Constipatie Tratament

Constipatia este o consecinta a alimentatiei incorecte si tot alimentele pot fi remedii contra constipatiei si un bun tratament. Constipatia este strans legata de cantitatea de fibre din alimentatia zilnica si de consumul de apa. Constipatia apare mai des in diete bazate pe carne, branza, oua, cereale rafinate si faina (datorita continutul de gluten). constipatiaTratamente contra constipatiei: dieta bazata pe fibre, seminte de in sau vitamina C (mai multe detalii despre tratamente mai jos). Un tratament contra constipatiei poate fi si acela de efectuare a cateva exercitii fizice. Veti fi uimiti sa vedeti ca functioneaza! Daca se plang de constipatie femeile insarcinate pot face plimbari. Femeile insarcinate se plang de constipatie in special in ultimul trimestru de sarcina cand sportul intens este exclus dar plimbarile lungi sunt recomandate cu incredere.

Cititi mai multe despre laxative in articolul dedicat >>

Putem scapa de constipatie daca mancam fibre de ovaz. Fibrele de ovaz ajuta la eliminarea excesului de colesterol si incetinesc asimilarea hidratilor de carbon, prevenind astfel constipatia. Gasim fulgi de ovaz la orice magazin naturist. Este bine sa ii punem la inmuiat si sa ii consumam reci. Puteti manca fulgi de ovaz si dimeneata cu lapte la micul dejun, fie simpli fie amestecati cu alte cereale. Astfel avem grija sa nu apara constipatia atat de suparatoare.

 Constipatia si dieta. Tratamente contra constipatiei

Pentru unele persoane constipatia pe termen lung poate duce la un blocaj fizic si la distensia colonului. Schimbarile in dieta pot ajuta, dar nu sunt intotdeauna suficiente pentru a curata tractul intestinal. Nutritionistul Patrick Holford ne sfatuieste sa mancam o combinatie de fibre precum coaja de psyllium, fibre de sfecla, fibre de ovaz si plante aromatice. Acestea se gasesc si la farmacii sub forma de prafuri sau pastile care trebuie luate pe o perioada de una pana la trei luni. Un alt tratament contra constipatiei este terapia colonica: apa este impinsa cu presiune in intestin prin clisma si aici, impreuna cu un masaj abdominal, ajuta la eliberarea materiilor fecale.

Si exercitiile fizice ajuta contra constipatiei! Exercitiile fizice pentru stimularea peretelui abdominal ajuta la imbunatatirea digestiei, la fel ca si exercitiile de respiratie care relaxeaza abdomenul.

Unele alimente si nutrimente au un usor efect laxativ. Printre alimentele laxative se numara si semintele de in. Nu numai ca ajuta la combaterea constipatiei dar sunt si foarte sanatoase. Gasim seminte de in la toate magazinele naturiste si le putem manca pur si simplu sau le putem macina si presara peste mancare. Multe dintre cerealele de la Plafar contin si seminte de in in cantitate mica presarate printre alte cereale. Daca vrem sa scapam de constipatie putem manca prune sau putem lua vitamina C in doze de cateva grame. Prunele sunt alimente laxative foarte des folosite de gospodine si in dulceturi sau prajituri. Vi le recomandam uscate, simple sau in compot. Dar laxativele, chiar si cele naturale, sunt iritante gastro-intestinale si in timp ce actinoeaza nu rezolva anumite probleme. Pudra de fructo-oligozaharide, un laxativ neiritant, amelioreaza constipatia grava.

Consumul de fructe si legume crude (care contin multa fibra alimentara) si cereale integrale, precum si un consum mare de apa sunt esentiale in lupta contra constipatiei!

Cate fibre alimentare trebuie sa mancam zilnic? Ei bine, cantitatea recomandata de fibre este de 35 grame zilnic. Nu pare mult dar credeti-ne ca se obtin destul de greu in conditiile in care in societatea moderna ne-am obisnuit sa mancam alimente foarte procesate. Gasim fibre in alimente precum ovazul, lintea, fasolea, semintele, fructele sau legumele crude sau preparate foarte putin. Majoritatea fibrelor din legume se distrug prin fierbere, deci ar fi bine ca o parte din legume si fructe (acolo unde se poate) sa fie consumate crude. (>> cititi si articolul despre fibre ) Va recomandam insa sa beti suficienta apa. Si lipsa apei poate duce la aparitia constipatiei. Daca nu bem apa putem avea in plus si dureri de cap si poate creste riscul de infectii urinare si pietre la rinichi. Pe langa actiunea de „spalare”a rinichilor apa are mai multe functii in organism printre care enumeram: dizolvarea substantelor minerale, distributie, lubrifiant si reglator de temperatura. Beti zilnic 8 pahare cu apa, suc natural diluat cu apa sau bauturi neindulcite. Nu consumati cofeina!

constipatia

Contrar opiniei populare, consumul unei cantitati mai mari de apa nu provoaca eliminarea mineralelor din organism, lucru dovedit de expertul in minerale, dr. Neiul Ward de la Universitatea din Survey, care n-a gasit nici o dovada a acestui lucru. Pe de alta parte, consumul a mai mult de 2l de apa pe zi poate dauna. O cantitatea mai mare de apa solicita prea mult rinichii, fapt ce dauneaza sanatatii.

Extractul 100% natural de smochine si frasin este de real ajutor in tratamentul constipatiei. Siropul de frasin si smochina este benefic în tratamentul afectiunilor căilor urinare, ajută în combaterea constipatiei, îmbunătăteste activitatea aparatului digestiv, reduce balonarea si starea de discomfort, iar datorită proprietătilor diuretice, se foloseste cu succes în tratarea afectiunilor reumatice si în ameliorarea gutei.





Un comentariu la discutia despre “Constipatie Tratament”

  1. 1
    Lavinia spune:

    Celmai bun tratament pentru combaterea constipatiei este hidratarea organismului. Aceasta hidratare se poate face consumand cat mai multe ceaiuri naturale. Hidratarea se poate sustine cu un stil de viata sanatos si o dieta echilibrata. In acest sens eu consum zilnic foarte multe fibre , procurate de la H***p. Va recomanda tuturor sa actionati rapid atunci cand apare constipatia, deoarece poate conduce la boli mult mai grave. Multa sanatate.

Opinia / Comentariul dvs


+ 4 = 10

Powered by WordPress | Visit iCellPhoneDeals.com for Free Cell Phone Deals. | Thanks to BestInCellPhones.com, MMORPGs and Fat burning furnace| Scientia.ro
Toate articolele din acest site sunt sub licenta revistei online prodieta.ro. Articolele Prodieta.ro pot fi preluate in limita a 1000 de semne, dar nu mai mult de 1/2 din continut, obligatoriu cu link catre articolul original.Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ si nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricarei alte forme de interventie medicala profesionala. Pro dieta.ro nu este responsabil pentru diagnosticuri facute de vizitatori sau de consecintele interpretarii informatiilor prezente aici. Site-ul pro dieta .ro are la baza informatii furnizate de nutritionisti si articole ale universitatilor si institutelor de cercetare specializate in nutritie si sanatate. Informatiile sunt adaptate conform stilului redactional prodieta.ro.
Bibliografie generala: Ghidul sanatatii tale/Michael van Straten; 199 de retete vegetariene; Cum sa oprim imbatranirea/Jean Carper; Ghidul indicelui glicemic/Barbara Ravage; Armonia din farfurie/Maryse Wolinski si Dr. Laurent Chevallier; Ghidul caloriilor, carbohidratilor si colesterolului/Martha Schueneman; Slabim mancand normal/Melissa Hall; 101 Alimente care va pot salva viata/David Grotto; The World's Healthiest Foods/George Mateljan; Alimentatia Gravidei/Leonella Nava; Biblia Alimentatie Copilului/Eileen Behan; Alimentatia copilului de la nastere la 3 ani/Ruth Yaron; Alina-ti bebelusul in mod natural/Pamela Rhatigan; Beneficiile Nutritiei Optime/Patrick Holford; Traiesc, deci ma abtin/Mihaela Bilic; whfoods.com; Noua dieta Revolutionara/Atkins; Mananc, slabesc si ma mentin/Michel Montignac; Alimentele Adevar si Impostura/Laurent Chevallier; Sanatate prin terapii naturiste/Aurelian Cirjeu-Gogan; Mituri, fobii si adevaruri despre alimente/Dr. Joe Schwarcz; Ghidul viitoarei mame/Dr. Spock; wikipedia.org; Rina's Dieta de 90 de zile I si II/Breda Hrobat si Mojca Poljansek; Nutritie si Biotratamente/Phyllis A. Balch; Reteta Sanatatii Perfecte/Patrick Holford; 150 de alimente esentiale pentru imunitate/Kirsten Hartvig; 10001 de remedii casnice/The Reader's Digest;