Dieta anticelulitica

Dieta anticelulitica si cum scapam de celulita reprezinta o principala preocupare a femeilor de astazi. Dieta anticelulita nu functioneaza insa peste noapte ci are nevoie de timp indelungat pentru a avea efecte benefice.

Dieta anticeluliticaCelulita “terorizeaza” majoritatea femeilor. Dieta anticelulitica este pe termen lung dar sigur. De altfel, celulita nu dispare in cateva zile si nici in cateva saptamani. Cremele anticelulita au mai mult efectul de a hidrata pielea si de a stimula colagenul asa incat pielea sa arate mai intinsa si sa nu se mai remarce aspectul de coaja de portocala determinat de celulita. Peste 90% dintre femei sunt afectate de celulita, fie ca sunt tinere sau nu. Desigur ca dorim sa scapam de celulita dar modul in care ne alimetam influenteaza foarte mult aparitia ei si lupta de dupa aparitie.

Cum apare celulita?

Adevarul este ca modul cum apare celulita nu este inca pe deplin deslusit. Se pare ca este un mit fals acela ca celulita reprezinta depozite de toxine in organism. Celulita este la fel ca orice alta grasime numai ca are o forma nedorita si neplacuta.

La femei grasimea este colectata in mici depozite in structuri ale ceulelor. In mod normal aceste depozite de grasime sunt ascunse sub piele dar in cazul celulitei se regasesc foarte aproape de piele. Motivele aparitiei celulitei sunt de obicei excesul de greutate sau retenţia de lichide. Ca sa scapam de celulita trebuie sa alegem alimente care pun in miscare depozitele de grasime. Pentru a scapa de celulita sau pentru a preveni aparitia ei trebuie sa evitam anumite alimente care fac rau. Aceste alimente care duc la aparitia celulitei sunt alimentele prajite, sarate, cu conservanti sau aditivi alimentari. Aceste alimente trebuie evitate daca dorim sa scapam de celulita.

Dieta anticelulitica: 4 pasi vitali in lupta cu celulita:

1. Daca dorim sa scapam de celulita trebuie sa taiem din calorii. Dacă sunteţi supraponderali, prin slabire veti micşora depozitele de grăsime pe care le numim celulita. Trebuie sa mancam alimente cu un continut redus de grăsime si sa ducem organismului un aport mai mare de proteine, de fructe şi legume.

2. Pentru un tratament eficient al celulitei trebuie sa eliminam retenţia de lichide. Excesul de lichid din organism va cauza umflarea depozitelor de grasime, aceasta fiind si o cauza majora pentru care si femeile slabe au celulita. Trebuie sa mancam nesarat si sa bem cel putin 8 pahare de apa plata pe zi atunci cand sustinem tratament pentru celulita.

3. Trebuie sa marim aportul antioxidantilor pentru a scapa de celulita si pentru un tratament eficient. Peretii care inconjoara depozitele de grasime sunt din colagen si ca atare sunt atacti de radicalii liberi. Radicalii liberi sunt produsi de alimentele prajite, de fumat, statul la plaja, poluare, grasimi saturate, zahar, alcool si chiar cafea. Datorita faptului ca este afectat colagenul in sensul ca scade, pielea se strange peste depozitele de grasime numite celulita si o face mai observabila. Trebuie sa mancam cel putin cinci portii de fructe si legume pe zi pentru a oferi organismului necesarul de antioxidanti care sa lupte cu radicalii liberi si implicit cu celulita.

4. Reducerea toxinelor este indicata in eliminarea si tratamentul celulitei. Radicalii liberi (fumat, statul la plaja, poluare, grasimi saturate, zahar, alcool si chiar cafea) pun o presiune peste sistemul limfatic (cel care elimina toxinele din organism). Atunci cand sistemul limfatic este alterat de influenta radicalilor liberi se produs ca niste fibre care se leaga de peretii depozitelor de grasime ingrosandu-le. Trebuie sa eliminam din dieta zilnica alimentele expuse in lista de mai sus.

Cu toate acestea, pentru a trata cu adevărat cu celulita ar trebui sa avem o dieta zilnica bazata pe alimente sanatoase.

Alimente recomandata in dieta anticelulitica si tratamentul celulitei:

  • Proteinele, cum ar fi cele obtinute din peşte alb, pui fara piele, fasole sunt foarte indicate in tratamentul celulitei: acestea conţin amino-acizi care lupta cu retenţia de lichide.
  • Uleiul de peşte: pe langa faptul ca este o bună sursă de proteine, aceasta conţine, de asemenea, grăsimi esentiale si hidrateaza pielea (fapt care face sa nu se mai remarce celulita)
  • Avocado: este de asemenea vital pentru a avea o piele frumoasa si sanatoasa. Avocado contine grasimi esentiale care ajuta tesutul adipos sa aiba un aspect placut
  • Semintele de in pot fi gasite la orice magazin Plafar iar o lingurita pe zi face minuni in tratamentul celulitei
  • Zmeura este printre cele mai bune surse de antioxidanţi
  • Ouale sunt bogate in agenti de detoxifiere
  • Cerealele pentru mic dejun care contin ovaz ajuta metabolismul, contribuie la slabirea sanatoasa si au un nivel inalt de antioxidanti utili in tratamentul celulitei.
  • Pepenele galben, castravetii, ţelina şi sparanghelul sunt alimente diuretice care ajuta in lupta cu retentia de lichide.

    pepene galben

  • Citricele, ananasul si papaya sunt foarte bogate in vitamina C vitala pentru cresterea nivelului de colagen intr-un mod sanatos
  • Produsele lactate. Calciul continut de acestea ajuta sa pierdem o cantitate mai mare de grasime atunci cand suntem la dieta.
  • Bananele stimuleaza circulatia sangelui si ajuta in lupta cu retentia de lichide

Alimente care provoaca celulita. Alimente pe care trebuie sa le evitam daca dorim sa scapam de celulita si sa o tratam.

  • In tratamentul celulitei trebuie eliminate din dieta zilnica orice alimente care contin grasimi saturate sau care sunt bogate in calorii si produc radicali liberi.
  • Alimentele dulci, bogate in zahar nu sunt indicate intr-o dieta anticelulitica sanatoasa. Zaharul produce mai multi radicali liberi decat grasimea. Sa evitam si bauturile carbogazoase caci au un continut ridicat de zahar.
  • Mancarea de tip fast-food trebuie eliminata complet din alimentatia zilnica
  • Este bine sa evitam alimentele bogate in carbohidrati, cu un indice glicemic ridicat precum: painea din faina alba, orezul sau cartofii
  • Nu sunt recomandate in tratarea celulitei nici cafeaua sau produsele care contin cofeina. Aceasta afecteaza sistemul limfatic responsabil cu eliminarea toxinelor.
  • Alcoolul nu este nici el indicat daca dorim sa eliminam celulita sau sa o prevenim.
  • Sa evitam alimentele cu sare multa: alune, seminte, mezeluri, conserve, s.a.

Recomandam ca alaturi de dieta anticelulitica sa faceti sport si sa va masati cu creme anticelulita. Daca nu va place sa faceti sport mergeti mai mult pe jos si urcati mai multe scari. Nu veti elimina celulita imediat dar prin perseverenta rezultatele optimiste vor aparea.





11 Raspunsuri la discutia despre “Dieta anticelulitica”

Pages: [2] 1 » Vezi toate comentariile

  1. 11
    cristina spune:

    Oameni buni, de ce tot va impiedicati de grasimile continute de alimente? Grasimea nu produce caldura, insa carbohidratii da. Ei sunt responsabili pentru ingrasare. Asa ca atunci cand consumati alimente gata preparate sau pe care urmeaza sa le preparati cititi bine continutul de cvarbohidrati (= zaharuri) si evitati-le pe acelea. In mod normal ar trebui sa consumati zilnic 1 g de proteina pe kg corp si 0,5 g de carbohidrati pe kg corp. Asta daca doriti slabire sanatoasa fara infometare si fara efecte neplacute asupra structurii musculare. Consumand mai multa proteina veti ajuta corpul sa isi mentina masa musculara intacta. Succes!

Pages: [2] 1 » Vezi toate comentariile

Opinia / Comentariul dvs


× 3 = 9

Powered by WordPress | Visit iCellPhoneDeals.com for Free Cell Phone Deals. | Thanks to BestInCellPhones.com, MMORPGs and Fat burning furnace| Scientia.ro
Toate articolele din acest site sunt sub licenta revistei online prodieta.ro. Articolele Prodieta.ro pot fi preluate in limita a 1000 de semne, dar nu mai mult de 1/2 din continut, obligatoriu cu link catre articolul original.Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ si nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricarei alte forme de interventie medicala profesionala. Pro dieta.ro nu este responsabil pentru diagnosticuri facute de vizitatori sau de consecintele interpretarii informatiilor prezente aici. Site-ul pro dieta .ro are la baza informatii furnizate de nutritionisti si articole ale universitatilor si institutelor de cercetare specializate in nutritie si sanatate. Informatiile sunt adaptate conform stilului redactional prodieta.ro.
Bibliografie generala: Ghidul sanatatii tale/Michael van Straten; 199 de retete vegetariene; Cum sa oprim imbatranirea/Jean Carper; Ghidul indicelui glicemic/Barbara Ravage; Armonia din farfurie/Maryse Wolinski si Dr. Laurent Chevallier; Ghidul caloriilor, carbohidratilor si colesterolului/Martha Schueneman; Slabim mancand normal/Melissa Hall; 101 Alimente care va pot salva viata/David Grotto; The World's Healthiest Foods/George Mateljan; Alimentatia Gravidei/Leonella Nava; Biblia Alimentatie Copilului/Eileen Behan; Alimentatia copilului de la nastere la 3 ani/Ruth Yaron; Alina-ti bebelusul in mod natural/Pamela Rhatigan; Beneficiile Nutritiei Optime/Patrick Holford; Traiesc, deci ma abtin/Mihaela Bilic; whfoods.com; Noua dieta Revolutionara/Atkins; Mananc, slabesc si ma mentin/Michel Montignac; Alimentele Adevar si Impostura/Laurent Chevallier; Sanatate prin terapii naturiste/Aurelian Cirjeu-Gogan; Mituri, fobii si adevaruri despre alimente/Dr. Joe Schwarcz; Ghidul viitoarei mame/Dr. Spock; wikipedia.org; Rina's Dieta de 90 de zile I si II/Breda Hrobat si Mojca Poljansek; Nutritie si Biotratamente/Phyllis A. Balch; Reteta Sanatatii Perfecte/Patrick Holford; 150 de alimente esentiale pentru imunitate/Kirsten Hartvig; 10001 de remedii casnice/The Reader's Digest;