Grasimea de pe burta

Grasimea de pe burta este mult mai periculoasa pentru organism decat grasimea situata in orice alta parte a corpului. Cum dam jos grasimea de pe burta: cu dieta sau sport?

Slabire grasimea de pe burtaRaspunsul la intrebarea despre cum scapam de colaceii de la burta implica o combinatie a celor doua. Sportul singur nu se adreseaza grasimii, ci muschilor. Asa ca daca ne apucam de abdomene de maine nu facem un lucru rau, ba dimpotriva, dar s-ar putea sa ramanem dezamagiti ca grasimea de pe burta tot nu dispare. Iar daca tinem o dieta restrictiva vom slabi dar ne vom plange ca in anumite locuri tot a ramas grasime, si anume pe burta si pe solduri. Acest lucru se intampla pentru ca grasimea in zonele mentionate tine si de un determinism hormonal si genetic. Daca avem rabdare si perseveram in a urma un regim hipocaloric asociat cu activitate fizica vom remarca ca in timp dispare si acea grasime nedorita de pe burta pe care nu trebuie neaparat sa o inlaturam chirurgical. Secretul magic este legat de timp, dieta, sport, rabdare si perseverenta.

Dr. Mark Liponis, autorul cartii The Hunter/Farmer Diet Solution, a petrecut 25 de ani cercetand dieta si alimentatia in functie de particularitatile fiecarui organism. El are un plan revolutionar, expus si pe siteul Doctor Oz, prin care cei care au o burta mare sau un fund mare pot sa slabeasca de doua ori mai repede si sa isi remodeleze corpul.

Teoria dr. Mark Lipnois este sustinuta de cercetarile recente de la Universitatea Standford care arata ca persoanele care depun grasimea in special in jurul burtii si a soldurilor difera genetic de ceilalti si corpurile lor raspund diferit la insulina si la anumiti hormoni si metabolizeaza diferit carbohidratii si grasimile.

Daca la nastere ati avut mai putin de 3.2 kilograme, atunci intrati in categoria "Vanatorilor". Vanatorii depun grasimea in special pe burta si piept in timp ce picioarele si fundul raman subtiri. Au asa numita "forma mar" pe care doctorii o categorisesc ca fiind periculoasa pentru sanatate, cu risc crescut de boli cardiovasculare, tensiune arteriala, diabet, colesterol crescut si cancer.

Daca la nastere ati avut intre 3.2 si 4.5 kilograme, atunci intrati in categoria agricultorilor care au tendinta sa depuna mai multa grasime pe fund, pe solduri si au asa numita "forma para" a corpului. Agricultorii sau fermierii intampina mai putine probleme grave de sanatate.

Care sunt cauzele pentru care depunem grasimea pe burta in mod diferit?

Hormonii stresului sunt una dintre cauzele principale pentru care depunem grasimea deasupra taliei. Aceasta grasime viscerala depoziteaza substante chimice care afecteaza organele interne in timp. Daca aveti un fund mare, coapse si solduri pline si vreti sa dati vina pe cineva, apoi hormonul estrogen poate fi invinuit!

Ce putem face ca sa scapam de colaceii de pe burta?

Stramosii nostri vanatori prindeau peste, vanau animale, culegeau fructe de padure si aveau foarte multa activitate fizica. Asa ca cei care se incadreaza in tiparul vanatorului ar trebui sa renunte la paine, paste, cereale. Trebuie sa manance multe proteine, spre exemplu la cina pot manca piept de curcan cu legume verzi. Vanatorul are voie la desert de inghetata.

Este un curent in nutritie, o moda care spune sa nu sarim peste micul dejun. Dar studiile arata ca persoanele grase care mananca micul dejun ajung sa consume mai multe calorii de-a lungul unei zile. Vanatorul ancestral nu manca micul dejun si ii trebuia ceva timp pana sa isi produca masa de pranz. Asa ca, daca aveti colacei pe burta si va incadrati in modelul vanatorului, sariti peste micul dejun si mancati doar pranzul si cina Suc de rodie pentru slabireconform indicatiilor de mai sus, dupa cum recomanda dr. Mark Lipnois citat pe site-ul Doctorului Oz.

Beti suc de rodie proaspat si neindulcit. Aceasta bautura este plina de antioxidanti si este vitala pentru a contracara inflamatia care conduce la grasime pe burta.

Daca ne incadram in modelul fermierului trebuie sa mancam 5 mese pe zi. Dr. Lipnois ne sfatuieste sa mancam cereale integrale la micul dejun, pizza cu blat subtire la pranz, paste la cina. Putem lua gustari sanatoase intre mese. Daca fermierul mananca grasimi, acestea merg direct pe burta, solduri si fund. De aceea, produsele lactate sunt interzise si excluse (fara lapte, iaurt, unt sau inghetata). Dr. Lipnois ii permite fermierului sa ia gustari precum unt de arahide cu paine integrala sau popcorn chiar si seara tarziu. Va dormi mai bine iar glicemia lui nu va scadea foarte mult in timpul noptii.

Secrete pentru a scapa de burta

Dr. Lipnois are si cateva secrete despre cum sa ardem grasimea de pe burta. Unul dintre acestea consta in a lua 200 mcg de crom (polinicotinat de crom) zilnic. Cromul polinicotinat reprezinta un amestec de crom si niacina (vitamina B3). Cromul este un mineral esential in metabolizarea glucidelor si deci controlarea nivelului glicemiei. Il gasiti ca supliment alimentar la farmacii si magazine naturiste. Pentru rezultate eficiente consultati un medic nutritionist.

Faceti plimbari dupa masa de seara daca va incadrati in tiparul vanatorului. Faceti sport dimineata. Persoanele grase pun o presiune mare asupra articulatiilor, tind sa retina apa si sa aiba vene caricoase. Folositi ciorapi medicinali.

Sportul in apa, inotul si strechingul ajuta si ele sa scapam de colaceii de pe burta.

>> Beti suc de rodie >> Vezi preturi si variante sucuri 100% pure din super plante <<

You can leave a response, or trackback from your own site.




4 Raspunsuri la discutia despre “Grasimea de pe burta”

  1. 4
    Miky spune:

    Alina multumesc pt sfaturile aceastea asa simple si nu chiar grele!!!
    Eu mai propun cand e vara,cald trebuie sa va treziti de dimineata si sa alergati 30 min fara oprire si daca faceti asta in fiecare zi de vara se vor vedea schimbari atat la corp cat si la kilograme.Alt ceva ar mai fi dimineata pe burta goala fierbeti apa nu conteaza dar apa trebuie sa fie fierbinte apoi o combinam cu apa rece pana devine calduta o cana pe zi indifernt de anotim va face minuni!!

  2. 3
    ani spune:

    super articol

  3. 2
    Alina spune:

    Buna!

    Nu stiu ce faceti voi dar eu cu dietele nu le am si nici cu numaratul caloriilor.

    Eu am reusit sa slabesc si sa ma mentin cu simple banale exerciti care nu te costa nimic:

    Belly dance – dans din buric acasa in olgina.

    Mers pe jos zilnic nu cu Ratb sau masina.

    Si am renuntat doar la bauturile astea carbogazoase si am redus foarte mult dulciurile.

    In rest maninc mai de toate: brinzeturi , lactate, legume, fructe, carne (pui, vita, peste).

    Mere la greu nu imi lipsesc 3 mere pe zi. Si nici la sala nu ma duc.

    Ahh!..sa nu uit..15 minute de sarit coarda face minuni si Puff! dispar si colacei in timp, nu glumesc stiu ca suna funny dar sincer vorbesc am reusit sa slabesc cu aceste simple exerciti si am facut si muchi la burtica.

  4. 1
    tanta spune:

    foarte interesant articolul!!!

Opinia / Comentariul dvs


6 × 9 =

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and
Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2015. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.