glicemic/Barbara Ravage; Armonia din farfurie/Maryse Wolinski si Dr. Laurent Chevallier; Ghidul caloriilor, carbohidratilor si colesterolului/Martha Schueneman; Slabim mancand normal/Melissa Hall; 101 Alimente care va pot salva viata/David Grotto; The World's Healthiest Foods/George Mateljan; Alimentatia Gravidei/Leonella Nava; Biblia Alimentatie Copilului/Eileen Behan; Alimentatia copilului de la nastere la 3 ani/Ruth Yaron; Alina-ti bebelusul in mod natural/Pamela Rhatigan; Beneficiile Nutritiei Optime/Patrick Holford; Traiesc, deci ma abtin/Mihaela Bilic; whfoods.com; Noua dieta Revolutionara/Atkins; Mananc, slabesc si ma mentin/Michel Montignac; Alimentele Adevar si Impostura/Laurent Chevallier; Sanatate prin terapii naturiste/Aurelian Cirjeu-Gogan; Mituri, fobii si adevaruri despre alimente/Dr. Joe Schwarcz; Ghidul viitoarei mame/Dr. Spock; wikipedia.org; Rina's Dieta de 90 de zile I si II/Breda Hrobat si Mojca Poljansek; Nutritie si Biotratamente/Phyllis A. Balch; Reteta Sanatatii Perfecte/Patrick Holford; 150 de alimente esentiale pentru imunitate/Kirsten Hartvig; 10001 de remedii casnice/The Reader's Digest;