Dieta daneza

Dieta danezaDieta daneza sau dieta care schimba metabolismul. Dieta daneza este preferata si de vedetele de la Hollywood. Meniul pentru dieta daneza (pe zile) este expus mai jos si va recomandam sa cititi si comentariile si opiniile celor care au urmat dieta daneza (la finalul articolului, in partea de jos a paginii).

Fara a o promova ca fiind o dieta ideala, o mentionam pe site-ul prodieta.ro  pentru ca dorim sa va creati o imagine de ansamblu asupra dietelor in general si sa fiti cat mai informati in domeniu.

Dieta daneza, dieta care schimba metabolismul
Aceasta dieta mai este cunoscuta si ca dieta care modifica metabolismul si care are efect timp de 2 ani. Dieta daneza trebuie sa fie urmata timp de 13 de zile. Dupa cum veti citi si in comentariile si parerile cititorilor nostri, din cauza ca dureaza atat, cura de slabire daneza pare dificil de urmat insa multumirea de a slabi rapid este sufiecient de mare pentru a rezista aceste doua saptamani.

Odata ce ati terminat dieta puteti manca in mod normal, fara a castiga in greutate. Aceasta cura de slabire are ca explicatie a slabirii faptul ca se “imbunatateste” arderea de calorii.

In cazul in care dieta este urmata cu strictete, in conformitate cu instructiunile, puteti pierde intre 7-20 kg. Nu aveti insa permisiunea de a porni un alt regim alimentar pentru 2 ani. Dupa trecerea acestor doi ani, daca este necesar, puteti relua dieta care promite ca schimba metabolismul …

NOTA:
Rezultatele dietei daneze variaza de la o persoana la alta in functie de cat de mult doriti sa pierdeti in greutate si de cum reactioneaza organismul dvs. la diferite produse alimentare. Cu cat mai aveti de pierdut, cu atat veti pierde mai multe kilograme…

Ce spun promotorii acestei diete: Daca in timpul dietei se fac abateri de la planul scris, dieta se va opri imediat pentru ca nu va mai avea efectele dorite de pe metabolismului. Dieta poate fi incercata din nou, dupa 6 luni, si nu inainte. Daca ati incalcat vreo regula inainte de a sasea zi de dieta, aveti posibilitatea sa o reluati din nou dupa 3 luni.

Aceasta dieta nu este menita sa rezolve toate problemele asociate cu kilogramele in plus, dar este un inceput bun. Exercitiile fizice derulate in mod regulat vor ajuta la pierderea kilogramelor in plus.

Ce mancam in
Ziua 1
a dietei care “schimba metabolismul”

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar
pranz: 2 oua fierte tare + spanac fiert + 1 rosie
cina: 200 gr. carne de vita la gratar + 1 salata verde cu ulei (preferabil de masline) si suc de lamaie

Ziua 2

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar
pranz: 200 gr de sunca slaba + 1 iaurt natural
cina: 200 gr. carne de vita la gratar + 1 salata verde cu ulei (preferabil de masline) si suc de lamaie

Ziua 3

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar + 1 felie paine prajita
pranz: 2 oua fierte tare + 100 gr de sunca slaba + 1 salata verde cu suc de lamaie
cina: telina fiarta + 1 rosie + 1 fruct proaspat

Ziua 4

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar + 1 felie paine prajita
pranz: 1 suc de portocale (220ml) + 1 iaurt natural
cina: 1 ou fiert tare + 1 morcov mare dat pe razatoare si cateva felii de branza

Ziua 5

mic dejun: 1 morcov mare dat pe razatoare cu suc de lamaie adaugat
pranz: 200 g peste-cod fiert cu zeama de lamaie si o lingurita de unt
cina: 200 g friptura de vita la gratar si salata verde cu telina proaspata

Ziua 6

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar + 1 felie paine prajita
pranz: 2 oua fierte tare + 1 morcov mare dat pe razatoare cu suc de lamaie adaugat
cina: 250 grame pui la gratar sau fiert + salata de salata verde cu ulei (preferabil de masline) si suc de lamaie

Ziua 7

mic dejun: 1 cana cu ceai neindulcit
pranz: NIMIC (beti multa apa…)
cina: 200 g carne de miel preparata slab si un mar

Ziua 8

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar
pranz: 2 oua fierte tare + spanac fiert + 1 rosie
cina: 200 gr. carne de vita la gratar + 1 salata verde cu ulei (preferabil de masline) si suc de lamaie

Ziua 9

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar
pranz: 200 gr de sunca slaba + 1 iaurt natural
cina: 200 gr. carne de vita la gratar + 1 salata verde cu ulei (preferabil de masline) si suc de lamaie

Ziua 10

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar + 1 felie paine prajita
pranz: 2 oua fierte tare + 100 gr de sunca slaba + 1 salata verde cu suc de lamaie
cina: telina fiarta + 1 rosie + 1 fruct proaspat

Ziua 11

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar + 1 felie paine prajita
pranz: 1 suc de portocale (220ml) + 1 iaurt natural
cina: 1 ou fiert tare + 1 morcov mare dat pe razatoare si cateva felii de branza

Ziua 12

mic dejun: 1 morcov mare dat pe razatoare cu suc de lamaie adaugat
pranz: 200 g peste-cod fiert cu zeama de lamaie si o lingurita de unt
cina: 200 g friptura de vita la gratar si salata verde cu telina proaspata

Ziua 13

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar + 1 felie paine prajita
pranz: 2 oua fierte tare + 1 morcov mare dat pe razatoare cu suc de lamaie adaugat
cina: 250 grame pui la gratar sau fiert + salata de salata verde cu ulei (preferabil de masline) si suc de lamaie

Dieta trebuie sa fie urmata EXACT asa cum este, nici mai mult, nici mai putin!

NOTE:
• E bine sa cumparam toate ingredientele inainte de a incepe dieta. Nu este bine sa mergem la cumparaturi in timpul regimului.
• Daca va este foame in timpul dietei … beti apa. Cel putin 2 litri ( 6-8 pahare) / zi
• Mancati multa salata verde.
• Pestele cod poate fi inlocuit cu pastrav sau turbot.
• Cafeaua nu poate fi inlocuită cu ceai si nu adaugati mai mult zahar decat este specificat.
• Iaurtul trebuie sa fie simplu, natural si nu iaurt cu fructe sau zahar.
• Nu se consuma alcool, guma de mestecat (ambele contin zaharuri, care vor modifica dieta de schimbare a metabolismului in sens negativ)
• Mancati fructe cu calorii negative
• Mancati rosiile crude
• Atunci cand nu este specificata cantitatea inseamna ca puteti manca oricat de mult din acel aliment (de ex: salata, spanac)
• Ceaiul este bine sa fie din plante.
• Cafeaua nu poate fi inlocuita cu altceva.
• Nu inlocuiti nici carnea de miel cu altceva!
• Carnea o puteti manca fiarta, la gratar sau la aburi. Nu mancati carne prajita!
• Sunca poate fi de pui sau curcan
• Puteti folosi sare, piper si alte condimente
• Adolescentii, batranii sau persoanele cu probleme de sanatate nu sunt sfatuite sa urmeze aceasta dieta.

Cafea macinata pentru slabire Fitness

Cafea macinata cu efect de slabire Fitness Italia + Plante medicinale>>29.9 Lei >> vezi mai multe detalii <<

Atunci cand urmati dieta daneza puteți folosi cafeaua antioxidantă Fitness Italia care are o combinație interesanta de plante foarte placută pentru diminețile dvs si pentru “pornirea” metbolismului. Consumul regulat al acestei cafele a fost dovedit științific ca ajuta pentru cei care doresc sa slabească, din 150 adulți care au participat la test, niciunul dintre nu numai ca nu s-au ingrașat, ci 83% dintre ei chiar au slabit. >> vezi pret, ingrediente si proprietati >>

 

Puteti folosi capsulele 100% naturale  cu extract de fructe, legume, ceai verde bogate in vitamine (care nu adauga calorii) pentru a ramane sanatosi in timpul dietelor restrictive precum dieta daneza! Produsele Medicura Germania sunt 100% Naturale si nu contin ingrediente “minune” ci doar extracte de fructe si ceai verde corect dozate >> cititi mai multe informatii despre produse de slabit sanatoase, cu ingrediente simple si naturale <<

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.




318 Raspunsuri la discutia despre “Dieta daneza”

Pages: [32] 31 30 29 28 27 26 25 24 23 22 … 1 » Vezi toate comentariile

  1. 318
    Antoniu Arthur spune:

    Buna dimineata,
    Ieri 26.01.2015, am inceput dieta. Deocamdata ma simt ok, am 175 cm si 108 kg, sper sa ajung la 90 de kg, ar fi minunat!

    As dori sa pun cateva intrebari care nu-mi dau pace:
    1. Daca seara in jurul orei 21.00 este permis sa mananc un morcov?
    2. Cantitatea de carne prescrisa in dieta poate fi impartita, sa zicem, in doua mese?
    De exemplu: 200 grame carne de vita – gratar, trebuie mancata toata cantitatea de carne la o masa sau poate fi impartita cantitatea in doua pentru a amgi senzatia de foame?

    Va multumesc, astept un raspuns!
    Cu stima,
    A.A.

  2. 317
    miky spune:

    am inceput si eu de pe 19 ian azi e a 4 zi pe 19 cantaru arata 88,8kg azi arata 84,4 kg anunt la sfarsit cante kg am dat jos spor la slabit

  3. 316
    Alina spune:

    Buna fetelor,

    Am inceput sa tin si eu dieta, la recomandarea unei prietene, am citit si comm voastre; sunt in a doua zi ma simt bine; tinand cont ca eu nu beau cafea, ieri dimi si azi am baut cate o cafea si simteam cum inceput sa tremur; oua eu nu manac ca mi se face rau de la ele asa ca lem exclus si le voi exclude pe toata durata dietei ( credca mananc 2 oua pe an :))); spanac nici nu vreau sal vad mia fost rau odata de la el si de atunci nul mai suport nici macar sal vad in concluzie in prima zi am baut cafeaua , iar la cina am mancat foarte putina carne de vita doar fiarta cu putina sare, simteam ca nu are niciun gust (deobicei o prepar cu legume la cuptor)
    Pentru ziua a doua mi sa aprut cam mult 200 gr. de sunca presata de pui si am mancat crca 100 gr si cu un iaurt Danone mare, iar pt seara mai am putina vita cu salata.
    Ma voi cantari doar la sfarsitul dietei sa vad cate KG voi avea; revin cu detalii.

    Vreau sa va intreb daca tin degeaba aceasta dieta tinand cont ca eu exclud anumite alimente, care pur si simplu imi fac rau, nu din alte motive ( voi exclude oua, spanac, telina, miel)

  4. 315
    Carmen spune:

    Sunt la a doua zi!! Am inceput de la 77 kg..1,65..48 de ani! Succes fetelor! (Maria,Deea,etc)..mielul nu il pot manca..va voi anunta de rezultate!

  5. 314
    Georgi spune:

    Fetelor recomand ca dieta sa fie tinuta vara pentru ca este mult mai ieftin,si mai gustos deoarece dieta contine multe salate.
    Treaba voastra,daca vreti sa va arda buzunarul…
    Si nu,nu se inlocuieste abosolut nimic.Altfel se dadeau alternative.
    PS: dieta va avea efect pe termen scurt daca nu faceti si miscare si masaj.
    Va pup!

  6. 313
    silvia spune:

    Am tinut dieta in vara lui 2014 .
    Rezultatul; 3 kg in 12 zile. 2 luni mai tarziu am acumulat
    cele 3 kg + 2 kg extra. Deci exista ,dupa orice dieta efectul JOJO ! te ingrasi cu mult peste cat ai slabit !
    Nu am mancat exagerat insa totusi efectul negativ s-a produs si destul de rapid.
    Am inceput in urma cu 3 zile din-nou si vreau sa vad de data asta care este rezultatul. Este CRASH DIET,deci slabesti rapid,cu mentinutul este mai greu !
    Succes tuturor !

  7. 312
    maria spune:

    Si eu sunt in a 3-a zi de dieta si simt cum ma sfarsesc. Am trecut pragul de 90 de kg/1.69 inaltime si am zis: STOP. Trebuie sa fac ceva!
    Mi-a fost recomandata de un medic acupuncturist care, intrebindu-l cu ce pot inlocui vita (carnea rosie nu e prea indicata) mi-a spus ca o pot inlocui cu un cotlet de porc fara os si f.slab. Numarul de kg pierdute depinde de la organism la organism. Suntem nascuti fiecare cu codul sau unic si de aceea unii slabesc mai putin, altii mai mult. Pana acum, dupa doua zile am dat jos 1 kg. Ceea ce e mai eficace la aceasta dieta este schimbarea metabolismului pe termen indelungat.Macar nu ma mai ingras daca respect niste reguli simple: evitarea dulciurilor, pastelor, fainei, orezului, painii, cartofului, categorisite la capitolul “glucide rapide”.
    Si inca ceva: beau la apa de nu-mi vine sa cred: peste 3 litri/zi. De foame, bineinteles!
    Vad ca aici spune ca mielul nu se poate inlocui sub nicio forma. Imi detaliaza si mie cineva care este motivul? Multumesc si spor la dieta!

  8. 311
    deea spune:

    Buna!! Sunt si eu in a 6a zi de dieta si dupa 5 zile am dat jos 3..mulțumitor!!am inceput de la 68 de kg la 1.60m sa vedem la final!am mai ținut odata dieta asta akum vreo 3 ani si am dat 5 kg in 11 zile dar am continuat sa slabesc avand grija mare la alimentatie!!atuni am pornit dieta de la 78 kg.mai e cnv care tine dieta acum??makar sa ne mai incurajam unii pe altii

Pages: [32] 31 30 29 28 27 26 25 24 23 22 … 1 » Vezi toate comentariile

Opinia / Comentariul dvs


× 9 = 72

Powered by WordPress | Visit iCellPhoneDeals.com for Free Cell Phone Deals. | Thanks to BestInCellPhones.com, MMORPGs and Fat burning furnace| Scientia.ro
Toate articolele din acest site sunt sub licenta revistei online prodieta.ro. Articolele Prodieta.ro pot fi preluate in limita a 1000 de semne, dar nu mai mult de 1/2 din continut, obligatoriu cu link catre articolul original.Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ si nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricarei alte forme de interventie medicala profesionala. Pro dieta.ro nu este responsabil pentru diagnosticuri facute de vizitatori sau de consecintele interpretarii informatiilor prezente aici. Site-ul pro dieta .ro are la baza informatii furnizate de nutritionisti si articole ale universitatilor si institutelor de cercetare specializate in nutritie si sanatate. Informatiile sunt adaptate conform stilului redactional prodieta.ro.
Bibliografie generala: Ghidul sanatatii tale/Michael van Straten; 199 de retete vegetariene; Cum sa oprim imbatranirea/Jean Carper; Ghidul indicelui glicemic/Barbara Ravage; Armonia din farfurie/Maryse Wolinski si Dr. Laurent Chevallier; Ghidul caloriilor, carbohidratilor si colesterolului/Martha Schueneman; Slabim mancand normal/Melissa Hall; 101 Alimente care va pot salva viata/David Grotto; The World's Healthiest Foods/George Mateljan; Alimentatia Gravidei/Leonella Nava; Biblia Alimentatie Copilului/Eileen Behan; Alimentatia copilului de la nastere la 3 ani/Ruth Yaron; Alina-ti bebelusul in mod natural/Pamela Rhatigan; Beneficiile Nutritiei Optime/Patrick Holford; Traiesc, deci ma abtin/Mihaela Bilic; whfoods.com; Noua dieta Revolutionara/Atkins; Mananc, slabesc si ma mentin/Michel Montignac; Alimentele Adevar si Impostura/Laurent Chevallier; Sanatate prin terapii naturiste/Aurelian Cirjeu-Gogan; Mituri, fobii si adevaruri despre alimente/Dr. Joe Schwarcz; Ghidul viitoarei mame/Dr. Spock; wikipedia.org; Rina's Dieta de 90 de zile I si II/Breda Hrobat si Mojca Poljansek; Nutritie si Biotratamente/Phyllis A. Balch; Reteta Sanatatii Perfecte/Patrick Holford; 150 de alimente esentiale pentru imunitate/Kirsten Hartvig; 10001 de remedii casnice/The Reader's Digest;