Grasimea de pe burta

Grasimea de pe burta este mult mai periculoasa pentru organism decat grasimea situata in orice alta parte a corpului. Cum dam jos grasimea de pe burta: cu dieta sau sport?

Slabire grasimea de pe burtaRaspunsul la intrebarea despre cum scapam de colaceii de la burta implica o combinatie a celor doua. Sportul singur nu se adreseaza grasimii, ci muschilor. Asa ca daca ne apucam de abdomene de maine nu facem un lucru rau, ba dimpotriva, dar s-ar putea sa ramanem dezamagiti ca grasimea de pe burta tot nu dispare. Iar daca tinem o dieta restrictiva vom slabi dar ne vom plange ca in anumite locuri tot a ramas grasime, si anume pe burta si pe solduri. Acest lucru se intampla pentru ca grasimea in zonele mentionate tine si de un determinism hormonal si genetic. Daca avem rabdare si perseveram in a urma un regim hipocaloric asociat cu activitate fizica vom remarca ca in timp dispare si acea grasime nedorita de pe burta pe care nu trebuie neaparat sa o inlaturam chirurgical. Secretul magic este legat de timp, dieta, sport, rabdare si perseverenta.

Dr. Mark Liponis, autorul cartii The Hunter/Farmer Diet Solution, a petrecut 25 de ani cercetand dieta si alimentatia in functie de particularitatile fiecarui organism. El are un plan revolutionar, expus si pe siteul Doctor Oz, prin care cei care au o burta mare sau un fund mare pot sa slabeasca de doua ori mai repede si sa isi remodeleze corpul.

Teoria dr. Mark Lipnois este sustinuta de cercetarile recente de la Universitatea Standford care arata ca persoanele care depun grasimea in special in jurul burtii si a soldurilor difera genetic de ceilalti si corpurile lor raspund diferit la insulina si la anumiti hormoni si metabolizeaza diferit carbohidratii si grasimile.

Daca la nastere ati avut mai putin de 3.2 kilograme, atunci intrati in categoria "Vanatorilor". Vanatorii depun grasimea in special pe burta si piept in timp ce picioarele si fundul raman subtiri. Au asa numita "forma mar" pe care doctorii o categorisesc ca fiind periculoasa pentru sanatate, cu risc crescut de boli cardiovasculare, tensiune arteriala, diabet, colesterol crescut si cancer.

Daca la nastere ati avut intre 3.2 si 4.5 kilograme, atunci intrati in categoria agricultorilor care au tendinta sa depuna mai multa grasime pe fund, pe solduri si au asa numita "forma para" a corpului. Agricultorii sau fermierii intampina mai putine probleme grave de sanatate.

Care sunt cauzele pentru care depunem grasimea pe burta in mod diferit?

Hormonii stresului sunt una dintre cauzele principale pentru care depunem grasimea deasupra taliei. Aceasta grasime viscerala depoziteaza substante chimice care afecteaza organele interne in timp. Daca aveti un fund mare, coapse si solduri pline si vreti sa dati vina pe cineva, apoi hormonul estrogen poate fi invinuit!

Ce putem face ca sa scapam de colaceii de pe burta?

Stramosii nostri vanatori prindeau peste, vanau animale, culegeau fructe de padure si aveau foarte multa activitate fizica. Asa ca cei care se incadreaza in tiparul vanatorului ar trebui sa renunte la paine, paste, cereale. Trebuie sa manance multe proteine, spre exemplu la cina pot manca piept de curcan cu legume verzi. Vanatorul are voie la desert de inghetata.

Este un curent in nutritie, o moda care spune sa nu sarim peste micul dejun. Dar studiile arata ca persoanele grase care mananca micul dejun ajung sa consume mai multe calorii de-a lungul unei zile. Vanatorul ancestral nu manca micul dejun si ii trebuia ceva timp pana sa isi produca masa de pranz. Asa ca, daca aveti colacei pe burta si va incadrati in modelul vanatorului, sariti peste micul dejun si mancati doar pranzul si cina Suc de rodie pentru slabireconform indicatiilor de mai sus, dupa cum recomanda dr. Mark Lipnois citat pe site-ul Doctorului Oz.

Beti suc de rodie proaspat si neindulcit. Aceasta bautura este plina de antioxidanti si este vitala pentru a contracara inflamatia care conduce la grasime pe burta.

Daca ne incadram in modelul fermierului trebuie sa mancam 5 mese pe zi. Dr. Lipnois ne sfatuieste sa mancam cereale integrale la micul dejun, pizza cu blat subtire la pranz, paste la cina. Putem lua gustari sanatoase intre mese. Daca fermierul mananca grasimi, acestea merg direct pe burta, solduri si fund. De aceea, produsele lactate sunt interzise si excluse (fara lapte, iaurt, unt sau inghetata). Dr. Lipnois ii permite fermierului sa ia gustari precum unt de arahide cu paine integrala sau popcorn chiar si seara tarziu. Va dormi mai bine iar glicemia lui nu va scadea foarte mult in timpul noptii.

Secrete pentru a scapa de burta

Dr. Lipnois are si cateva secrete despre cum sa ardem grasimea de pe burta. Unul dintre acestea consta in a lua 200 mcg de crom (polinicotinat de crom) zilnic. Cromul polinicotinat reprezinta un amestec de crom si niacina (vitamina B3). Cromul este un mineral esential in metabolizarea glucidelor si deci controlarea nivelului glicemiei. Il gasiti ca supliment alimentar la farmacii si magazine naturiste. Pentru rezultate eficiente consultati un medic nutritionist.

Faceti plimbari dupa masa de seara daca va incadrati in tiparul vanatorului. Faceti sport dimineata. Persoanele grase pun o presiune mare asupra articulatiilor, tind sa retina apa si sa aiba vene caricoase. Folositi ciorapi medicinali.

Sportul in apa, inotul si strechingul ajuta si ele sa scapam de colaceii de pe burta.

>> Beti suc de rodie >> Vezi preturi si variante sucuri 100% pure din super plante <<





3 Raspunsuri la discutia despre “Grasimea de pe burta”

  1. 3
    ani spune:

    super articol

  2. 2
    Alina spune:

    Buna!

    Nu stiu ce faceti voi dar eu cu dietele nu le am si nici cu numaratul caloriilor.

    Eu am reusit sa slabesc si sa ma mentin cu simple banale exerciti care nu te costa nimic:

    Belly dance – dans din buric acasa in olgina.

    Mers pe jos zilnic nu cu Ratb sau masina.

    Si am renuntat doar la bauturile astea carbogazoase si am redus foarte mult dulciurile.

    In rest maninc mai de toate: brinzeturi , lactate, legume, fructe, carne (pui, vita, peste).

    Mere la greu nu imi lipsesc 3 mere pe zi. Si nici la sala nu ma duc.

    Ahh!..sa nu uit..15 minute de sarit coarda face minuni si Puff! dispar si colacei in timp, nu glumesc stiu ca suna funny dar sincer vorbesc am reusit sa slabesc cu aceste simple exerciti si am facut si muchi la burtica.

  3. 1
    tanta spune:

    foarte interesant articolul!!!

Opinia / Comentariul dvs


8 − 1 =

Powered by WordPress | Visit iCellPhoneDeals.com for Free Cell Phone Deals. | Thanks to BestInCellPhones.com, MMORPGs and Fat burning furnace| Scientia.ro
Toate articolele din acest site sunt sub licenta revistei online prodieta.ro. Articolele Prodieta.ro pot fi preluate in limita a 1000 de semne, dar nu mai mult de 1/2 din continut, obligatoriu cu link catre articolul original.Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ si nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricarei alte forme de interventie medicala profesionala. Pro dieta.ro nu este responsabil pentru diagnosticuri facute de vizitatori sau de consecintele interpretarii informatiilor prezente aici. Site-ul pro dieta .ro are la baza informatii furnizate de nutritionisti si articole ale universitatilor si institutelor de cercetare specializate in nutritie si sanatate. Informatiile sunt adaptate conform stilului redactional prodieta.ro.
Bibliografie generala: Ghidul sanatatii tale/Michael van Straten; 199 de retete vegetariene; Cum sa oprim imbatranirea/Jean Carper; Ghidul indicelui glicemic/Barbara Ravage; Armonia din farfurie/Maryse Wolinski si Dr. Laurent Chevallier; Ghidul caloriilor, carbohidratilor si colesterolului/Martha Schueneman; Slabim mancand normal/Melissa Hall; 101 Alimente care va pot salva viata/David Grotto; The World's Healthiest Foods/George Mateljan; Alimentatia Gravidei/Leonella Nava; Biblia Alimentatie Copilului/Eileen Behan; Alimentatia copilului de la nastere la 3 ani/Ruth Yaron; Alina-ti bebelusul in mod natural/Pamela Rhatigan; Beneficiile Nutritiei Optime/Patrick Holford; Traiesc, deci ma abtin/Mihaela Bilic; whfoods.com; Noua dieta Revolutionara/Atkins; Mananc, slabesc si ma mentin/Michel Montignac; Alimentele Adevar si Impostura/Laurent Chevallier; Sanatate prin terapii naturiste/Aurelian Cirjeu-Gogan; Mituri, fobii si adevaruri despre alimente/Dr. Joe Schwarcz; Ghidul viitoarei mame/Dr. Spock; wikipedia.org; Rina's Dieta de 90 de zile I si II/Breda Hrobat si Mojca Poljansek; Nutritie si Biotratamente/Phyllis A. Balch; Reteta Sanatatii Perfecte/Patrick Holford; 150 de alimente esentiale pentru imunitate/Kirsten Hartvig; 10001 de remedii casnice/The Reader's Digest;