Dieta bazata pe calorii negative

Calorii negativeSunt foarte cautate alimentele care nu ingrasa si, ca atare, in acest articol prezentam lista calorii negative si dieta asociata. Dieta pe baza de lista de calorii negative are la baza premisa ca anumite alimente nu ingrasa ba chiar au efecte inverse in corp si ne ajuta sa slabim. Dieta este controversata deoarece nu are la baza o teorie stiintifica solida. Nici un aliment nu are de fapt “calorii negative”. Cu toate acestea, sustinatorii dietei caloriilor negative spun ca exista alimente care nu ingrasa pentru ca nu au calorii si ca acesta este un mod sigur de a pierde in greutate.

Cum actioneaza dieta bazata pe calorii negative?

Teoria din spatele dietei bazate pe calorii negative este extrem de atragatoare. Aceasta functioneaza pe ideea ca organismul trebuie sa arda energie/calorii in scopul de a digera anumite alimente. Ca urmare, atunci cand vom manca anumite alimente organismul nostru va intra de fapt intr-un proces de ardere a grasimii. Sustinatorii curei de slabire de ardere a caloriilor spun ca ingerand anumite alimente se determina o crestere a proceselor metabolice fapt care poate conduce la pierderea in greutate.

Dieta caloriilor negative are la baza conceptul ca anumite alimente contin un surplus de vitamine şi minerale care pot accelera productia unor enzime în cantităţi suficiente asa incat sa se arda nu numai caloriile mancarii respective, dar posibil si alte calorii suplimentare, prezente în sistemul de digestie. Spre exemplu, daca mananci un mar care conţine 50 de calorii, organismul consuma mai mult decât atât pentru procesarea acestuia. Exista intr-adevar fructe si legume care nu ingrasa? Raspunsul corect ar fi DA, dar numai daca reusim sa tinem o dieta stricta.

fructe legume pro dieta .ro

Ce alimente au calorii negative (lista alimente care nu ingrasa):

Lista caloriilor negative: fructe care nu ingrasa, ba chiar ne ajuta sa slabim daca sunt integrate intr-o dieta sanatoasa per ansamblu:

  • Cirese IG 32
  • Grapefruit IG 36
  • Piersici IG 40
  • Caise IG 43
  • Portocale IG 47
  • Pere IG 47
  • Orice fructe de padure

Lista caloriilor negative: legume care nu ingrasa, ba chiar ne ajuta sa slabim daca sunt integrate intr-o dieta sanatoasa:

  • broccoli
  • varza (verde)
  • conopida
  • sparanghel
  • ardei
  • castraveti
  • andive
  • usturoi
  • ceapă
  • spanac
  • zucchini
  • salata verde

CONDIMENTELE nu ingrasa

Cu aceasta cura de slabire bazata pe fructe care nu ingrasa dar si pe legume care nu ingrasa – precum cele din lista de mai sus – slabim repede si cat de cat sanatos in sensul ca asiguram organismului vitamine, minerale si fibre. Dieta bazata pe lista alimentelor cu calorii negative este si o modalitate de a elimina toxinele din organism, ca o cura de detoxifiere. Cu toate acestea nu apelati des la aceasta cura de slabire bazata pe calorii negative. Cel mult o zi pe saptamana si nu foarte multe saptamani la rand.





49 Raspunsuri la discutia despre “Dieta bazata pe calorii negative”

Pages: [5] 4 3 2 1 » Vezi toate comentariile

  1. 49
    Freher Boha spune:

    Extraordinar! Si eu care credeam ca portocalele ingrasa…

  2. 48
    filimmon spune:

    ma intereseaza acest site..pentru a ma informa ptr diete.

  3. 47
    Delia spune:

    In primul rand FELICITARI PENTRU SITE! pe mine m-a ajuta zi de zi cu informatii. Am citit unele comentarii si pot sa va spun ca sustin ca dietele nu te ajuta decat pe termen scurt (vezi cartea”Traiesc, deci ma abtin”). Daca nu-ti schimbi stilul de viata si in primul rand de alimentatie cazi in plin efect YO-YO. Ma rog, eu cred ca fiecare trebuie sa realizeze acest lucru pe pielea lui ca sa constientizeze ca o cura nu ajuta mare lucru ce faci dupa cura e esential. Initial nu am vrut sa scriu un comentariu dar pana la urma m-am decis sa va spun experienta mea ca MULTUMESC pt informatiile site-ului care m-au ajutat mult. Pe 10 iulie am inceput cura Daneza, nu neaparat ca nu eram bine in pielea mea (1.70/75 -sunt fosta sportiva deci fizic sunt ok desi kg-ele ar zice altfel) ci pt ca am realizat ca trebuie sa fac unele schimbari in viata mea. Trecand pragul de 30 de ani am sesizat ca organismul meu nu mai e la fel de eficient in arderea grasimilor cum era inainte. Am facut si o criza biliara pe fond de alimentatie proasta, stres si suparare. Asa ca dupa un pui de plans de cateva zile, am luat matura si m-am apucat de curatenie. Mi-am luat concediu, mi-am parasit prietenul (un factor negativ de care ma tineam doar ca sa nu fiu singura)m-am apucat de cura Daneza si tenis de camp. Cam multe deodata, DAR pierderea celor 4 kg in 2 saptamani, si alte 4 in urmatoarele (datorita schimbarii totale a modului de alimentatie) m-au facut sa ma simt foarte bine si sa pot face curatenie si fizic si psihic…si mai ales in SUFLET. Concluzia ar fi ca in 35 de zile am slabit 8 kg schimbandu-mi modul de alimentatie, m-am indragostit de tenis si toate acestea indepartand partial ce era nociv in viata mea. Multumesc prodieta.ro pt ca mi-ati deschis interesul de a studia si a cunoaste CUM SA TRAIESTI SANATOS.

  4. 46
    HDOL » » Calorii negative fara viata de ierbivor: de la carnivor si supraponderal la carnivor si suplu (P) spune:

    [...] De ce este dieta vegetariana mai speciala? Pentru ca anumite legume si fructe contin asa numitele “calorii negative”. Acestea sunt calorii pentru care corpul investeste mai multa energie pentru a le asimila, decat pentru a le stoca. Pentru o lista a alimentelor cu calorii negative, consultati: http://prodieta.ro/dieta_calorii_negative_lista_caloriilor_negative_alimente_care_nu_ingrasa/ [...]

  5. 45
    Ana Nan spune:

    Ceea ce este foarte sigur e ca organismul nostru arde calorii din trei motive:
    1) pentru mentinerea vietii (respiratie, circulatia sangelui etc)
    2) pentru miscare
    3) pentru digestia / metabolizarea alimentelor

    Prin urmare, sunt cu siguranta si alimente a caror prelucrare necesita mai putina energie decat genereaza dar si alimente care nescesita mai multa energie…

    In concluzie: eu nu cred ca este nevoie de vreo dovada stiintifica pentru caloriile negative

    Sa aratati bine si sa fiti sanatosi!

  6. 44
    Mojo spune:

    Inca o chestie legata de miscare. Pentru a avea o conditie fizica chiar de invidiat iti trebuiesc 3 lucruri care te vor costa 0 lei : o camera , un geam deschis(fie vara fie iarna) si MOTIVATIE puternica ca asta face de la sine tot.Exercitii ….slava Domnului sunt o multime care va pot ajuta sa capatati o forma fizica buna chiar fara sa iesiti din casa.Ce e drept eu am si marele avantaj ca locuiesc la munte si am aer de calitate numai prin deschiderea ferestrei.Acum mai este o problema , daca esti o persoana care nu a prea facut sport in viata iti vine foarte greu sa te apuci de unul singur de ceva pentru ca probabil nu ai nici cele mai mici notituni despre o incalzire macar.Eu am cochetat cu sportul de pe la 11 ani si simt ca motivatia vine si din putina cunoastere , in sensul ca sti ce trebuie facut cu corpul tau si daca vrei sa reincepi o activitate sportiva sti de unde sa o iei si care iti este limita. Limita pe care , desigur o vei depasi pe parcurs ce iti recapeti conditia fizica, lucru care se intampla si cu mine la ora actuala.Dra hai ca m-a luat valul cu sportul meu si incep sa plictisesc. SANATATE.

  7. 43
    Mojo spune:

    La inaltimea de 1,72 aveam o greutate ce oscila vara intre 98-100kg si iarna 100-104kg.Dupa cum scriam la postarea nr.23 de pe aceasta pagina, cu sistemul acela de hranire am reusit in cursul a 4 luni sa ajung la greutatea de 77 de kg.Fara vreun efort supraomenesc de a ma infometa.Desi unora le vine foarte greu sa creada sau pur si simplu nu concep un asemenea mod de hranire iata ca da rezultate si dupa cum am tot spus (de prea multe ori)secretul este sa nu lasi sa apara senzatia de foame ca atunci incepi cu excesele.Ma simt extraordinar de bine si va spun ca nu tre sa poftesc la absolut nimic pentru ca mananc orice am in frigider(slanina, sarmale, mezeluri, mancare gatita de orice fel……etc.)dar…..cu masura.Cei care aveti copii va “vand” un pont, mancati in castronelele copiilor. Astfel nu poti manca mai mult de 2-3 linguri(mari) din orice mancare.Si dupa cateva ore(cam 4) puteti manca iarasi.Am totusi o regula in sensul ca daca mancarea consta in: fasole,cartofi(tocanita,la cuptor,natur,pireu),paste sau carne nu mananc cu paine.Iar mancarurile pe care le consum cu paine , nu mananc mai mult de o jumatate sau o felie de paine(franzela feliata).Bineinteles ca sportului ii dedic cel putin 30 de minute pe zi,6 zile pe saptamana fara exceptie.Inca o chestie de care , cand o afirm se mira toata lumea este ca nu am renuntat la bere si sant un consumator fidel (3-4 pe zi).Este pur si simplu un mit ca berea ingrasa.Pai la cata bere consum ZILNIC ar fi trebuit sa nu dau un gram jos, ba dimpotriva sa ma ingras in continuare, nu…? Mancatul haotic este toata hiba.SANATATE VA DORESC SI FACETI SPORT CA E MAI BUN DECAT ORICE.

  8. 42
    Ana spune:

    Buna! Imi doream sa pierd 3 kg si apoi sa ma mentin,mentionez ca nu eram grasa(1.65,50kg) si ca mananc extrem de sanatos pentru ca pur si simplu ador gustul mancarii sanatoase,gustul fructelor,cel al legumelor,nu as putea incepe o noua zi fara lapte(sau iaurt) si cereale integrale(in special ovazul pe care pur si simplu il ador),iubesc lactatele,dar le aleg pe cele degresate.Multi poate nu ma vor crede,dar mie chiar nu imi place fast-food ul,nu mi plac prajelile,salamul sau parizelul(dar imi plac la nebunie salatele cu ton,sau cu piept de pui la gratar),imi place extrem de mult somonul sau macroul la gratar,nu sunt adepta excesului de sare si dintre condimente prefer scortisoare, sau sucurilor carbogazoase,dar as bea fresh-uri de fructe fara limita…Aceste alegeri ale mele,extrem de bizare pt multi,cred ca se datoreaza faptului ca de mica am fost obisnuita cu mancarea sanatoasa,si se stie, cu totii preferam mancarurile pregatite de mamele noastre.Niciodata nu am suferit de acnee si nu am avut probleme cu greutatea pana la varsta asta,25 de ani si nu cred ca voi avea vreodata,deoarece seman fizic cu mama(si cu sora mai mare) care la varsta de 49 de ani arata extrem de bine si nu a avut niciodata celulita.Poate va intrebati de ce mi-am dorit sa pierd aceste 3 kg daca eram deja slaba;raspunsul este simplu,pentru ca aceste 3 kg le acumulasem in urma unor excese alimentare,dar nu va ganditi la ciocolata sau dulciuri…Cam in 2 saptamani,cat am stat la tara la bunicii mei, mancasem prea multe fructe si prea multa branzica de vaci cu smantanica:D…Mi s-a mai intamplat sa pun 2,3 kg la Paste sau la Craciun, insa am scapat repede de aceste kg,avand in vedere stilul meu de viata sanatos.Am sa va dau o dieta(o tineti cate zile vreti,in functie de cate kg aveti de dat jos)si apoi continuati cu o alimentatie sanatoasa daca vreti sa nu luati din nou in greutate,altfel,cred ca e in zadar.Rezultatele sunt vizibile dupa doar 3 zile.
    Mic-dejun:iaurt tnuva 0.1(sau orice alt iaurt degresat de 150g sau lapte degresat 150ml)+2 lingurite de cereale integrale(sau ovaz integral simplu)
    Pranz:200g salata mixta(toate legumele care va plac,inclusiv ceapa sau cartofii fierti,important este sa respectati gramajul)
    250g pepene verde
    Jumatate de lamaie(fara zahar,eventual o lingurita de miere care are in jur de 25 de kcal)
    Cina:20g cereale integrale(ma refer la ovaz,sau fulgi de secara, sau de grau, sau amestecate,important e sa fie 20g)+50g branza degresata de vaci+1 mar mare(320g de mar,pot fi si 2 dar sa nu depaseasca 350g)
    (120g)1 nectarina micuta
    (280g)pepene verde
    Eu in 5 zile am reusit sa revin la kg mele ideale si continui sa mananc sanatos,asa cum m-a invatat mama.Multa sanatate!

  9. 41
    Florin spune:

    Luisa tu nu ai luat in considerare si apa din fructe, normal intr-un kg de fructe este o cantitate destul de insemnata. Ca sa slabesti ai nevoie insa si de miscare, cate calorii consumi cu digestia nu este suficient. Atentie ce zice si Ispas Bogdan, stresul ingrasa, creierul suprasolicitat cere grasimi, parte din nutrientele ingerate sunt convertite in grasimi si nu sunt in intregime arse, de aceea trebuie ca, daca lucrezi in stres, sa ai cel putin 2-3 ore de relaxare mentala si activitate fizica dupa o zi de munca. Foarte important pentru a ne ajuta sa ne mentinem greutatea este si sa ne limitam drastic consumul de alimente rafinate si suprarafinate, de prajeli si mancaruri condimentate in exces. Cand zic condimentate in exces, exclud condimentele 100% naturale.

Pages: [5] 4 3 2 1 » Vezi toate comentariile

Opinia / Comentariul dvs


7 − 3 =

Powered by WordPress | Visit iCellPhoneDeals.com for Free Cell Phone Deals. | Thanks to BestInCellPhones.com, MMORPGs and Fat burning furnace| Scientia.ro
Toate articolele din acest site sunt sub licenta revistei online prodieta.ro. Articolele Prodieta.ro pot fi preluate in limita a 1000 de semne, dar nu mai mult de 1/2 din continut, obligatoriu cu link catre articolul original.Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ si nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricarei alte forme de interventie medicala profesionala. Pro dieta.ro nu este responsabil pentru diagnosticuri facute de vizitatori sau de consecintele interpretarii informatiilor prezente aici. Site-ul pro dieta .ro are la baza informatii furnizate de nutritionisti si articole ale universitatilor si institutelor de cercetare specializate in nutritie si sanatate. Informatiile sunt adaptate conform stilului redactional prodieta.ro.
Bibliografie generala: Ghidul sanatatii tale/Michael van Straten; 199 de retete vegetariene; Cum sa oprim imbatranirea/Jean Carper; Ghidul indicelui glicemic/Barbara Ravage; Armonia din farfurie/Maryse Wolinski si Dr. Laurent Chevallier; Ghidul caloriilor, carbohidratilor si colesterolului/Martha Schueneman; Slabim mancand normal/Melissa Hall; 101 Alimente care va pot salva viata/David Grotto; The World's Healthiest Foods/George Mateljan; Alimentatia Gravidei/Leonella Nava; Biblia Alimentatie Copilului/Eileen Behan; Alimentatia copilului de la nastere la 3 ani/Ruth Yaron; Alina-ti bebelusul in mod natural/Pamela Rhatigan; Beneficiile Nutritiei Optime/Patrick Holford; Traiesc, deci ma abtin/Mihaela Bilic; whfoods.com; Noua dieta Revolutionara/Atkins; Mananc, slabesc si ma mentin/Michel Montignac; Alimentele Adevar si Impostura/Laurent Chevallier; Sanatate prin terapii naturiste/Aurelian Cirjeu-Gogan; Mituri, fobii si adevaruri despre alimente/Dr. Joe Schwarcz; Ghidul viitoarei mame/Dr. Spock; wikipedia.org; Rina's Dieta de 90 de zile I si II/Breda Hrobat si Mojca Poljansek; Nutritie si Biotratamente/Phyllis A. Balch; Reteta Sanatatii Perfecte/Patrick Holford; 150 de alimente esentiale pentru imunitate/Kirsten Hartvig; 10001 de remedii casnice/The Reader's Digest;