Dieta daneza

Dieta danezaDieta daneza sau dieta care schimba metabolismul. Dieta daneza este preferata si de vedetele de la Hollywood. Meniul pentru dieta daneza (pe zile) este expus mai jos si va recomandam sa cititi si comentariile si opiniile celor care au urmat dieta daneza (la finalul articolului, in partea de jos a paginii).

Fara a o promova ca fiind o dieta ideala, o mentionam pe site-ul prodieta.ro  pentru ca dorim sa va creati o imagine de ansamblu asupra dietelor in general si sa fiti cat mai informati in domeniu.

Dieta daneza, dieta care schimba metabolismul

Aceasta dieta mai este cunoscuta si ca dieta care modifica metabolismul si care are efect timp de 2 ani. Dieta daneza trebuie sa fie urmata timp de 13 de zile. Dupa cum veti citi si in comentariile si parerile cititorilor nostri, din cauza ca dureaza atat, cura de slabire daneza pare dificil de urmat insa multumirea de a slabi rapid este suficient de mare pentru a rezista aceste doua saptamani.

Odata ce ati terminat dieta puteti manca in mod normal, fara a va ingrasa din nou. Aceasta cura de slabire are ca explicatie a slabirii faptul ca se “imbunatateste” arderea de calorii.

In cazul in care dieta este urmata cu strictete, in conformitate cu instructiunile, puteti pierde intre 7-20 kg. Nu aveti insa permisiunea de a porni un alt regim alimentar pentru 2 ani. Dupa trecerea acestor doi ani, daca este necesar, puteti relua dieta care promite ca schimba metabolismul …

NOTA:
Rezultatele dietei daneze variaza de la o persoana la alta in functie de cat de mult doriti sa pierdeti in greutate si de cum reactioneaza organismul dvs. la diferite produse alimentare. Cu cat mai aveti de pierdut, cu atat veti pierde mai multe kilograme…

Ce spun promotorii acestei diete: Daca in timpul dietei se fac abateri de la planul scris, dieta se va opri imediat pentru ca nu va mai avea efectele dorite de pe metabolismului. Dieta poate fi incercata din nou, dupa 6 luni si nu inainte. Daca ati incalcat vreo regula inainte de a sasea zi de dieta, aveti posibilitatea sa o reluati din nou dupa 3 luni.

Aceasta dieta nu este menita sa rezolve toate problemele asociate cu kilogramele in plus, dar este un inceput bun. Exercitiile fizice derulate in mod regulat vor ajuta la pierderea kilogramelor in plus.

Ce mancam in
Ziua 1
a dietei care “schimba metabolismul”

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar
pranz: 2 oua fierte tare + spanac fiert + 1 rosie
cina: 200 gr. carne de vita la gratar + 1 salata verde cu ulei (preferabil de masline) si suc de lamaie

Ziua 2

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar
pranz: 200 gr de sunca slaba + 1 iaurt natural
cina: 200 gr. carne de vita la gratar + 1 salata verde cu ulei (preferabil de masline) si suc de lamaie

Ziua 3

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar + 1 felie paine prajita
pranz: 2 oua fierte tare + 100 gr de sunca slaba + 1 salata verde cu suc de lamaie
cina: telina fiarta + 1 rosie + 1 fruct proaspat

Ziua 4

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar + 1 felie paine prajita
pranz: 1 suc de portocale (220ml) + 1 iaurt natural
cina: 1 ou fiert tare + 1 morcov mare dat pe razatoare si cateva felii de branza

Ziua 5

mic dejun: 1 morcov mare dat pe razatoare cu suc de lamaie adaugat
pranz: 200 g peste-cod fiert cu zeama de lamaie si o lingurita de unt
cina: 200 g friptura de vita la gratar si salata verde cu telina proaspata

Ziua 6

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar + 1 felie paine prajita
pranz: 2 oua fierte tare + 1 morcov mare dat pe razatoare cu suc de lamaie adaugat
cina: 250 grame pui la gratar sau fiert + salata de salata verde cu ulei (preferabil de masline) si suc de lamaie

Ziua 7

mic dejun: 1 cana cu ceai neindulcit
pranz: NIMIC (beti multa apa…)
cina: 200 g carne de miel preparata slab si un mar

Ziua 8

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar
pranz: 2 oua fierte tare + spanac fiert + 1 rosie
cina: 200 gr. carne de vita la gratar + 1 salata verde cu ulei (preferabil de masline) si suc de lamaie

Ziua 9

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar
pranz: 200 gr de sunca slaba + 1 iaurt natural
cina: 200 gr. carne de vita la gratar + 1 salata verde cu ulei (preferabil de masline) si suc de lamaie

Ziua 10

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar + 1 felie paine prajita
pranz: 2 oua fierte tare + 100 gr de sunca slaba + 1 salata verde cu suc de lamaie
cina: telina fiarta + 1 rosie + 1 fruct proaspat

Ziua 11

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar + 1 felie paine prajita
pranz: 1 suc de portocale (220ml) + 1 iaurt natural
cina: 1 ou fiert tare + 1 morcov mare dat pe razatoare si cateva felii de branza

Ziua 12

mic dejun: 1 morcov mare dat pe razatoare cu suc de lamaie adaugat
pranz: 200 g peste-cod fiert cu zeama de lamaie si o lingurita de unt
cina: 200 g friptura de vita la gratar si salata verde cu telina proaspata

Ziua 13

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar + 1 felie paine prajita
pranz: 2 oua fierte tare + 1 morcov mare dat pe razatoare cu suc de lamaie adaugat
cina: 250 grame pui la gratar sau fiert + salata de salata verde cu ulei (preferabil de masline) si suc de lamaie

Dieta trebuie sa fie urmata EXACT asa cum este, nici mai mult, nici mai putin!

NOTE:
• E bine sa cumparam toate ingredientele inainte de a incepe dieta. Nu este bine sa mergem la cumparaturi in timpul regimului.
• Daca va este foame in timpul dietei … beti apa. Cel putin 2 litri ( 6-8 pahare) / zi
• Mancati multa salata verde.
• Pestele cod poate fi inlocuit cu pastrav sau turbot.
• Cafeaua nu poate fi inlocuită cu ceai si nu adaugati mai mult zahar decat este specificat.
• Iaurtul trebuie sa fie simplu, natural si nu iaurt cu fructe sau zahar.
• Nu se consuma alcool, guma de mestecat (ambele contin zaharuri, care vor modifica dieta de schimbare a metabolismului in sens negativ)
• Mancati fructe cu calorii negative
• Mancati rosiile crude
• Atunci cand nu este specificata cantitatea inseamna ca puteti manca oricat de mult din acel aliment (de ex: salata, spanac)
• Ceaiul este bine sa fie din plante.
• Cafeaua nu poate fi inlocuita cu altceva.
• Nu inlocuiti nici carnea de miel cu altceva!
• Carnea o puteti manca fiarta, la gratar sau la aburi. Nu mancati carne prajita!
• Sunca poate fi de pui sau curcan
• Puteti folosi sare, piper si alte condimente
• Adolescentii, batranii sau persoanele cu probleme de sanatate nu sunt sfatuite sa urmeze aceasta dieta.

Cafea macinata pentru slabire Fitness

Cafea macinata cu efect de slabire Fitness Italia + Plante medicinale>>29.9 Lei >> vezi mai multe detalii <<

Atunci cand urmati dieta daneza puteți folosi cafeaua antioxidantă Fitness Italia care are o combinație interesanta de plante foarte placută pentru diminețile dvs si pentru “pornirea” metbolismului. Consumul regulat al acestei cafele a fost dovedit științific ca ajuta pentru cei care doresc sa slabească, din 150 adulți care au participat la test, niciunul dintre nu numai ca nu s-au ingrașat, ci 83% dintre ei chiar au slabit. >> vezi pret, ingrediente si proprietati >>

 

Puteti folosi capsulele 100% naturale  cu extract de fructe, legume, ceai verde bogate in vitamine (care nu adauga calorii) pentru a ramane sanatosi in timpul dietelor restrictive precum dieta daneza! Produsele Medicura Germania sunt 100% Naturale si nu contin ingrediente “minune” ci doar extracte de fructe si ceai verde corect dozate >> cititi mai multe informatii despre produse de slabit sanatoase, cu ingrediente simple si naturale <<

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.




384 Raspunsuri la discutia despre “Dieta daneza”

Pages: [39] 38 37 36 35 34 33 32 31 30 29 … 1 » Vezi toate comentariile

  1. 384
    denisa spune:

    Telefonul meu scrie tot aiurea sau situ ul e de vina,foarte greu reusesc sa scriu un comentariu,scuze pentru greseli :)

  2. 383
    denisa spune:

    Dupa ce termin dieta ma gandeam sa i au acelasi mic dijun,adica o cafea un ceai eventual un pahar cu lapte si o felie de paine prajita(la dieta eram tare fericita cand aveam de mancat felia aia de paine :))) )la pranz,iar din dieta am ramas cu ceva ce imi place…eu tot ce era cu salata sau morcovi le puneam toate impreuna si imi faceam o salata…mi a placut mult salata amestecata cu ou si sunca cu putin ulei si lamaie,morcovul cu ou si branza tot asa facute o salata…o sa incerc ca la fiecare masa sa am salata sau legume…am observat ca atunci cand aveam de mancat salata cu ceva carne(am folosit salata iceberg,am citit pe ceva site ca e buna si asta),puneam o salata intreaga:)ori ma suturam de atata mestecat ca parca nu se mai termina ori chiar era satioasa:))) asa voi face si dupa ce o sa termin dieta…carnea fiarta nu mai mi se pare asa groaznica,puneam in apa in care o fierbeam putina sare,piper si usturoi granulat,ii da un gust bun…iar seara o sa mananc ceva usor un iaurt,un fruct,morcov razalit cu suc de lamaie(tot de la dieta,mi s a parut super)…o sa evit semipreparatele,inainte mancam destul de multe,prajelile,dulciurile,o sa mai mananc dar asa cu limita si nu in fiecare zi si painea,o sa incerc sa ma limitez la o felie pe zi si cel mai important vreau sa continui sa beau 2l de apa pe zi,cand simt ca parca as manca ceva dar nu stiu ce si nici macar nu mi e foame o sa beau apa,eu cred ca asa m am ingrasat…tot timpul imi venea sa mananc ceva de plictiseala,sper sa reusesc ce mi am propus!Important e ca dieta asta ne a invatat sa mancam mai sanatos,mai putin si sa avem un orar la mese,adica sa sti ca e micul dejun,pranzul si cina…eu mancam cand imi era foame,chiar si la 10 seara…nu o sa mai fac asta,cel putin dupa ora 19 nu o sa mai mananc.Hai ca deja va plictisesc :))nu am rezistat si m am cantarit azi dimineata…am slabit 4,600kg in total si mai am 3 zile cu tot cu ziua de azi…sper sa ma slabesc 1-2 kg :) va pup

  3. 382
    andreea spune:

    Miha de cand am terminat zic eu, cred ca am mancat bine, mai putin ieri la pranz…apoi la cina am avut grija si am mancat sunca de curcan cu iaurt!! De cantarit nu m’am mai cantarit, astept ziua de miercuri sa ma sui ( si am sa te anunt) )…am zis k o data pe saptamana e suficient!!! Ouale, intradevar ajuta dar nu sunt recomandate mai mult de 3-4 pe saptamana, apoi am auzit cum ca albusurile se pot manca la discretie….nu stiu ce sa zic!!! Eu prefer 3-4 sau 2-3 pe saptamana si gata…plus iaurtul ajuta foarte mult…eu la fiecare masa am iaurtu langa mine, si nu e de 0, 0% grasimi e iaurt normal!! Astept vesti, opinii, comentarii!!! Va pup

  4. 381
    miha spune:

    Andreea vroiam sa zic ca pe cantar nu se vedea nici o schimb are ,doar in cm.vroiam sa te intreb cum ai mancat zile le astea?daca ai mancat normal ai pus ceva?mie mi-e frica de efectul yoyo…..eu Maine la pranz vreau sa mananc normal iar seara Putin. Si de luni sa continui cu dieta.dar cum ai spus tu,cu mai puntine oua (desi am citit ca ouale ajuta la arderea grasimilor si pt asta sunt atatea..)

Pages: [39] 38 37 36 35 34 33 32 31 30 29 … 1 » Vezi toate comentariile

Opinia / Comentariul dvs


9 − = 5

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and
Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2015. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.