Scaderea trigliceridelor

Scaderea trigliceridelorScaderea trigliceridelor este un subiect amplu dezbatut intr-un alt >> alt articol de pe site-ul nostru >> insa in urma solicitarilor cititorilor nostri revenim cu un articol succint despre scaderea trigliceridelor cu cel putin 20%.

“Trigliceride Mari” se referă la cresterea grasimilor din sange. Un termen mai tehnic pentru trigliceridele mari este acela de hipertrigliceridemie. Sunt mai multe motive din cauza carora avem trigliceridele mari iar regimul alimentar nu este singurul vinovat. Organismul nostru depinde de regimul alimentar zilnic pentru a mentine trigliceridele la un nivel sanatos. Peste 90% din trigliceridele din sânge provin din alimente. Daca alaturi de regimul alimentar nesanatos de zi cu zi adoptam un stil de viata nesanatos si intampinam in plus si diverse probleme de sanatate, atunci iata motivele pentru care trigliceridele ajung la cote alarmante.

Obezitatea, rezistenţa la insulină, consumul excesiv de alcool, diabetul de tip 2 controlat slab, hipotiroidismul şi bolile de rinichi sunt toate cauze pentru care avem trigliceride mari, în special atunci atunci când sunt însoţite de un regim alimentar de calitate inferioară. Alte cauze pentru trigliceride mari includ administrarea de medicamente, sedentarismul si problemele genetice care împiedică metabolismul sa manipuleze în mod eficient trigliceridele.

Cum scadem trigliceridele?

Daca sunt asociate cu tratamentul problemelor de sanatate enumerate mai sus, schimbarile regimului alimentar pot scadea trigliceridele cu mai mult de 20%. Aceste modificări de regim alimentar care conduc la scaderea trigliceridelor includ:

  • reducerea numarului de calorii din dieta zilnica în cazul în care acestea erau excesive
  • reducerea consumului total de grăsimi în cazul în care era excesiv
  • reducerea consumului de grasimi saturate şi înlocuirea unor grasimi saturate cu grasimi mononesaturate şi polinesaturate
  • creşterea aportului de acizi grasi omega-3 până la 4 grame pe zi
  • reducerea consumului de alcool
  • si nu in ultimul rand va recomandam sa slabiti daca aveti un exces ponderal

Concret, ce sa mancam pentru scaderea trigliceridelor?

Principalul sfat pentru scaderea trigliceridelor cu minim 20% este inlocuirea grasimilor saturate cu cele nesaturate. Concret, trebuie sa adoptam un regim alimentar in care sa inlocuim grasimile animale cu grasimi vegetale sanatoase. Acest lucru inseamna mai putina carne rosie, chiar si carne de pui sau de curcan, mai puţin unt şi smântână si mai multe nuci, seminţe şi ulei de măsline. Pentru a păstra totalul de calorii şi grasimile la un nivel total sanatos va trebui totusi sa consumati portii moderate chiar si din aceste grăsimi vegetale sanatoase. În ceea ce priveşte grăsimile omega-3, va trebui să consumati peste salbatic de apa rece precum somonul, codul sau halibutul, seminte de in si nuci. Pentru mai multe detalii cititi si articolul nostru despre >> Omega 3 >>.





Un comentariu la discutia despre “Scaderea trigliceridelor”

  1. 1
    cristian florian maria spune:

    asi dori sa slabesc mai mult de cat sunt acum am 92 kg si am triglicemia mare asa mi au spus doctori de aici din spania ca am peste 3000 puteti sa recomandati ceva bun de scaderea triglicemilor as vrea sa slabesc cam pana la 75 kg sa specifice mai bine dieta care trebui so tin cate sute de grame drebui paine de carne de pui sau etc ceva legume fructe ca sunt mulde feluri de diete pe net vasi fi recunoscator daca mati ajuta va rog va multumesc mult de tot si chiar daca ma ajutati sau nu VA MULTUMESC DIN TOT SUFLETU MEU

Opinia / Comentariul dvs


+ 9 = 10

Powered by WordPress | Visit iCellPhoneDeals.com for Free Cell Phone Deals. | Thanks to BestInCellPhones.com, MMORPGs and Fat burning furnace| Scientia.ro
Toate articolele din acest site sunt sub licenta revistei online prodieta.ro. Articolele Prodieta.ro pot fi preluate in limita a 1000 de semne, dar nu mai mult de 1/2 din continut, obligatoriu cu link catre articolul original.Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ si nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricarei alte forme de interventie medicala profesionala. Pro dieta.ro nu este responsabil pentru diagnosticuri facute de vizitatori sau de consecintele interpretarii informatiilor prezente aici. Site-ul pro dieta .ro are la baza informatii furnizate de nutritionisti si articole ale universitatilor si institutelor de cercetare specializate in nutritie si sanatate. Informatiile sunt adaptate conform stilului redactional prodieta.ro.
Bibliografie generala: Ghidul sanatatii tale/Michael van Straten; 199 de retete vegetariene; Cum sa oprim imbatranirea/Jean Carper; Ghidul indicelui glicemic/Barbara Ravage; Armonia din farfurie/Maryse Wolinski si Dr. Laurent Chevallier; Ghidul caloriilor, carbohidratilor si colesterolului/Martha Schueneman; Slabim mancand normal/Melissa Hall; 101 Alimente care va pot salva viata/David Grotto; The World's Healthiest Foods/George Mateljan; Alimentatia Gravidei/Leonella Nava; Biblia Alimentatie Copilului/Eileen Behan; Alimentatia copilului de la nastere la 3 ani/Ruth Yaron; Alina-ti bebelusul in mod natural/Pamela Rhatigan; Beneficiile Nutritiei Optime/Patrick Holford; Traiesc, deci ma abtin/Mihaela Bilic; whfoods.com; Noua dieta Revolutionara/Atkins; Mananc, slabesc si ma mentin/Michel Montignac; Alimentele Adevar si Impostura/Laurent Chevallier; Sanatate prin terapii naturiste/Aurelian Cirjeu-Gogan; Mituri, fobii si adevaruri despre alimente/Dr. Joe Schwarcz; Ghidul viitoarei mame/Dr. Spock; wikipedia.org; Rina's Dieta de 90 de zile I si II/Breda Hrobat si Mojca Poljansek; Nutritie si Biotratamente/Phyllis A. Balch; Reteta Sanatatii Perfecte/Patrick Holford; 150 de alimente esentiale pentru imunitate/Kirsten Hartvig; 10001 de remedii casnice/The Reader's Digest;